طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراح و مجری دکوراسیون داخلی لوکس منزل

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 2 آذر 1398 در ساعت 11 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی دکوراسیون داخلی امروزه یک هنر است که نیازمند یک طراح متخصص در این زمینه است تا بتواند فضایی مناسب برای زندگی ایده آل افراد در داخل خانه ها و بازسازی ساختمان ایجاد کند .

دکوراسیون داخلی میتواند از اول کار بازسازی منزل طراحی شود و هم میتواند پس از تعمیرات ساختمان بخواهیم دکوراسیون داخلی منازل خود را تغییر یا تعمیر کنیم که در هر دو صورت برای این کار باید از شرکت معماری و طراحی داخلی مناسب که مجری دکوراسیون لوکس باشد در این زمینه کمک بخواهیم تا با رعایت تمام نکات معماری و اجرایی و اصولی بتواند فضای مورد نیاز را برای زندگی افراد به وجود آورد .

ما در شرکت دکوراسیون داخلی  هیرادانا با در اختیار داشتن معماران و طراحان متخصص در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری تلاش میکنیم با طراحی های ممتاز و منحصر به فرد خود فضاهایی مناسب و ایده آل برای زندگی افراد را به وجود آوریم تا از این طریق رضایت مشتری ها را کسب کنیم .

اما یک متخصص و طراح دکوراسیون داخلی باید به چه نکاتی برای ایجاد محیطی مناسب برای منازل و آپارتمان ها توجه داشته باشد و آنها را در طراحی های خود به کار ببرد .

تناسب اجزا در طراحی دکوراسیون داخلی

این مورد به این معنا است که برای طراحی دکوراسیون لوکس باید فضای خانه را به عنوان یک کل در نظر گرفت که مبلمان ، عناصر ، رنگ ها ، بافت ها و متریال و تمام اجزای خانه در آن در نقش یک جز برای این کل ظاهر میشوند . پس از آن میتوان این اجزا را در کنار هم و به طور مناسب و با رعایت تناسبات لازم در کنار هم طراحی کرد تا بتوانیم فضایی جذاب و منطقی را برای دکوراسیون داخلی منازل را ایجاد کنیم . تناسب اجزا ضمن شکل دهی به فضای خانه باعث میشود خانه از  شلوغی و پیچیدگی های خاص و بی مورد دور شود تا به آنچه مورد نظر طراح و مناسب حال ساکنان خانه است ، برسیم .

نقاط کانونی در طراحی دکوراسیون داخلی

نقطه کانونی به محلی گفته میشود که در نگاه اول بیننده به فضای خانه باعث جلب نظر او شود و یک تصویر ماندگار و برجسته را در ذهن و حافظه او به جا بگذارد . این نقاط کانونی تاثیر مثبتی بر فضای داخلی خانه دارد و میتواند فضا را برجسته و قوی کند .

این نقاط کانونی میتواند هر موردی باشد . یک طراح و مجری دکوراسیون داخلی منازل میتواند از مبلمان خانه به عنوان یک نقطه کانونی استفاده کند که این مبلمان میتواند یک کاناپه و مجموعه از آنها به رنگی ممتاز در فضای نشمین باشد یا یک تابلو نقاشی بزرگ نصب بر روی دیوار یا خیلی از موارد دیگر باشد .

عناصر و المان ها نیز میتوانند به عنوان نقطه کانونی عمل کنند مانند طراحی یک شومینه جذاب با رنگ های مناسب در فضای نشمین یا حضور گلدان های دل نشین در این فضاها که اگر با طراحی و اجرای درستی انجام شود میتواند نقطه کانونی را به وجود آورد .

اما تنها این موارد باعث ایجاد نقطه کانونی نمیشوند ، یک طراح میتواند با تضاد یا ترکیب رنگ های دیوار ، تفاوت در مقیاس و ابعاد عناصر و ... باعث به وجود آمدن نقاط کانونی شود .

نقاط کانونی میتوانند در فضاهای مختلف خانه ایجاد شوند مانند ورودی های خانه ، فضای نشیمن ، طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه  و ... .

ریتم در دکوراسیون داخلی

ریتم را میتوان تکرار الگو ها و عناصر یا تداوم آنها در فضای داخلی خانه تعریف کرد .

ریتم میتواند ارتباط بصری را در فضای داخلی خانه ایجاد کند و از طریق ایجاد کنتراست ، ترکیب و تکرار میتوان آنها را به وجود آورد . ریتم میتواند باعث به هیجان در آمدن فضا شود و اگر طراحی مناسبی برای آن صورت گیرد ، فضا را از حالتی خسته کننده دور میکند .

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات