طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

معماری داخلی لوکس

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 11 آبان 1398 در ساعت 14 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از سبک هایی که امروزه طرفداران پر و پا قرصی در طراحی دکوراسیون داخلی پیدا کرده است فضاهای لوکس هستند . این سبک به خصوص در مناطق شمال تهران بسیار طرفدار دارد و شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا با حضور افراد مجرب و حرفه ای توانسته است این خواسته ی مردم را جامه عمل بپوشاند و با طراحی های خاص خود در بازسازی ساختمان و بازسازی منزل ، دکوراسیون لوکس را برای خانه های مردم به ارمغان آورد .

ما در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا در مقاله های گذشته به تناوب در مورد این دکوراسیون جذاب به عنوان مجری دکوراسیون لوکس صحبت کرده ایم . در این مقاله نیز سعی داریم جنبه های دیگر معماری داخلی لوکس را برای شما معرفی و به اتفاق هم آن ها را بررسی کنیم .

یکی از مواردی که میتواند دکوراسیون لوکس را در فضای داخلی منازل ایجاد کند حضور عناصر و اشیایی است که این حس لوکس بودن را به فضای خانه منتقل میکنند . این عناصر و اشیا در کنار سایر ویژگی ها و شرایط برای طراحی یک دکوراسیون لوکس ، میتوانند به این شرایط کمک کنند و فضایی مناسب با خواسته ی مشتری به وجود آورند . در زیر به تعدادی از این عناصر که با حضور دقیق و مناسب در دکوراسیون داخلی منزل میتوانند در به وجود آمدن معماری داخلی لوکس نقش داشته باشند ، اشاره خواهیم کرد .

لوستر ها و منابع نوری مصنوعی

لوستر ها همیشه جز عواملی بودند که فضا را لوکس نشان میدادند . لوستر هایی بزرگ و عظیم در فضاهای نشیمن ضمن بزرگ تر به نظر رساندن فضای داخلی خانه میتوانند با ایجاد نورهای قوی و درخشان به برجسته تر شدن فضا و لوکس شدن آن کمک کنند . استفاده از لوستر های برنجی و شیشه ای در این خصوص توصیه میشود . دیگر منابع نوری مصنوعی نیز اگر با یک طراحی با جزئیات و دقیق اجرا شوند میتوانند در کنار این لوستر ها نقشی مهم ایفا کنند .

آینه های دیواری

آینه ها به دلیل بازتاب و انعکاس نورهای طبیعی و مصنوعی به افزایش شدت نور و روشنایی خانه کمک میکنند . هم چنین میتوان مقیاس خانه و مبلمان را در آینه های دیواری وسیع نشان داد که این فضا را بزرگتر و وسیع تر نشان میدهد . اگر امکان استفاده از آینه های دیواری بزرگ نبود میتوان از چندین آینه کوچک به جای آن استفاده کرد .

تابلو ها و نقاشی ها

حضور تابلو ها و نقاشی ها به اندازه ای کافی در فضاهای داخلی خانه باعث میشود خانه شبیه یک گالری به نظر برسد و این خانه را لوکس و بی نظیر نشان دهد . هم چنین این تابلو ها و نقاشی های میتوانند سطوح خانه را شیک و جذاب کنند . حضور تابلوهایی رنگی و پر شور در یک دیوار با پوششی سفید میتواند جذابیتی دیگر به خانه ببخشد .ضمن اینکه استفاده از این تابلو ها و نقاشی ها کاملا بستگی به سلیقه ی مشتری دارد و هر نقاشی و سبکی را که دوست دارد میتواند در خانه استفاده کند .

حضور فرش های بزرگ

یک فرش بزرگ و وسیع در زیر مبلمان و وسایل خانه میتواند فضا را بزرگتر نشان دهد . حضور فرشی با جزئیات و نقش های جذاب میتواند هارمونی رنگی مناسبی را با مبلمان و رنگ سطوح خانه ایجاد کند و فضا را دلنشین تر کند . هم چنین استفاده از فرش ضمن لوکس نشان دادن فضا ، به سنت های قدیمی معماری ایرانی که استفاده از فرش در آن به چشم میخورد ، احترام میگذارد .

وسائل تزیینی

مسلما حضور وسایل تزیینی و شیک در بازسازی و دکوراسیون میتواند فضایی لوکس را در منازل ایجاد کند . این وسایل تزیینی میتواند یک مجسمه ی بزرگ در گوشه ی فضای نشیمن باشد یا نصب بر روی دیوار . یا استفاده از آثار تزیینی و دکوری لوکس که فضای خانه را شکل میدهد و خانه را جذاب و منحصر به فرد میکنند .

این آثار تزیینی میتوانند نگاه ها را به سمت خود جلب کنند و فضا را برجسته کنند .

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات