طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

لوکس ترین ویلاهای جهان

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 7 ارديبهشت 1400 در ساعت 11 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از اجزا لاینفک زندگی افراد ثروتمند و متول جامعه ، استفاده از ویلا های لوکس و مجلل است . لوکس ترین ویلاها در دنیا از طراحی معمارانه ی منحصر به فرد و جالب توجه ای برخوردار هستند . دکوراسیون لوکس به کار گرفته شده در این ویلاها اغلب بدون تکرار و واحد هستند چرا که مرفهین تمایل به استفاده از لوازم خاص و چشم نواز دارند و هزینه هنگفتی را نیز صرف تامین این موارد می نمایند .

در طراحی ویلاهای مدرن و کلاسیک لوکس از جدیدترین فناوری ها و امکانات موجود در عرصه ساخت و ساز استفاده می شود و طراحی داخلی مدرن نیز تکمیل کننده جلوه بصری این گونه از ویلاها خواهد بود . در ادامه چند ویلای مشهور در جهان و وجوه تمایز آنان و سایر ویلاها معرفی خواهد شد .

ویلای لوکس باناکوت

لوکس ترین ویلاهای جهان

ویلای باناکوت در جزیره اختصاصی جامبی بای در خلیج گواتر واقع شده است . سبک طراحی این ویلا بر مبنای سبک استوایی‌-کارائیبی است . دسترسی به این ویلای مجلل فقط از طریق استفاده از قایق امکان پذیر است . فرم طراحی این ویلا شبیه به حرف انگلیسی L است. این ویلا مشتمل بر هفت اتاق خواب با حمام های اختصاصی است . ویلای باناکوت به دلیل داشتن فضاهای آزادی که برای استراحت در نظر گرفته وطراحی شده اند ، خاص و منحصر به فرد است .

ویلای کاسا ترِس سولز

لوکس ترین ویلاهای جهان

ویلای کاسا ترِس سولز یکی از جذاب ترین ویلاهای لوکس جهان است که در شهر پونتا میتا کشور مکزیک بر روی یک صخره طراحی و اجرا شده است. یکی از ویژگی های دل انگیز این ویلا بهره گیری از چشم انداز مناظر اقیانوسی است. در این ویلا می توان از همه جهات نظاره گر اقیانوس بود و از آرامش حاکم بر فضا به بهترین نحو استفاده نمود .

ویژگی بارز دیگری که باعث گیرایی ویلای کاسا ترِس سولز شده است ، استفاده از هنر بومی منطقه در دکوراسیون داخلی ویلا است . پارچه های گلدوزی شده که یکی از آثار هنری کشور مکزیک است در این ویلا به خوبی خود نمایی می کنند . همچنین تراس های متعدد که در منظر بیننده به صورت شناور بر روی آب به چشم می خورند ، طراحی این ویلا را فریبنده نموده است .

ویلای اُوِر یاندر سی

لوکس ترین ویلاهای جهان

ویلای اُوِر یاندر سی یکی از ویلاهای لوکس معروف جهان است. این ویلای بی نظیر در ابتدا یک پاسگاه ماهیگیری واقع در جزیره اختصاصی باهاما بوده است که در گذر زمان تبدیل به مکانی سازگارو متناسب با محیط زیست شده است . بهره گیری از مناظر بکر طلوع و غروب خورشید به همراه وزش نسیم از سوی دریا در این ویلا بسیار خوشایند و دلچسب است . سیستم انرژی طراحی شده برای این ویلا از نوع تجدید پذیر معین نیرو است که مشتمل بر سه توربین بادی و یک و نیم آکر زمین خورشیدی است .

ویلای کریستال سپرینگز

لوکس ترین ویلاهای جهان

ویلای کریستال سپرینگز در باربادوساین قرار دارد. این ویلا را می توان در نوع خود بی نظیر دانست زیرا که در ساحل شخصی این ویلای رمانتیک آبشار زیبایی علاوه بر باغ های فریبنده وجود دارد . طراحی نما در این ویلا بسیار با شکوه است . کریستال سپرینگز یک ویلای مجلل و لوکس مشرف به دریای کاراییب است و یک مسیر ویژه برای دسترسی به ساحل کوچک و خلیجی که امکان شنا در آن مهیا است برای ساکنین در نظر گرفته شده است .

ویلای آلایا

لوکس ترین ویلاهای جهان

آلایا را شاید بتوان یکی از محبوب ترین ویلاهای موجود در جهان دانست. این ویلا در ساحل باربادوس بنا شده است و جزء لوکس ترین و گران قیمت ترین ویلاهای جهان به شمار می رود . محل دقیق ویلای زیبای آلایا در سواحل غربی پلاتینوم در بارباداس است . باغ های دلکش ویلای لوکس آلایا به دریا پیوند می خورند که بسیار جالب ، جذاب و دلکش می باشد . تجمل و زیبایی و فریبندگی ویلای آلایا بسیار خاص و منحصر به فرد است .

ویلای سیرین

لوکس ترین ویلاهای جهان

ویلای منحصر به فرد سیرین در سواحل آمالفی در کشور ایتالیا واقع شده است . موقعیت مکانی این ویلا در بالای صخره های ساحلی است که خاص ترین و جذاب ترین مکان  رو به دریای ‏مدیترانه را به خود اختصاص داده است . چشم انداز این ویلای زیبا ، دید گسترده ای از دریا و ساحل وهمچنین شهرهای اطراف می باشد . آرامش حاکم بر این ویلا مثال زدنی است . ‏در حقیقت ویژگی ای که باعث شهرت این ویلا در جهان گردیده است همان موقعیت مکانی بنای این ویلای مشهور است .

 

 

5 / 10
از 8 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات