طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

معرفی کتابخانه های خلاقانه قسمت اول

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 18 آذر 1399 در ساعت 15 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

در هیرادانا، ما سعی می کنیم مواردی را برای الهام بخشیدن به شما پیدا کنیم تا خانه خود را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل کنید. انواع مطالب را می توانید در اینجا پیدا کنید، از جمله طراحی دکوراسیون منزل، ایده هایی برای تزیین خانه، اخبار معماری، بازسازی ساختمان، نکات و ترفندهایی برای بهبود خانه و موارد دیگر. در اینجا مجموعه ای از بهترین قفسه های کتابی را معرفی می کنیم.

  • قفسه کتاب معادله(Equation Bookshelf)

    کتابخانه طرح معادله

این قفسه که توسط مارکوس برادر طراحی شده است، از ایده ساده سازماندهی اشیا  به ترتیب خاص استفاده می کند. همانطور که مشاهده می کنید، طراحی منحصر به فرد، شیک و بدیع است. می توانید کتاب هایی را که بیشتر از همه استفاده می کنید (یا شاید یک قاب عکس) بین پرانتز ها و سپس کتابهای دیگر را بین براکت ها قرار دهید.

  • قفسه های تاشو

این قفسه های تاشو کتاب واقعاً نوآورانه و کاربردی هستند و در طراحی داخلی منزل کاربرد فراوانی دارند. این قفسه ها  به شما اجازه می دهند کتاب ها را به طرزی جالب بچینید. قفسه ها از چوب گیلاس محکم ساخته شده اند، اما به سبکی کاغذ هستند. می توان آنها را خواباند، نگه داشت، 90 درجه چرخاند یا از آنها به صورت افقی یا عمودی استفاده کرد.

  • طرح قفسه با ابعاد چند منظوره به نام قفسه چهارگانه می تواند CD ها، DVD ها و کتاب های شما را در یک محصول هوشمند ذخیره کند. برای فضای ذخیره سازی بیشتر، واحدها را می توان به هم متصل کرد. عدم تقارن در تعادل کامل!

 

  • کتابخانه طرح shelf

    کتابخامه های خلاق

دا یون سانگ طراح کره ای این قفسه را طراحی کرده است و کلمه "shelf" را نشان می دهد. طراحی بسیار بدیع و مدرنی دارد. نمی توانید چیزهای زیادی را در این قفسه بگذارید، اما یک روش عالی برای تزئین دیوار است. فقط کتاب ها و اشیایی که واقعاً دوست دارید را داخل آنها قرار دهید.

  • قفسه "داستان"

    کتابخانه خلاق

این قفسه که توسط فردریک رویجه طراحی شده است، یک راه حل عالی برای چیدن کتاب های شما به روشی مدرن است. صدا در این قفسه کتاب که به زیبایی کار شده، هویت جسمی پیدا می کند. با پردازش اول، یک کلمه به امواج صوتی تبدیل می شود، شکل فیزیکی در فولاد پوشش داده شده با پودر منعکس می شود. کلمه الهام بخش این قطعه دوست داشتنی "سعادت" است.

  • FlexiTube

این قفسه  توسط دوریس کالکات طراحی شده است، متحرک است و می تواند به عنوان یک پارتیشن شفاف اتاق مورد استفاده قرار گیرد. این تیوب ها به دور خود می چرخند، در هر گوشه ای قرار می گیرند و به یک مجسمه تبدیل می شوند. در داخل هر لوله قفسه ای برای ذخیره وجود دارد که به عنوان یک خط افقی بصری عمل می کند. FlexiTube در دو اندازه در دسترس است و می تواند در هر تعداد ترکیب شود، یا در کنار هم قرار گرفته یا روی هم قرار گرفته است. می توانید آن را بدون تکیه گاه از دیوار آویزان کنید.

  • الگوی شبه شش ضلعی

    کتابخانه طرح شش ضلعی

  •  قفسه بندی توسط شان یو طراحی شده است. این ماده از فوم ساخته شده است، همان ماده ای که برای ضربه گیرهای اتومبیل و کلاه ایمنی موتور استفاده می شود. سبک است و قوی، می تواند در داخل و خارج از خانه استفاده شود و 100 درصد قابل بازیافت است. این واحد به طور خاص برای استفاده به عنوان یک کتابخانه طراحی نشده است.

 

  • قفسه چرخان

این قفسه از تکه های جداگانه چوبی ساخته شده است که توسط پارچه در یک طرف با هم نگه داشته می شوند. این لولای انعطاف پذیر به شما امکان می دهد گزینه های قفسه بندی منحصر به فردی ایجاد کنید که از نظر زیبایی جالب باشند. قفسه نورد توسط کاترین گرین طراحی شده است.

7 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
anita : ketabkhane
0 0
bi naziro jaleb
مدیریت : پاسخ
0 0
سپاس از حسن توجهتان
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات