طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی سالن زیبائی مردانه

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 21 خرداد 1399 در ساعت 11 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سالن های زیبایی از مکان هایی هستند که هر شخصی به آن نیاز دارد مرد و زن هم ندارد.پاکیزگی و آراستگی از ویژگی هایی هستند که هر شخصی خواستار آن است.امروزه سالن های زیبایی مردانه دارای طراحی داخلی  مدرن و طبق مد روز هستند.ما در شرکت معماری هیرادانا سعی داریم تا در این مقاله طراحی سالن زیبایی مردانه را برای شما همراهان عزیز بررسی کنیم.

همیشه دکور زیبا و خلاقیت در طراحی میتواند جلب مشتری کند.شما میتوانید در بین یک سری مغازه های شبیه به همدیگر و کهنه باطراحی خلاقانه خاص شوید.همیشه همه به دنبال مغازه هایی میگردند که خاص و زیبا باشد. در ابتدا باید به این موضوع توجه کنید که چه سبکی را میخواهید انتخاب کنید.در ادامه سبک های مختلف را مورد بررسی قرار میدهیم.

  • نکاتی که هنگام طراحی سالن زیبایی باید بدانید به شرح زیر است:

    طراحی سالن زیبائی مردانه

تابلویی که برای سالن انتخاب میکنید سعید کنید شلوغ نباشد و ترجیحا یک شماره با یک اسم مستعار روی آن نصب باشد. موقعیت مکانی آن طوری باشد که برای پارک کردن مشتریان آسان و همچنین مسیر ارتباطی آن پیچیده نباشد.

در اجرای دکوراسیون داخلی  سعی کنید از تابلوهایی استفاده کنید که چهره های زیبا و خاص باشند. در سالن های زیبایی در جلوی هر صندلی باید یک آینه ترجیحا قدی نصب باشد. ژورنال های روز دنیا را سعی کنیدهمیشه داشته باشید و همیشه آنهارا در یک قفسه با دکوراسیون خاص نگهداری کنید تا مشتریانی که منتظر هستند تا نوبتشان شود آنها را نگاه کنند. اگر به کاغذ دیواری علاقه مند هستید باید از طرح های ساده استفاده کنید.سعی کنید همه دیوار ها را کاغذ دیواری نکنید.معملا یک دیوار را که در هنگام ورود دیده میشود را کاغذ دیواری کنید. هر طراحی هنگامی که میخواهد طراحی کند در ابتدا سبک هارا مورد بررسی قرار میدهد.ما در ادامه به سبک های مختلف طراحی نگاهی انداخته ایم و نکات مهمی از آنها را برای شما به اشتراک گذاشته ایم . یکی از مواردی که حس خوبی به مشتری میدهد استشمام رایحه های خوب است.سعی کنید همیشه از رایحه رزماری یا چوب صندل استفاده کنید.

سبک کلاسیک در طراحی داخلی سالن زیبایی

طراحی سالن زیبائی مردانه

برای مثال باید بدانید که سبک کلاسیک سبکی با تجملات و استفاده از زرق و برق است.اگر میخواهید دکوراسیون لوکس و مجلل داشته باشید ازین سبک استفاده کنید.آینه هایی که در این سبک استفاده میکنید باید تشریفاتی و با چارچوب های برجسته باشند.

رنگ هایی که در سبک کلاسیک کاربرد دارند رنگ های بژ قهوه ای و طلایی هستند پس در انتخاب زنگ دقت کنید. باید دقت داشته باشید اگر فضای کوچکی دارید سبک کلاسیک در آن جلوه نمیکند.زیرا مجلل بودن این سبک در فضای بزرگ خودنمایی میکند. مبلمان ها را باید استیل و مجلل انتخاب کنید.مبلمانی با حاشیه طلایی یا حاشیه چوبیاین مبلمان برای فضاهایی با متراژ بالا کاربرد داردکشو و کمد ها را با دستگیره های طلایی کلاسیک کنید. در اجرای دکوراسیون سالن زیبایی باید دقت داشته باشید که همه چیز با یکدیگر ست باشند. قفسه هایی با درب شیشه ای چوبی برای لوازم آرایشگری در سالن لازم است.

سبک مدرن در طراحی داخلی سالن زیبایی

طراحی سالن زیبائی مردانه

سبک مدرن برعکس سبک کلاسیک به دور از تجملات است.شعارش این است که زیبایی در سادگی است. اگر بخواهیم این سادگی را در سالن زیبایی لحاظ کنیم ؛باید چنین طراحی کنیم. برای انتخاب رنگ باید از رنگ های خنثی استفاده کنید مانند سفید؛ طوسی و ...

مبلمانی که انتخاب میکنید باید دوام بالایی داشته باشد.زیرا یکبار هزینه میکنید. برای قسمت انتظار از صندلی های ال و یا نیم ال استفاده کنید. نور نقش مهمی در سیک مدرن دارد.نور مستقیم و گیاهان آپارتمانی زیبا ایجاد فضایی آرام و گرم را میکند. ترکیب رنگ سفید و یک تکه چوب طبیعی به عنوان میز یا شلف در سالن میتواند ترکیب فوق العاده ای را داشته باشد.

برای دکوراسیون داخلی  مدرن از رنگ تیره برای کف استفاده کنید.زیرا باعث میشود که آلودگی و مو کمتر دیده شود و از جنبه بصری بهتر است. سعی کنید از یک متریال برای کف استفاده کنید زیرا باعث میشود که سالن بزرگتر دیده شود. هرچه فضا خلوت تر باشد سالن بزرگتر و زیباتر میشود. نورپردازی همراه با تابلوهای چهره مردانه میتواند یک ایده مناسب  برای دکور سالن باشد. گل و گیاه همیشه حس طراوت و تازگی را در هر محیطی که باشد منتقل میکند.

طراحی سالن زیبائی مردانه

 

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات