طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نه پالت رنگ خاکستری در دکوراسیون مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 8 آذر 1399 در ساعت 16 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
طراحی داخلی مدرن، دکوراسیون لوکس و روند رنگ نقاشی تحت تأثیر عوامل اجتماعی و اقتصادی فعلی است. روند سال آینده تزئینات متاثر از اقتصاد جهانی و رویدادهای مهمی است که باعث تغییر افراد و دیدگاه ها، سلیقه و ترجیحات آنها می شود. 
طراحی داخلی ظریف و رنگ آمیزی با رنگ های ملایم مانند سبز مایل به زرد، سبز روشن، خاکستری مایل به آبی، خاکستری روشن یا آبی سنگی و غیر از رنگ سفید، برای سطوح بزرگ دیوارها و قسمت های بزرگ اتاق انتخاب های جذابی خواهد بود. طراحی رنگ روشن با رنگ های روشن یا آبی تیره، صورتی مایل به قرمز یا نارنجی ملایم مد روز است. رنگهای بنفش سیر و قرمز یا رنگهای بنفش صورتی، قدرت و مدرنیته به رنگهای خنثی اضافه می کنند و طرح های رنگی آرام اما روشن را برای طراحی داخلی مدرن و تزئینات ایجاد می کنند.
رنگ های نرم و رقیق و الگوهای مدرن کاغذ دیواری، همراه با چند عنصر از طراحی داخلی و دکوراسیون در سایه های رنگی پر جنب و جوش ، روند مدرن طراحی داخلی مدرن را تعریف می کند. نقاشی محبوب ترین روش افزودن رنگ به طراحی داخلی منزل است. انتخاب رنگ های مدرن نقاشی یک ایده ساده، سریع و آسان برای بازسازی منزل و ایجاد تغییرات چشمگیر در تزئینات داخلی و افزودن ویژگی مدرن به فضای داخلی خانه شما است. رنگ های مدرن نقاشی احساس مدرنی را در خانه ایجاد میکنند که به زندگی سنتی طراوت و سبک می بخشند. صرف نظر از اینکه طراحی داخلی و طرح های تزئینی برای رنگ انتخاب شده است ، مردم دوست دارند رنگ های خنثی و روشن داشته باشند. رنگ های سفید، تن های رنگی خاکستری روشن و بژ کمرنگ فضای راحتی و آرامش بخشی ایجاد می کنند در حالی که زمینه ای عالی برای لوازم تزئینی جسورانه و مهیج و طراحی دیوار رنگارنگ فراهم می کنند. در اینجا 9 طرح داخلی طراحی مدرن و رنگ تزئین وجود دارد که مجری های طراحی داخلی، تغییرات در سبک زندگی معاصر ، اقتصاد ، فناوری ، هنر و طراحی و تأثیرات اجتماعی آن بر طراحی داخلی مدرن و دکور را تجزیه و تحلیل کردن و بر اساس آن پیشنهاد کرده¬اند که محبوب ترین ترکیب¬های رنگی برای تزئینات خانه و نقاشی متناسب با رنگ های خاکستری تیره، رنگهای سفید و رنگ های زنده و مدرن است. سایه های رنگ خاکستری تیره و روشن در طرح های رنگی شیک خنثی گنجانده شده و با آرامش بخش ترکیب شده اند سبز و سبز مایل به زرد و دلپذیر و یا رنگ های آبی آرام و آرام. تن رنگ های خنثی ، مانند رنگ خاکستری و رنگ های سفید ، در تمام فضای داخلی خانه فوق العاده به نظر می رسند و می توانند با ایده های تزئین اتاق روشن یا طراحی داخلی کلاسیک سیاه و سفید ترکیب شوند طرح های رنگی رنگ آبی تیره ، رنگ بنفش ، رنگ قرمز و نارنجی گزینه های جذابی برای ایجاد طرح برجسته دیوار و افزودن لوازم جانبی رنگارنگ و بسیار تزئینی به دکوراسیون منزل با رنگ خنثی خواهد بود. طرح های رنگی با رنگ خاکستری سایه های رنگ خاکستری تیره به عنوان رنگ اصلی برای طراحی داخلی منزل و دکوراسیون به سبک مدرن استفاده می شود.
 

1. رنگ های سبز ملایم با رنگ خاکستری

 
رنگ سبز ملایم با خاکستری
 

2. گل رز وحشی، صورتی-بنفش سیر، ترکیب رنگی خاکستری تیره و روشن

 
رنگ رز وحشی و خاکستری
 

3. طرح رنگ آبی، سبز و خاکستری

 
رنگ آبی سبز و خاکستری

 

4. طرح قرمز سیر ، سبز روشن و سایه های خاکستری 

 
قرمز سیر سبز روشن و سایه های خاکستری
 

5. سایه های رنگ خاکستری مایل به آبی و رنگ نارنجی

 

رنگ خاکستری مایل به آبی و رنگ نارنجی

 

6. رنگ خاکستری متوسط با رنگ های خاکستری آبی و سبز

 
رنگ خاکستری متوسط با رنگ های خاکستری آبی و سبز

7. طرح تزئینی داخلی مدرن با رنگ های خاکستری آبی و قهوه ای

 
طرح  با رنگ های خاکستری آبی و قهوه ای
 

8. رنگ های آبی و سبز سیر همراه با رنگ های سفید و خاکستری مایل به آبی

 
طرح مدرن با رنگ های آبی و سبز
 

9. ترکیب رنگ فیروزه ای ، آبی و خاکستری روشن

 
رنگ فیروزه ای و خاکستری
8 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات