طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

لوکس ترین پنت هاوس های جهان

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 9 دی 1399 در ساعت 11 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در تمام عرصه ها شاهد مباحث مربوط به زیبایی شناسی در تمام موضوعات و مباحث مختلف به ویژه در ساخت و ساز و طراحی داخلی و اجرا هستیم و امروزه طراحی دکوراسیون لوکس به یکی از موارد محبوب و پرطرفدار در میان افراد تبدیل شده است این محبوبیت تا جایی پیش رفته است که امروزه در شهرهای مدرنی همچون نیویورک ، دبی و غیره و صنعت توریست خود را مدیون این سازه های لوکس هستند .

یکی از مباحث جذاب که اغلب افراد آن را دنبال می‌کنند پنت هاوس های لوکس در سرتاسر جهان می باشد که دارای امکانات و زیبایی فوق العاده می باشند .

 با این مقاله شرکت معماری هیرادانا همراه باشید تا شما را با چند نمونه از پنت هاوس های معروف در سرتاسر جهان آشنا نماییم :

  • اقامتگاه FAENA در سواحل میامی

    اقامتگاه faena

 این اقامتگاه که یکی از پنت هاوس های لوکس جهان به شمار میرود در یک آپارتمان مسکونی ۱۸ طبقه واقع است که در شهر میامی  و در مجاورت با اقیانوس اطلس ، در خیابان معروف کالینز قرار دارد و به شکل دوبلکس در بالاترین سطح خود قرار داشته و به قیمت ۵۰ میلیون دلار به فروش رسیده است .

این پنت هاوس دارای طراحی داخلی کلاسیک فوق العاده لوکسی در  متراژ حدود ۲۵۵۰ متر مربع است. برای طراحی دکوراسیون داخلی آن پنج اتاق مخصوص مهمان، پنج اتاق خواب و دو حمام در نظر گرفته شده است.

  مساحت فضای بیرونی آن حدودا ۳ هزار متر مربع است و استخری به طول ۷۰ متر با چشم‌انداز اقیانوس اطلس نیز برای آن در نظر گرفته شده است .

  • پنت هاوس برج اودئون موناکو

    پنت هاوس برج اودئون موناکو

 در واقع  این شهر نیز مانند نیویورک ، دبی  و غیره یکی از شهرهای مورد علاقه گردشگران و ثروتمندان می باشد.

  در این شهر یکی از لوکس و گران قیمت ترین  پنت هاوس های جهان  قرار دارد و در بالای یکی از بلندترین آسمان خراش های اروپا واقع است و دارای مساحتی حدود ۱۰۲۰۰ متر  می باشد همچنین دارای امکاناتی مانند سینما ،استخر ،سونا و غیره است .

  • پنت هاس گنبد

    پنت هاوس گنبد

پنت هاوس گنبد پنت هاوسی  فوق العاده زیبا و افسانه‌ای است و یکی از لوکس ترین پنت هاوس های دنیا می باشد که در پلازای نیویورک واقع است .

جالب است بدانید که حدود ۱۰۰ سال پیش یعنی در سال ۱۹۰۷ این بنا ساخته شده است و یکی از بزرگترین صاحبان مد و لباس آنجا را خریداری کرده  و پس از خرید به ارزش ۲۰ میلیون دلار این واحد مسکونی را بازسازی کرده است .

  • پنت هاس ریتز کارلتون

    https://hiradana.com/Administrator/files/UploadFile/C12-5.jpg

این پنت هاوس لوکس و زیبای دوبلکس در بالاترین نقطه  یکی از گرانترین آسمانخراش های این شهر طراحی شده است و دارای ۴۷۰۰ متر فضای داخلی و ۶۵۰ متر فضای خارجی و تراس می باشد .

در طراحی نما فضای اطراف این پنت‌هاوس  حدوداً  ۴۰۰ فوت پنجره شیشه ای جهت دسترسی کامل و تماشای چشم انداز زیبای این شهر قرار گرفته است .

  • پنت هاوس ONE57

    پنت هاوس ONE57

زمانی که حرف از ساختمانهای منهتن در نیویورک می‌ شود آسمان خراش های زیبا و افسانه‌ای این شهر در ذهن افراد نقش می بندد یکی از این بنا های زیبا و لوکس ONE57 است که در سال‌های اخیر تکمیل شده است و  پنت هاوسی زیبا را در  خود جای داده است. این برج دارای دو پنت هاوس می‌ باشد که از گرانترین پنت هاوس های لوکس دنیا به شمار می رود .

پنت هاوس ONE57 دارای مساحتی حدودا  14000 متر مربع است و در طراحی داخلی مدرن آن شش اتاق خواب در نظر گرفته شده است و تراس ۴۲ متر مربعی آن دقیقا روبروی پارک مرکزی طراحی شده است .

 تمام دیوارهای این پنت هاوس از جنس شیشه می باشد و همین امر باعث شده است که دارای طراحی دکوراسیون داخلی متفاوتی باشد و چشم انداز کاملی به منهتن داشته باشد .

  • پنت هاوس پارک مرکزی غرب

    پنت هاوس پارک مرکزی غرب

این پنت هاوس نیز یکی از پنت هاوس های لوکس در دنیا و به شمار می‌رود درست است که منهتن نیویورک دارای پنت هاوس های زیبا و کم نظیر می باشد اما این مورد به راستی یک واحد رویایی تمام عیار است.

 پنت هاس پارک مرکزی غرب دارای مساحتی حدود ۶۷۵۰  مترمربع می باشد و در طراحی دکوراسیون داخلی آن ۱۰، اتاق در نظر گرفته شده است که در اسن ۱۰ اتاق چهار اتاق خواب مخصوص مهمان و چهار اتاق خواب معمولی قرار دارد علاوه بر آن دارای یک تراس ۶۱۰ متری نیز می باشد که زمانی که در  قرار می گیرید می توانید به راحتی شهر را زیر پای خود احساس کنید .

9 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات