طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی و بازسازی خانه ای در روسیه

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 18 فروردین 1400 در ساعت 12 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هدف ما در  شرکت معماری هیرادانا معرفی برجسته ترین و بهترین آثار معماری در گوشه و کنار جهان است و امروز در ادامه روند مجموعه مقالات مربوط به طراحی داخلی و بازسازی ساختمان قصد داریم یکی از پروژه های مربوط به طراحی خانه ای در کشور روسیه را برای شما معرفی کنیم .

این خانه ی 130 متری در سال 2016 به مرحله اجرا در آمده است .

 

ایده اصلی در بازسازی ساختمان

طراحی و بازسازی خانه در روسیه

با یک نگاه کلی به فضای داخلی این خانه متوجه خواهیم شده که قلب و هسته اصلی فضای این خانه بعد از ورودی آپارتمان ، طراحی شده است . این قلب خانه تشکیل شده از سه فضای اصلی زندگی یعنی فضای نشیمن ، آشپزخانه و قسمت غذاخوری است . این سه قسمت با سه زاویه جدا در یک نقطه به هم متصل شده اند و این نقطه اتصال یک ستون سنگی بزرگ است . این سه زاویه توسط خطوطی از قاب فلزی سیاه که لامپ های سقفی نیز بر روی آنها سوار است ، تشکیل میشود . این تخته سنگ ستون ، اصلی ترین عنصر این فضاها است .

فضای نشیمن روبروی این ستون سنگی قرار دارد و از یک کاناپه چرمی بزرگ و یک کاناپه راحتی با پارچه طوسی با یک میز شیشه ای تشکیل شده است . در دیوار پشتی این فضای نشیمن با یکسری طبقه بندی فضایی به عنوان کتابخانه در داخل دیوار به وجود آمده است .

طراحی و بازسازی خانه در روسیه

دکوراسیون آشپزخانه

 در پشت این ستون سنگی آشپزخانه قرار دارد . در بازسازی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه  نیز تماما از متریال چوب استفاده شده است و این ستون سنگی حریمی شخصی و خصوصی را برای این آشپزخانه ایجاد کرده است . در روبروی آشپزخانه و کنار ستون سنگی نیز با قرار دادن یک میز و چهار صندلی چوبی فضای غذاخوری شکل گرفته است . حضور دو پنجره ی بزرگ در این قسمت ، روشنایی روز را برای فضای نشیمن ، آشپزخانه و غذاخوری به ارمغان آورده است . بر روی این ستون سنگی نیز یک تلویزیون نصب شده است و زیر تلویزیون و در داخل این ستون یک شومینه ایجاد شده است . سقف این قسمت تمام از تخته های چوبی تشکیل شده است و در کف این فضا نیز از کاشی های سفید و خاکستری در ابعاد مختلف استفاده شده است . دو چراغ آویزی سفید رنگ دایره ای شکل از نقاط برجسته ی این قسمت هستند .

میتوان بازسازی ساختمان در این قسمت که سه بخش مهم خانه در اینجا قرار دارد را با متریال ها و مبلمانش به یکی از بهترین ایده های معمار برای این خانه در نظر گرفت که ترکیب سایه های خاکستری ، بژ ، سفید و تخته های چوب بلوط ، کاشی ، گچ و فلز همه در یک فضای هماهنگ به یکدیگر متصل شده اند و فضایی آرام و جذاب با یک هارمونی فضایی مناسب را ایجاد کردند .

فضاهای مختلف بازسازی منزل

طراحی و بازسازی خانه در روسیه

 دو اتاق خواب در این بازسازی منزل وجود دارد . یک اتاق خواب مخصوص والدین و یک اتاق خواب مخصوص دو کودک این خانواده . اتاق خواب والدین که حمام و سرویس اختصاصی خود را دارد دارای مبلمانی مختصر است . یک تخت دو نفره در این اتاق قرار دارد . متریال های دیوار و سقف بتنی و تخته های چوبی که کمد ها و قفسه ها را شکل میدهند و یک سطح از کاشی های سیاه  و سفید  و یک آینه بزرگ و قدی که به عنوان عنصری تزیینی به این قسمت اضافه شده است .

اما در اتاق کودکان دو تخت یک نفره در پوششی از دیوار های چوبی که فضای راحت و گرم را برای کودکان به وجود می آورد ، قرار دارد . هم چنین معمار با طراحی یک عنصر بازی که کودکان میتوانند از آن بالا و پایین بروند و در آنجا بازی کنند ، این فضا را ممتاز و ویژه کرده است .

یکی دیگر از فضاهای این خانه یک اتاق مطالعه و نشیمن خصوصی تر است که هم فضایی برای مطالعه و کار والدین است و هم فضایی برای دورهمی های صمیمی تر و دنج تر خانواده در یک فضایی گرم که کاملا از چوب پوشیده شده است .

 

6 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات