طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ویلا های خاص دنیا

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 14 فروردین 1400 در ساعت 10 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چه برای اقامت تمام وقت و چه برای گذراندن آخر هفته ها و تعطیلات، کلمه ویلا نمایانگر "لوکس" بودن است.  بازار املاک لوکس جذاب ترین پروژه ها را برای معماران و سازندگان ارائه می دهد . در اینجا چند ویلای خاص و لوکس جهان برای الهام بخشیدن به ساخت یا خرید بعدی شما آورده ایم .

1) ویلای BEL AIR SPEC MANOR در شهر لس آنجلس، آمریکا

ویلای BEL AIR SPEC MANOR

این ویلا با قیمت خیره کننده 250 میلیون دلار در سال 2017 گرانترین ملک مسکونی است که تاکنون در ایالات متحده ثبت شده. این ویلای عظیم 35000 (سی و پنج هزار) متر مربعی با دکوراسیون لوکس دارای یک سالن سینما در فضای باز استخر، سالن بولینگ، محل فرود هلیکوپتر، به علاوه 30 میلیون دلار کلکسیون اتومبیل است که همراه ویلا به فروش می رود .

2) ویلای R SECTOR در شهر دبی ، امارات

قیمت معمول آن حدود 129 میلیون درهم برای یک ملک 8 خوابه است. بعلاوه تمام اتاق خواب ها از حمام اختصاصی خود برخوردار هستند و فضای بیرونی منظره خیره کننده با استخر گرم شده تکمیل می شود. همچنین یکفضای تفریحی با سینمای جمع شونده و یک بار هم وجود دارد .

 

3) ویلای OVER YONDER CAY ، باهاما

ویلای OVER YONDER CAY

این ویلا که در جزیره ای خصوصی قرار دارد، یکی از گرانترین ویلاهای اجاره ای برای تعطیلات در جهان است. اجاره آن در حدود 730،000 دلار برای یک هفته با ظرفیت حداکثر 28 نفر است. اما پر از امکاناتی مانند شنا و غواصی در آب، دسترسی به زمین گلف 9 سوراخه و آبگرم درمانی است .

 

4) ویلاهای Frond Signature در پالم جمیرا ، دوبی

 ویلاهای Frond Signature در پالم جمیرا با قیمت بسیار زیادشان از عجیب ترین و منحصر به فردترین خانه های شهر هستند . به عنوان مثال، ملک Frond M 5 خوابه حدود 85 میلیون درهم است . این ویلاها دارای باورنکردنی ترین چشم انداز اقیانوس و همچنین هلال پالم جمیرا و مارینا دبی هستند . به علاوه یک ساحل عظیم خصوصی برای مالکان هم وجود دارد .

ویلای Frond Signature

5) ویلای LEOPOLDA ، فرانسه

این ویلا با ارزش 500 میلیون یورو، یکی از گرانترین ویلا های مسکونی در جهان است. برخلاف بسیاری از ویلاهای لوکس میلیونی در حال ساخت ، این ملک دارای یک تاریخ غنی در طول قرن است . در اصل در سال 1902 توسط پادشاه بلژیکی لئوپولد دوم به عنوان هدیه به یکی از معشوقه هایش ساخته شد . صاحب فعلی لیلی صفرا، بیوه بانکدار لبنانی ادموند صفرا است که ویلا را در دهه 1980 خریداری کرد و کار بازسازی ویلا را انجام داد .

ویلای LEOPOLDA

6) ویلای PALAZZATE ، باربادوس

پالازاته یکی از مجلل ترین املاک کارائیب است که با ظرافت و تجمل خاصی ساخته شده است . این  ویلای مجلل ساحلی دارای قیمت 125 میلیون دلار است که برای فوق ثروتمندان سفارش داده شده است . این بنا به مساحت 7000 مربع و در چهار طبقه ساخته شده است که هر کدام دارای استخر بالکنی مخصوص به خود هستند .

ویلای PALAZZATE

7) ویلای Over Yonder Cay ، باهاما

در قلب باهاما، بهشت ​​روی زمین، چهار ویلا وجود دارد که برای تحقق بهشت ​​ساحلی مسافران ثروتمند ساخته شده است. با استفاده از باد و همچنین انرژی خورشیدی، این ویلا ها به انرژی طبیعی مجهز هستند. چهار ویلا مجهز به نوعی از امکانات مدرن هستند، از استخرهای بی نهایت گرفته تا جکوزی، تلویزیون ماهواره ای، کتابخانه و ... .تعداد فعالیت هایی که می توان هنگام حضور در جزیره تجربه کرد، غیر قابل تصور است. یک زمین گلف نه سوراخ، سالن بدن سازی، اسپا، کلوپ ساحلی ، اتاق بازی ، زمین والیبال، انواع قایق های تفریحی کوچک و یک قایق تفریحی فوق العاده به نام Tenacious وجود دارد. همچنین می توان برای گشت و گذار آبی در اقیانوس، ورزش های آبی مانند غواصی و ... در این ویلاها ساکن شد . اینجا واقعاً بهشت ​​روی زمین است! از ویژگی های این ویلاها می توان به نمایی بکر از اقیانوس آبی هنگام انجام فعالیت های مختلف، مناسب بودن برای تعطیلات خانوادگی و همچنین برای زوج ها و تأسیسات مدرن که از انرژی تجدیدپذیر تأمین می شوند نام برد .

ویلای Over Yonder Cay

8) ویلای Cassinella، ایتالیا

نزدیک دریاچه کومو در شمال ایتالیا، ویلای کاسینلا مسحور کننده وجود دارد. این ویلا یک ملک خصوصی است که مجهز به تمام امکانات امروزی است که می توان تصور کرد .

بازسازی ساختمان این پروژه دارای سالن بدنسازی، استخر، سینما و تراس های زیبا است. هر زمان که نیاز باشد خدمات خصوصی وجود دارد. ویلا به خودی خود اخیراً مرمت شده و از این رو مجموعه ای از بهترین گزینه ها را از سراسر ایتالیا و اروپا دارد. دارای یک استخر کاملاً گرم، زمین تنیس و آخرین چشم انداز پانورامای دریاچه زیبای کومو است. از ویژگی های آن می توان به احساس طراحی داخلی مدرن در یک ملک احیا شده قدیمی هم اشاره کرد .

ویلای Cassinella

9 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات