طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نکات انواع دکوراسیون آرایشگاه

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 12 تير 1400 در ساعت 12 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آرایش و پیرایش از دیرباز مورد توجه تمامی افراد جامعه قرار داشته است و حرفه آرایشگری از گذشته های دور نقش پر رنگی در زندگی مردم داشته است . امروزه ارائه خدمات در سالن های آرایش و زیبایی ، با زمان های دور به هیچ وجه قابل قیاس نیست و علاوه بر نوع خدمات ، طراحی دکوراسیون آرایشگاه ها نیز با تحول زیادی مواجه شده است . روشن است که آنچه در موفقیت آرایشگران تاثیر زیادی دارد ارائه کار حرفه ای و برخورداری از سالنی لوکس و بی نظیر است . چنانچه سالنی به زیبایی تمام آراسته شده باشد و خدمات با کیفیتی نیز به مشتریان خود ارائه دهد ، ظرف مدت کوتاهی تبدیل به یک برند پر طرفدار در این حرفه خواهد شد .

 نکات انواع دکوراسیون آرایشگاه

آرایشگاه های برتر در دنیای مدرن امروزی به برخورداری از یک سالن شیک و مجهز بسیار اهمیت می دهند و متقابلا مشتریان نیز سالن هایی را برای مراجعه مداوم خود انتخاب می کنند که علاوه بر کیفیت بالای خدمات ، دارای محیطی مناسب ، آرام و زیبا باشند . سالن های پر آوازه امروزی دارای ویژگی های مشترکی هستند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود.

 نکات انواع دکوراسیون آرایشگاه

  • ·      نمای گیرا

طراحی نما نخستین پارامتری است که در سالن های زیبایی به جذابیت و گیرایی آن پرداخته می شود . استفاده از ساختمان هایی که نمای بیرونی مدرن و به روزی دارند و نصب تابلوهایی که بیننده را به سمت خود جذب می کنند ، اولین نکته مشترک بین آرایشگاه های پر طرفدار است . نماهای فاخر باعث ایجاد ذهنیت مثبت در مراجعین شده و در بدو ورود احساس خوشایندی را به وی القا می کنند و این طرز تلقی را در افراد به وجود می آورند که کیفیت خدمات ارائه شده در این سالن لزوما از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود . این نگرش مثبت باعث جذب مشتریان زیادی برای سالن خواهد شد و سودآوری خوبی برای مالک آرایشگاه خواهد داشت .

 نکات انواع دکوراسیون آرایشگاه

  • ·      طراحی داخلی منحصر به فرد

در تمامی آرایشگاه های نمونه از سبکی خاص و منحصر به فرد برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می شود . فضای داخلی سالن های زیبایی اغلب بسیار دلباز و شکیل می باشد که این امر باعث برقراری ارتباط موثر بین مراجع و آرایشگاه می شود و حس خوشایندی که در برخورد با نمای بیرونی در مشتری ایجاد شده بود را ، تقویت می کند . برای ایجاد دکوراسیون مدرن و امروزی در آرایشگاه ها ، از اکسسوری های لوکس و به روز استفاده می شود تا با ایجاد جلوه بصری فریبنده ، مشتری را به سمت استفاده از خدمات سالن زیبایی سوق دهد . ظاهر لوکس سالن های آرایشگاه ذهنیت کیفیت بالا را در مشتری به وجود خواهد آورد .

 نکات انواع دکوراسیون آرایشگاه

یکی از مواردی که در دکوراسیون آرایشگاه بسیار مهم و تاثیر گذار است ، نحوه چیدمان ابزار و تجهیزات به کار گرفته شده در فضا است . در بیشتر سالن های مدرن و لوکس از المان هایی استفاده می شود که مشابه آن را در جای دیگری نمی توان یافت . این امر به خودی خود سبب جذابیت محیط آرایشگاه در نظر مشتری خواهد شد و این طرز فکر برای مراجع به وجود خواهد آمد که ، سالن ارزش زیادی برای حضور مشتریان خود قائل است و رضایت مشتری برای افراد شاغل در سالن اولویت اول را دارد . در نتیجه فرد با خاطری آسوده از خدمات ارائه شده استفاده خواهد نمود .

  • ·      نورپردازی

آرایشگاه های به نام از نورپردازی قوی و حرفه ای برخوردار هستند . یکی از پارامترهایی که در سالن های آرایش و پیرایش باید مورد توجه ویژه قرار گیرد ، نور سالن است . با توجه به اینکه انجام خدمات آرایشی اغلب نیاز به تمرکز زیاد دارند ، نور مناسب لازمه ارائه کار با کیفیت به مراجعین است و همچنین افرادی که از خدمات پیرایش استفاده می نمایند ، پس از اتمام کار ، برای بررسی چهره خود نیازمند فضایی پر نور می باشند . از این رو می توان نور را به عنوان یکی از مهم ترین مولفه های موثر در آرایشگاه دانست .

 نکات انواع دکوراسیون آرایشگاه

در نورپردازی برای آرایشگاه ها باید از ترکیب نور زرد و سفید در کنار یکدیگر بهره گرفته شود . همچنین به کار گیری صحیح آینه ها می تواند محیط را برای مشتریان جذابتر نماید . بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه با متخصصان طراحی داخلی مشورت شود و از علم و تجربه آنها در این رابطه استفاده گردد .

 نکات انواع دکوراسیون آرایشگاه

دکوراسیون کلاسیک و مدرن آرایشگاه خود به گروه حرفه ای و مجرب هیرادانا مراجعه کنید .

9 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات