طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

معماری دفتر کار شرکت Banda

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 26 بهمن 1399 در ساعت 10 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دفتر کار شرکت Banda واقع در یکی از مناطق تاریخی شهر کیف ، اوکراین توسط گروه معماریbalbek bureau»  » به شکلی عجیب و غریب  طراحی و اجرا شده است .

هدف تیم معماران از طراحی این دکوراسیون داخلی اداری عجیب و غریب خلق یک گروه هنری و فضایی زیبا ، خاص و منحصر به فرد بوده است .

دفتر کار شرکت BANDA

 

معماران در طراحی داخلی اداری این فضای اداری کانسپتی را در نظر گرفته اند تا پرسنل شرکت خود را در محیط خشک اداری احساس نکنند بنابراین اتاق جلسات نیز در داخل استخر قرار گرفته تا حسی سیال و شناور را به کل فضای شرکت انتقال دهد .

دفتر کار شرکت BANDA

مشخصات کلی پروژه:

معمار:گروه معماریbalbek bureau

.مکان پروژه:شهر کیف ، اوکراین

.معماران مسئول:slava Balbek. Anna Riabova , Liza Kormilets

دفتر کار آژانس Banda شامل فضاهایی مانند: ۴ محدوده اداری جمعی ، ۲  اتاق جلسه ، میزهای انفرادی ، آشپزخانه ، تراس و دو راهروی اصلی است .

 اضافه نمودن یک انبار سابق و اتصال آن به شرکت جالب ترین قسمت فضای کار این اداره  میباشد .

معماران به طور کامل فضایی را که به مکان سه بنیانگذار شرکت اختصاص یافته را با استفاده از متریال چوب طبیعی ساخته اند. خرید مبلمان از بازار های ارزان و مناسب از خصوصیات اقتصادی و مقرون به صرفه طراحی و دکوراسیون داخلی این ساختمان اداری به شمار می رود .

دفتر کار شرکت BANDA

  • تیم معماران balbek bureau

 تمام مرسومات طراحی یا دکوراسیون این دفتر کار عجیب را انجام داده‌اند و یکی از هنرمندان تیم معماریbalbek bureau سرویس بهداشتی این ساختمان را به سبک معماری رومانسک انجام داده است  تا به این فضا حسی نوستالژیک القا شود و از ایجاد یک فضای ساده جلوگیری شود .

دفتر کار شرکت BANDA

البته بوم های نقاشی موجود در این دفتر کار از آثار زیبای هنرمندان و گرافیست های جوان گروه معماری balbek bureau می‌ باشد که سعی کرده‌ اند تا در این محیط اداری جنبش مدرنیسم ایجاد شود .

معماری دفتر کار شرکت BANDA

کالبد فضا به شکل اکسپوز است و در سازه و فرم ساختمان تغییراتی اعمال نشده است تنها در برخی بخش‌های مورد نیاز بازسازی و ترمیم  صورت گرفته است .

تمامی فضاهای داخلی این دفتر کار عجیب با استفاده از پارتیشن‌ های شیشه ای تفکیک شده‌اند تا عملکرد پرسنل شرکت آشکار شود همچنین اتاق های چوبی که برای سه بنیانگذار شرکت به شکل اختصاصی طراحی شده است دارای دکوراسیونی ساده  می باشد .

دفتر کار شرکت BANDA

 

فرش ایرانی که به صورت گرد و زیبا بافته شده است برای حسن ختام در اتاق قرار گرفته است .

 

 معماری دفتر کار شرکت BANDA

 

 

 

 

7 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات