طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

انتخاب و نور و رنگ در سرویس بهداشتی

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 5 اسفند 1397 در ساعت 11 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از مهم ترین قسمت هایی که در بازسازی ساختمان  و دکوراسیون داخلی مورد توجه قرار می گیرد بازسازی و دکوراسیون  فضای سرویس بهداشتی ماست که یکی از مهم ترین نکات آن که باید برای سرویس بهداشتی رعایت شود انتخاب رنگ برای سرویس بهداشتی می باشد. در ادامه به نکاتی درباره انتخاب رنگ برای سرویس بهداشتی اشاره می کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

استفاده از رنگ گرم برای سرویس بهداشتی

با توجه به حس سرما و رطوبتی که در حمام وجود دارد برای رنگ آمیزی حمام باید از رنگ هایی استفاده شود که سرمای فضای حمام را تا حد ممکن کاهش دهد بنابراین استفاده از رنگ های گرم مانند نسکافه ای، شکلاتی و شیری و کرم از بهترین گزینه ها برای رنگ آمیزی فضای حمام در هنگام بازسازی ساختمان  می باشد. همچنین استفاده از این رنگ ها در فضای سرویس بهداشتی باعث می شود تا فضای حمام بزرگ تر به نظر بیاید. از دیگر خصوصیات رنگ روشن برای استفاده در سرویس بهداشتی دارد این است که آلودگی ها بر روی رنگ روشن بیشتر نمایان می شود و در هنگام مشاهده هر گونه آلودگی می توان به سرعت آن را تمیز نمود.

رنگ تیره نامناسب برای سرویس بهداشتی

استفاده از رنگ های تیره نیز برای فضای حمام مناسب نبوده زیرا فضای حمام را کوچک نشان می دهد و همچنین مانع از پراکندگی نور می شود که برای سرویس بهداشتی مناسب نبوده و فضای تاریک سرویس بهداشتی می تواند کمی فضای حمام و سرویس بهداشتی را ترسناک نماید و همچنین آلودگی ها بر روی رنگ تیره نمایان نمی شود و شما با وجود انواع آلودگی بر روی دیوارها شاید دیرتر به فکر تمیز کردن فضای سرویس بهداشتی بیفتید.

یکی از رنگ های مناسب برای سرویس بهداشتی که در زمان بازسازی ساختمان  می توانید از آن استفاده نمایید رنگ آبی است که شما را به یاد دریا می اندازد و حس بزرگی فضا را القا می کند البته بسیاری از متخصصان رنگ شناسی بر این باورند که رنگ های سرد نظیر رنگ آبی باعث می شود تا فضای سرویس بهداشتی بیش از حد سرد شده و بنابراین بر روی سلامت استخوان ها  و مفاصل تاثیر منفی بگذارد.

یکی از رنگ های پر طرفدار برای استفاده در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی استفاده از رنگ  سفید استخوانی می باشد. ست کردن سایر وسایل با این رنگ بسیار ساده است و می توانید به راحتی رنگ های وسایل سرویس بهداشتی را بدون نگرانی از هماهنگی آن ها با رنگ دیوار آن ها را تعویض نمود. در کل برای انتخاب رنگ دیوار و کفپوش سعی کنید از رنگ های ساده استفاده کنید زیرا استفاده از مصالح طرح دار برای این فضا می تواند رفته رفته شما را خسته کند.

مشاوره با شرکت بازسازی ساختمان برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی

یک شرکت بازسازی ساختمان با دانشی که در استفاده از انواع رنگ ها برای استفاده در سرویس بهداشتی دارد می تواند شما را در زمینه انتخاب رنگ برای سرویس بهداشتی با استفاده از سلیقه شما راهنمایی نماید.

یکی دیگر از مهم ترین کارهایی که در تعمیرات ساختمان برای ساختمان شما توسط شرکت بازسازی ساختمان انجام می شود استفاده از وسایلی با کیفیت برای روشویی و سایر قسمت های سرویس بهداشتی می باشد تا بر اثر گذشت زمان دچار خرابی نشود.

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات