طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

معماری ساختمان های معروف

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 16 اسفند 1399 در ساعت 12 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در قرن های گذشته عجایب هفتگانه قدیم شناسایی و هنوز نیز این عجایب معماری کار دست انسان به عنوان اولین معماری های اعجاب انگیز و حیرت آور در جهان شناخته میشود . همه ی این بازسازی ساختمان و تعمیرات ساختمان در زمینه ی معماری صورت پذیرفته بود . از اهرام ثلاثه مصر باستان گرفته تا معبد و آرامگاه و فانوس دریایی اسکندریه . در قرن جدید نیز عجایب هفتگانه جدید نیز که در زمینه ی معماری نیز بوده اند شناسایی و معرفی شد . این عجابی هفتگانه معماری جدید شامل تاج محل هند، کلوسئوم روم و ماچوپیچو در پرو است که همه معماری های عجیب و حیرت آوری را داشته اند و در بازسازی و دکوراسیون داخلی لوکس فضاهایی جذاب را ایجاد کرده اند .

در تمام جهان با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن مصالح و امکانات و تجهیزات متنوع و گوناگون توانسته اند با طراحی های خاص و جذاب خود فضاهایی اعجاب  انگیز را به وجود آورند . در این مقاله در شرکت بازسازی ساختمان هیرادکو در نظر داریم عجیب ترین و جذاب ترین طرح های معماری در سراسر جهان در سال های اخیر را برای شما معرفی کنیم .

خانه اپرای سیدنی

 معماری ساختمان های معروف

معماری این خانه ی اپرا که از چند حجم مختلف با فرمی یکسان تشکیل شده است با یک چشم انداز فوق العاده از اقیانوسی که رو برویش قرار دارد ، مواجه شده است . از دیگر دلایل جذابیت این خانه ی اپرا استفاده ی بیش از 1 میلیون کاشی و سرامیک در اجرای دکوارسیون داخلی و فضاهای بیرونی است .

معماری ساختمان های معروف

این خانه اپرا به دلیل نورپردازی های فضای بیرونی آن نیز بسیار معروف است که میتواند به هر رنگ و طرحی که میخواهد در بیاید .

برج خلیفه دبی

 معماری ساختمان های معروف

این برج که با داشتن 820 متر ارتفاع و نزدیک به یک کیلومتر ، بزرگترین برج در جهان به شمار میروند یکی از عجایب معماری معاصر به شمار میرود . این برج که تلفیقی از معماری مدرن غربی و معماری اسلامی است توانسته است با ارتفاع بسیار بلند خود نظرات زیادی را به خود جلب کند .

معماری ساختمان های معروف

موزه گوگنهایم اسپانیا

 معماری ساختمان های معروف

این موزه که به دلیل فرم  و طراحی نما آن معروف است به دلیل شکل های پر پیچ و خم و غیر عادی آن جز عجایب معماری معاصر به شمار میرود . جنس این ساختمان از شیشه و تیتانیم است و انعکاسی فوق العاده را از خود نشان میدهد و فضایی به شدت گیرا و جذاب را در شهر بیلبائو اسپانیا به وجود آورده است .

دفتر مرکزی تلویزیون پکن

 معماری ساختمان های معروف

این برج که به دلیل هندسه نامنظم و ارتفاع قابل توجهی که دارد ، مشهور است . این برج که از  دو برج تشکیل شده است که از بالا بر یکدیگر عمود هستند و فضای بین این دو برج کاملا خالی است و یک فضای بسیار دیدنی و جذاب را در شهر کن چین ایجاد کرده است .

هتل مارینا در سنگاپور

 معماری ساختمان های معروف

معماری ساختمان های معروف

حتما عکس هایی از این شاهکار عجیب در کشور سنگاپور را  مشاهده کرده اید. سه برج بلند قامت که در طبقه آخر این برج ها یک حجم افقی کشتی مانندی ایجاد شده است که این سه برج را به یکدیگر پیوند داده است و یک لندمارک زیبا برای شهر سنگاپور ایجاد شده است و با طراحی یک استخر زیبا در این طبقه ، فضایی به شدت اعجاب انگیز و زیبا و یک بازسازی و دکوراسیون داخلی لوکس را به وجود آورده است .

 جزیره های نخل دبی

معماری ساختمان های معروف

اعجاب انگیز ترین بخش این جزیره ها این است که این جزایر توسط انسان ساخته شده است و هیچ مسئله ی طبیعی آن را به وجود نیاورده است . این جزیره با استفاده از مواد و مصالح توانسته است فضایی به شدت سرگرم کننده و جذاب را در شهر دبی ایجاد کند که سالانه توریست های زیادی از این جزیره دیدن میکنند .

معماری ساختمان های معروف

 

8 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات