طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی و بازسازی دکوراسیون مغازه

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 11 اسفند 1399 در ساعت 14 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون مغازه عامل مهمی در جذب مشتری میباشد . عموما مشتری ها به سمت مغازه هایی جلب میشوند که برای آنها جذابیت داشته باشد . آنها اول جذب دکوراسیون و فضای مغازه میشوند و بعد به دنبال کیفیت مغازه میگردند . اولین قسمت در مرحله جذب مشتری در  مغازه ، ویترین مغازه میباشد . در شرکت بازسازی ساختمان  هیرادکو برای تعمیرات ساختمان مغازه ها و دکوراسیون لوکس آنها یک تیم حرفه ای فعالیت میکند که مطابق با خواسته ی مشتری و کارفرما میتواند بهترین ایده ها را برای شما به مرحله اجرا در آورد .

ویترین در دکوراسیون مغازه

طراحی دکوراسیون مغازه

غلط نیست اگر بگوییم که ویترین یک مغازه تاثیر بیشتری از دکوراسیون داخلی مغازه بر جذب مشتری ها دارد . برای طراحی یک ویترین جذاب و مورد پسند مردم عوامل زیادی میتواند تاثیر گذار باشد . نور پردازی داخلی ویترین بسیار مهم است و میتواند محصول مورد نظر مغازه را بهتر معرفی کند . محصولات و اجناس داخل ویترین مغازه نمونه ای است از محصولات داخل مغازه پس باید بهترین و جذاب ترین طرح ها و محصولات را در داخل ویترین قرار داد تا محصولات شما را بهتر معرفی کنند .

طراحی دکوراسیون تجاری

استفاده از رنگ ها و متریال های مناسب و پرهیز از شلوغی و بی نظمی از عوامل مهم دیگر در طراحی یک ویترین جذاب و ایده آل است .

چیدمان محصولات در داخل مغازه

طراحی دکوراسیون مغازه

یک شرکت بازسازی و طراحی داخلی باید بداند که نوع چیدمان محصولات ، جایگذاری غرفه ها ، قفسه ها و پیشخوان ها باید چگونه باشد تا هم فضا را از بی نظمی و هرج و مرج دور کند و هم مشتری در آن بتواند به راحتی در داخل مغازه حرکت کند . باید در نظر داشت مواقعی که مغازه شلوغ میشود این مسیر حرکت و گردش مردم بسیار مهم است تا در مواقع شلوغی نیز چیدمان فضا به گونه ای باشد که مردم به راحتی بتوانند در آنجا حرکت کنند و محصولات مورد نیاز خود را مشاهده و خریداری کنند .

هم چنین در بازسازی و دکوراسیون داخلی باید به این نکته توجه داشت که دسته بندی محصولات بسیار مهم است  و محصولات مشابه در کنار یکدیگر قرار گیرند تا مشتری بتواند راحت تر آنها را مقایسه و خریداری کند . علاوه بر آن باید در طراحی و چیدمان داخلی مغازه محصولات و اجناس جذاب تر و مورد پسند مردم در معرض دید قرار بگیرند و محصولاتی که طرفدار زیادی ندارند جدا از آنها باشد .

طراحی دکوراسیون تجاری

طراحی دکوراسیون مغازه

سیستم های امنیتی و تهویه مغازه

توجه به هوای داخلی مغازه و تهویه مناسب آنها بسیار حائز اهمیت است . به این صورت که اگر مغازه گرم باشد باعث کلافگی و خستگی مشتری میشود و او را مجبور میکند که سریع تر از مغازه خارج شود ، هم چنین اگر هوای سردی در داخل مغازه در جریان باشد باعث اذیت شدن آنها میشود . پس در بازسازی ساختمان مغازه  طراحی یک سیستم تهویه مناسب در داخل مغازه مهم و ضروری است . هم چنین به دلیل این که برق مصرفی مغازه ها زیاد است و یک مغازه باید همیشه از نور لازم بدون قطعی برق برخوردار باشد ، برق کشی و طراحی اصولی و صحیح فیوز برق باید کاملا رعایت شود تا هم از خطرات ناشی از قطعی برق جلوگیری کرد و هم از خسارات مالی آنها پیشگیری کرد .

هم چنین برای جلوگیری از سرقت در مغازه ، استفاده از دوربین های مدار بسته در موقعیت های مکانی درست بسیار ضروری است . هم چنین سنسور های لازم برای اجناس و محصولات تا از سرقت آنها جلوگیری شود . استفاده از یک درب مناسب با رعایت تمام اصول ایمنی در جلوی مغازه میتواند خیال مغازه دار را از سرقت سارقین راحت کند .

توجه به راحتی مشتری در داخل مغازه

طراحی دکوراسیون مغازه

همانطور که گفته شد طراحی یک مسیر گردش و رفت و آمد مناسب در داخل فروشگاه باعث میشود که از برخورد مردم در حین رفت و امد جلوگیری شود و خرید کردن برای آنها راحت تر شود .

حضور مبلمانی راحتی در گوشه و کنار مغازه برای استراحت مشتری ها حتما باید صورت بگیرد تا بتوانند با نشستن بر روی این مبل ها به راحتی اجناس مغازه را مشاهده کنند .

 

3 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات