طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی لوکس روف گاردن

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 11 بهمن 1401 در ساعت 12 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چند راهکار ساده برای خلق روف گاردنی لوکس 

با افزایش عمر آپارتمان، استفاده از روف گاردن نیز افزایش یافته است. اولین نکته برای ساخت و اجرای بام سبز انتخاب سبک طراحی روف گاردن است که بتوانید طراحی داخلی مورد نظر خود، گیاهان و مبلمان و سایر تجهیزات مورد نیاز را با توجه به سبک مورد نظر انتخاب کنید.

به راحتی میتوان در عملیات بازسازی ساختمان روفگاردن را به ساختمان اضافه کرد و از زیبایی و فضای آن حداکثر بهره را برد. سبک لوکس در طراحی روف گاردن سبکی بسیار خاص و متفاوت است. انحنا و قوس یک روف گاردن لوکس می تواند کمک زیادی به طراح کند. در سبک لوکس می توانید هنر هنرمند را مشاهده کنید، جایی که او با خلاقیت از آب و آتش استفاده می کند. هدف از طراحی و اجرای روف گاردن دریافت آرامش از محیط زیست است. استفاده از ابزار و دکوراسیون لوکس در بام های سبز و از ویژگی های بارز این سبک است.

راهکار های ساده و مهم

فضای-سبز-پشت-بام-2

 حریم خصوصی روف گاردن

خصوصی سازی فضای لوکس روف گاردن یکی از مهمترین قسمت های طراحی است. شما می توانید با کاشت گیاهان و درختان با حجم و ارتفاع زیاد یک دیوار سبز بر روی دیوارها یا گوشه سقف خود ایجاد کنید و با این کار باغ بام را به یک فضای خصوصی تبدیل کنید.

 استفاده از گیاهان مختلف که متناسب با فضای روف گاردن باشد

با کاشت گل های متنوع و زیبا در دو یا سه رنگ می توانید جذابیتی خیره کننده به بام باغ بدهید. اگر در بام باغ مبلی وجود دارد، بهتر است از گلدان هایی متناسب با مبلمان استفاده کنید.

توجه داشته باشید که انتخاب طرح و رنگ گلدان به اندازه انتخاب گیاه برای کاشت در گلدان مهم است. در روف گاردن های کوچک به جای استفاده از چندین گلدان کوچک، از چند گلدان بزرگ فلاور باکس برای طراحی فضای روف گاردن استفاده کنید.

در طراحی سعی کنید از گلها و گیاهان معطر بیشتر استفاده کنید و با ایجاد رایحه ای دلپذیر فضای روف گاردن خود را دلپذیرتر کنید. اسطوخودوس، یاسمن، رز، و ... می توانند انتخاب خوبی باشند.

فضای-سبز-پشت-بام-3

از مبلمان لوکس در روف گاردن لوکس استفاده کنید

توجه داشته باشید که در روف گاردن های لوکس، شما باید از مبلمان راحتی و لوکس متناسب با فضای روف گاردن استفاده کنید. همچنین سعی کنید بین رنگ مبلمان و گلهای روف گاردن هماهنگی ایجاد کنید.

نورپردازی جذاب

نورپردازی نقش بسیار مهمی دارد. با نورپردازی مناسب می توانید زیبایی گل ها و گیاهان را در سقف باغ افزایش دهید و علاوه بر این، در غروب و شب از فضای سقف خانه خود نهایت استفاده را ببرید.

برای بازسازی در روف گاردن می توانید از انواع چراغ ها و لامپ ها و همچنین چراغ های مخفی بین سنگ ها و مبلمان استفاده کنید و چراغ ها برای سقف های کوچک باغچه می تواند ایده خوبی باشد.

از غرفه چوبی یا آلاچیق استفاده کنید!

ظاهر روف گاردن خود را تغییر دهید، این یک تغییر چشمگیر در فضای سقف شما ایجاد می کند. شما می توانید با استفاده از سایبان های چوبی به فضای روف گاردن خود ظاهری لوکس و لوکس ببخشید.

مراحل اجرا

مرحله اول

در این مرحله، باغبان بام لوکس عملیات عایق کاری و زهکشی را انجام می دهد.

مرحله دوم

در این مرحله فضای سبز ایجاد می شود و تجهیزات لازم در فضای باز مانند آلاچیق، سایبان، مبلمان، آبنماها، کباب پز به فضا افزوده می شود. برای این کار می توانید از شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا کمک بگیرید.

روف گاردن می تواند با قرار دادن چند گلدان در پشت بام شروع شود و با اجرای باغ ها و فضای سبز مانند پارک ها پایان یابد. انتخاب  سبک طراحی روف گاردن به عوامل مختلفی از جمله ساختار ساختمان، کاربرد، ویژگی های آب و هوایی و حتی سلیقه شما بستگی دارد. طراحی لوکس گاردن بام، سقف آپارتمان را به فضایی لوکس و جذاب تبدیل خواهد کرد.

9 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات