طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

چه زمانی باید به بازسازی خانه و یا محل کار خود فکر کنیم ؟

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 18 دی 1397 در ساعت 17 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

حتما به این نکته واقف هستید که بازسازی خانه و یا محل کار هزینه های مخصوص به خود که با توجه به میزان حجم کاری شما تعیین میشوند را دارد . حال شاید این سوال برای شما پیش آید که چرا باید به بازسازی خانه خود فکر کنید و شروع به بازسازی ملک خود بزنید . ما در این مقاله سعی میکنیم چندین نکته حائذ اهمیت را که برای انجام بازسازی مهم هستند را بیان کنیم تا شما عزیزان بتوانید راحتتر تصمیم به بازسازی منزل و یا محل کار خود بگیرید .

در وهله اول باید برنامه ریزی زمانی و اقتصادی دقیقی برای بازسازی ساختمان خود داشته باشید . عملیات بازسازی ممکن است با توجه به حجم کار پروژه شما مدت زمان طولانی به درازا بکشد که به همین دلیل باید صبر و حوصله به خرج دهید و برنامه ریزی دقیقی در این باره داشته باشید . از جهتی بودجه خود را از قبل آماده و تعیین کنید که شرکت بازسازی ساختمان ،بازسازی را مطابق با بودجه و میزان هزینه هایی که میخواهید انجام دهید شکل دهد .

  • استفاده بهینه از تمامی فضاها

با بازسازی خانه و یا محل کار خود میتوانید فضاهای گسترده تر و بازتری داشته باشید برای مثال با طراحی دوباره پلان واحد خود میتوانید از یک آشپزخانه اپن و یا با یک جزیره استفاده کنید که فضای آشپزخانه و هال و نشمین شما را بازتر و گسترده تر میکند . و یا با چیدمان درست و مناسب برای کمدهای دیواری و سرویس های بهداشتی فضای بیشتری برای خانه و منزل خود ایجاد کنید .

بازسازی های انبارها و اتاق های انباری یکی دیگر از دلایلی است که میتوانید به خوبی فضای خانه و محل کار خود را افزایش دهید . اگر انباری بزرگی داشته باشید میتوانید از آن به عنوان یک اتاق بازی کودک و یا اتاق کار استفاده کنید . و یا با طبقه بندی و کمد های مناسب فضای انباری خود را به شکلی معمارانه مدیریت و ساماندهی کنید تا استفاده حداکثری را از این فضا داشته باشید .

  • کاهش مصرف انرژی

در خانه و ساختمان های قدیمی به شکلی عمومی عایق بندی های مناسبی برای قسمت های مختلف مانند پنجره ها و بازشو ها وجود ندارد که باعث اتلاف مقدار زیادی از انرژی و بدنبال آن بالارفتن هزینه های ناشی از آن میشود . در فرایند بازسازی شما میتوانید به راحتی خانه و محل کار خود را به خوبی عایق بندی کنید . استفاده از پنجره ها و بازشو های دوجداره تاثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی  و پایین آمدن هزینه های شما دارند . حتی قادر هستید دیوارهای پروژه خود را براحتی با یونولیت عایق بندی کنید که مصرف انرژی را به پایین ترین میزان خود میرساند .

  • بهبود فضای آشپزخانه

آشپزخانه ها از فضاهای اصلی و کلیدی هر خانه بحساب می آیند که در طول زمان دچار دگرگونی های مختلفی میشوند . کم و زیاد شدن وسایل برقی و اکسسوری های مربوط به این فضا دکوراسیون آشپزخانه شما را از هارمونی و زیبایی خود خارج میکند . بازسازی آشپزخانه این قابلیت را برای شما فراهم میکند تا با نیازها و وسایل موجود و مورد استفاده شما دکوراسیون آشپزخانه شکل بگیرد . که اینکار علاوه برزیبایی که به خانه شما میبخشد فضای آشپزخانه شما را ارتقا میدهد و متناسب با نیازهای روزمره شما شکل میگیرد .

  • حفظ فرم و ساختار کلی خانه و ملک

ممکن است شما در یک خانه قدیمی که ظاهر و فرم آن تاریخی باشد و یا برای شما تداعی کننده خاطرات فراوانی باشد زندگی کنید . ولی مجبور به بازسازی و تعمیراتی در این خانه شوید . متدها و تکنیک های جدیدی امروزه در صنعت بازسازی ساختمان وجود دارد که میتوانند با کمترین تغییرات در شمایل و ساختار فضا باعث تقویت و بهبود عملکردی خانه شما شوند . برای مثال شاید مایل به تغییر پنجره های قدیمی نباشید و از شمایل پنجره های دوجداره با فرم ساختمان خود احساس رضایت نکنید برای این مسئله میتوانید از فوم ها و درزگیر های خاصی استفاده کنید تا فضای شما را عایق بندی کنند .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات