طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

لوکس ترین خانه های تهران

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 26 آذر 1398 در ساعت 10 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شهر تهران شهر خانه های لوکس و گران قیمت است . شهر تهران در مناطق شمالی خود دارای ساختمان های لوکس است که در بازسازی ساختمان و بازسازی منزل ساختمان هایی بسیار زیبا شکل گرفته است .

بالطبع طراحی دکوراسیون داخلی در این مناطق طراحی داخلی منزل  متفاوتی از دیگر مناطق تهران را طلب میکند . برای ایجاد یک دکوراسیون لوکس باید شرکت معماری و طراحی داخلی با آشنایی با علم روز و مصالح جدید و با بهره گیری از تیم حرفه ای و تجهیزات مناسب ، طراحی هایی زیبا و جذاب را برای ساختمان ها ایجاد کند .

یک طراح دکوراسیون داخلی میداند که برای یک ساختمان مجلل و اشرافی باید چه نکاتی را در فضای داخلی و خارجی آن رعایت کرد تا به آنچه مد نظر مشتری یا کارفرما است ، برسد .

مناطق شمال تهران به دلیل مناظر زیبا از کوه های شمال شهر و داشتن هوای مطبوع به مناطق لوکس نشین تبدیل شده است . طراحی آپارتمان های این مناطق زیبایی ها و جذابیت های خاص خود را دارد . در این مقاله در شرکت طراحی داخلی هیرادانا قصد داریم تکینک ها و روش های طراحی و اجرای این ساختمان های لوکس شهر تهران را به اتفاق هم بررسی کنیم تا بتوانیم لوکس ترین خانه های شهر تهران را بهتر بشناسیم .

مصالح لوکس

یکی از مواردی که باعث لوکس شدن ساختمان های تهران در مناطق شمال تهران شده است استفاده از مصالح گران قیمت و لوکس است . این مصالح میتوانند فضاهایی شیک و جذاب را ایجاد کنند . از مصالحی که معمولا برای این ساختمان های لوکس استفاده میشود میتوان سنگ را نام برد . سنگ متریالی است که در انواع و اقسام جنس ها و محصولات عرضه میشود . سنگ هایی لوکس که ضمن اینکه گران هستند ، لوکس و زیبا نیز هستند . سنگ ها به صورت سنگ های طبیعی میتوانند بر روی دیوار های خانه ها استفاده شوند که حسی فوق العاده را برای طراحی دکوراسیون لوکس به ارمغان می آورند . از دیگر نوع های سنگ میتوان به سنگ های زینتی اشاره کرد . این سنگ ها شامل زمرد ، مرمر ، عقیق و موارد دیگر میشود . فضای مورد استفاده برای این سنگ ها به دلیل ماهیت لوکس و گران بودن آنها به صورت جزئی در فضاهای خونه مورد استفاده قرار میگیرد . در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه میتوان از این سنگ ها برای پیشخوان و زیبا کردن فضا استفاده کرد .

در مبلمان نیز میتوان از این متریال های لوکس استفاده کرد . در شیرآلات آشپزخانه ، سرویس و حمام و عناصر دیگر میتوان از این متریال ها استفاده کرد .

مبلمان لوکس

بعد از متریال های لوکس ، حضور مبلمان هایی لوکس به مجلل شدن فضای خانه ها کمک میکند . مبلمان های لوکس دارای تزئینات فراوانی است که جلوه ای زیبا و خاص به آنها میبخشد . استفاده از فرش های دستبافت نفیس ، لوسترهای مجلل و شیشه ای که نور لامپ ها را بهترین شکل ممکن انعکاس میدهند و به درخشان شدن فضای خانه ها کمک میکنند ، عناصر دکوراتیو و تزئینی که جذابیت خانه را دو چندان میکنند و بهره بردن از منابع نوری مصنوعی جذاب و دل انگیز عناصر اصلی مبلمان ساختمان های لوکس را شکل میدهند .

نکته مهم در انتخاب مبلمان این فضا ها این است که به رنگ و متریال به کار رفته در آن توجه شود . رنگ هایی خنثی و زیبا مانند نقره ای ، طلایی ، خاکستری ، سفید و سیاه برای مبلمان ساختمان های لوکس پر کاربرد هستند.

امکانات لوکس

امکانات بالا و ویژه ای که برای این ساختمان هایی با دکوراسیون لوکس به کار رفته است باعث جذابیت بیشتر این فضاها میشود . این امکانات برای ساختمان ها در نظر گرفته میشود تا ساکنین خانه بتوانند از تمام این امکانات بهترین استفاده را ببرند .

این امکانات شامل استخر و جکوزی ، سالن های بدنسازی ، سالن های آمفی تئاتر ، پارکینگ های لوکس و لابی های مجلل است که به لوکس شدن فضاها کمک فراوانی میکند .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات