طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نحوه اجرای دکوراسیون اداری خلاقانه به کمک ضوابط معماری

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 26 مهر 1400 در ساعت 12 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی دکوراسیون محیط های گوناگون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . بهتر است در این مسیر از افراد توانا و یا شرکت دکوراسیون یاری بجویید .

محیط اداری را می توان جزو یکی از فضاهای پر رفت و آمد تلقی کرد . از این رو اهمیت بازسازی و طراحی این محیط افزایش پیدا می کند .

طراحی دکوراسیون اداری پروسه ای زمان بر است که برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب ، نیازمند دقت و مهارت بالا می باشد .

در ادامه ی این مقاله شما کاربران عزیز را با نکاتی در خصوص چیدمان و طراحی دکوراسیون این فضا آشنا خواهیم کرد .

کارمندان ساعات طولانی از روز را در این محیط میگذرانند . از این رو می توان به اهمیت این فضا پی برد . طراحی دکوراسیون اداری باید به گونه ای باشد که کارمندان احساس راحتی داشته باشند و تمامی امکانات لازم در دسترس آن ها قرار بگیرد .

نحوه اجرای دکوراسیون اداری خلاقانه به کمک ضوابط معماری

هم چنین ممکن است روزانه افراد زیادی به این محیط مراجعه کنند . از این جهت باید تمامی امکانات لازم با هوشمندی در این محیط قرار بگیرد .

جالب است بدانید که اگر طراحی دکوراسیون اداری به درستی انجام نشود ، کارمندان انرژی خود را برای انجام دادن کار در طول روز از دست خواهند داد .

چیدمان صحیح وسایل

هیچ چیز به اندازه ی نظم حس آرامش را به محیط القا نمی کند . لازم است میز کارمندان همواره مرتب باشد و وسایل مورد نیاز آن ها ، در جای خود بر روی میز چیده شده باشد .

انتخاب درست میز و اندازه ی آن یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کرد . زیرا در صوت کوچک بودن میز ، تمامی وسایل به هم ریخته خواهد شد . هم چنین اندازه ی بسیار بزرگ میز فضای زیادی را در بر می گیرد .

نورپردازی

نور مناسب در محیط ، می تواند تا حد زیادی بر روی کارمندان تاثیر گذار باشد . نور کم منجر به خستگی چشم کارمندان می شود و این موضوع بسیار آزار دهنده خواهد بود .

استفاده از تجهیزات مختلف به منظور تامین روشنایی اهمیت فوق العاده ای دارد . اگر در فضای مورد نظر پنجره وجود دارد ، می توان از نور خورشید برای طول روز استفاده کرد . شما می توانید به منظور طراحی دکوراسیون اداری از اکسسوری ها و چراغ های تزئینی که به این جهت طراحی شده اند نیز استفاده کنید .

در نظر گرفتن ابعاد

قبل از تهیه ی وسایل گوناگون ، لازم است به ابعاد فضا و هم چنین نوع آن پی ببرید . دانستن اندازه ی محیط تا حد زیادی می تواند به افراد در تهیه ی وسایل مورد نیاز یاری ببخشد . شما می توانید به این منظور از شرکت دکوراسیون اداری که در سطح شهر وجود دارند ، یاری بجویید . هم چنین لازم است به جهت استفاده ی هوشمندانه از محیط ، از افراد متخصص کمک بگیرید .

رنگ

استفاده از رنگ در هر فضا ، باعث آرامش و انتقال حس خوب خواهد شد . می توانید از رنگ های خنثی نظیر کرم و یا طوسی برای طراحی دکوراسیون اداری استفاده کنید . زیرا این سبک از رنگ ، باعث کلافگی و خستگی کارمندان نخواهد شد .

شما می توانید از رنگ ها در هر جایی از دکوراسیون اداری استفاده کنید .

سبک انتخابی

جالب است بدانید که دکوراسیون محیط اداری را نیز می توان بر اساس سبک های گوناگونی طراحی کرد . برای مثال می توان از موارد زیر نام برد .

  • دکوراسیون کلاسیک
  • سبک مدرن
  • دکوراسیون ساحلی
  • سبک معاصر
  • طراحی دکوراسیون به سبک وینتیج
  • طراحی دکوراسیون اداری به سبک کانتری

موارد بالا تنها بخش کوچکی از سبک های موجود می باشد که شما می توانید حین طراحی و یا بازسازی محیط اداری از آن ها استفاده کنید . اگر به دنبال یک سبک لاکچری و لوکس برای فضای اداری خود هستید ما به شما دکوراسیون کلاسیک را پیشنهاد می کنیم .

استفاده ی بهینه از فضا

این گزینه برای محیط های اداری کوچک بسیار حائز اهمیت می باشد . می توانید برای بهینه سازی دکوراسیون اداری تعدادی قفسه بر روی دیوار نصب کنید تا از این راه وسایل خود را سامان دهی کنید .

طراحی محیط به منظور استراحت کارمندان

اگر می خواهید که کارمندان اداره ی شما با انرژی هر چه تمام مشغول کار شوند ، لازم است تا به این اصل پایبند باشید .

بخشی از فضای اداری را برای استراحت کارمندان اختصاص دهید . شما می توانید در این فضا وسایلی نظیر تلویزیون و یا اینترنت را نیز در دسترس قرار دهید تا کارکنان بتوانند در زمان استراحت از آن استفاده کنند .

استراحت های کوتاه در حین کار می تواند انرژی از دست رفته ی افراد را تا حد زیادی جبران کند .

بهتر است در این فضا گل و گیاه نیز قرار دهید تا کارمندان به آرامش ذهنی دست پیدا کنند .

استفاده از رنگ های آرامش بخش نظیر آبی نیز در این فضا می تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد . پس بهتر است حین بازسازی و یا طراحی فضای اداری به این نکته نیز دقت داشته باشید .

نحوه اجرای دکوراسیون اداری خلاقانه به کمک ضوابط معماری

اتاق مدیریت

بهتر است برای طراحی این فضا اندکی از دکوراسیون کلاسیک الهام بگیرید . زیرا به زیباتر شدن هر چه بیشتر فضا کمک خواهد کرد .

استفاده از میز و صندلی استاندارد ، قرار دادن اکسسوری های گوناگون برای خارج کردن فضا از حالت یکنواختی و نظم در محیط تنها بخشی از کارهایی است که به منظور طراحی اتاق مدیریت می توانید انجام دهید .

شما می توانید برای بازدهی بالاتر در این مسیر از افراد متخصص و یا شرکت دکوراسیون اداری یاری بخواهید .

کفپوش

بهتر است در هنگام انتخاب کفپوش نهایت دقت خود را به خرج دهید و از متریالی به این منظور استفاده کنید که به راحتی قابلیت تمیز شدن داشته باشد .

افراد زیادی در طول روز به این محیط رفت و آمد دارند . از این جهت لازم است برای طراحی دکوراسیون اداری از کفپوشی استفاده شود که به راحتی قابلیت تمیز شدن داشته باشد .

تقسیم بندی فضا

شما می توانید به جهت  تقسیم بندی فضا در دکوراسیون اداری ، از پارتیشن استفاده کنید . خوب است بدانید که انجام این کار تا حد زیادی به منظم شدن فضا کمک خواهد کرد .

هم چنین می توانید برای هر کارمند یک فضای جداگانه اختصاص دهید تا آن ها بتوانند در حریم شخصی خود و یا آرامش بیشتری به انجام کارها بپردازند .

بنابراین هرگاه قصد بازسازی ساختمان و یا طراحی دکوراسیون اداری را داشتید از این موضوع غافل نشوید .

تبلیغات

شما می توانید به منظور تبلیغات ، از لوگوی شرکت و یا اداره خود در هر جایی استفاده کنید . می توان از لوگو به عنوان یک اکسسوری نیز استفاده کرد .

چاپ آن بر روی لیوان ، کاغد و یا موارد دیگر می تواند کار بسیار هوشمندانه ای باشد .

کلام آخر :

در این مقاله شما کاربران محترم را با نکاتی در خصوص طراحی دکوراسیون اداری آشنا کرده ایم . همان طور که پیش تر به این موضوع اشاره کردیم ، طراحی اصولی این محیط می تواند تا حد زیادی بر روی کارایی کارمندان تاثیر گذار باشد .

حال که با اهمیت این موضوع آشنا شده اید ، خوب است در این راه از افراد متخصص و یا شرکت دکوراسیون اداری یاری بگیرید .

نحوه اجرای دکوراسیون اداری خلاقانه به کمک ضوابط معماری

شرکت دکوراسیون اداری هیرادانا با سال ها تجربه و سابقه در این مسیر می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد . خوب است بدانید که این شرکت همواره از افراد متخصص و توانا در این مسیر استفاده خواهد کرد از این روی نتیجه ی نهایی بسیار فوق العاده خواهد بود . شما کاربران عزیز می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره ، با کارکنان ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید .

7 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات