طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون ویلای دوبلکس در لواسان

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 7 مهر 1400 در ساعت 13 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

لواسان را می توان یکی از خوش آب و هواترین مناطق استان تهران دانست که بخاطر آرامش و سکونی که دارد بسیار مناسب ساخت ویلاست . دسترسی در این منطقه به انواع فروشگاه ها ، رستوران ها و حتی پمپ بنزین بسیار راحت است و به همین علت در این منطقه بسیاری از افراد مشهور دست به طراحی ویلا زده اند و ویلاهای لوکس با دکوراسیون مدرن و یا دکوراسیون کلاسیک و ... ساخته اند و به طور کلی می توان گفت این منطقه در میان افراد ثروتمند ، برای ساخت ویلا بسیار پر طرفدار است .

هم بخاطر دلایلی که گفته شد و هم بخاطر این که خیلی از افراد ترجیح می دهند در آخر هفته ها مکانی برای استراحت و یا تفریح داشته باشند ، که از شلوغی و سر و صدای تهران دور است ، ترغیب به ساخت ویلا در لواسان می شوند که از مزایای زیادی نسبت به مناطق دیگر برخوردار است و می توانند آخر هفته ی خوبی را در این منطقه بگذرانند .

 

نکات قابل توجه برای ساخت ویلا در یک منطقه

  • اقلیم و وضعیت جوی منطقه
  • وضعیت زمین منطقه از نظر زلزله خیزی ، نزدیکی به رودخانه و ...
  • شرایط دسترسی به منطقه به مکان های عمومی و مورد نیاز
  • ارزش زمین و املاک در منطقه
  • موقعیت و شرایط ویلاها و ساختمان های دیگر منطقه
  • منابع زمینی و آبی منطقه
  • مقدار فضای سبز منطقه
  • وضعیت برق و گاز منطقه

برای ساخت ویلا در یک منطقه باید به تمامی نکات بالا توجه کرد و همه ی نکات را سنجید و سپس دست به خرید زمین و طراحی ویلا و ساخت آن زد تا بهترین ویلا را در بهترین منطقه با بهترین شرایط برای خود مهیا کنید . برای اینکار نیاز است که در ابتدا با شرکت معماری متخصص مشورت صورت بگیرد و کارها به آن ها سپرده شود که شرکت معماری هیرادانا می تواند به خوبی بخاطر تجربه و کارنامه ی موفقی که دارد ، به شما کمک کند .

 طراحی دکوراسیون ویلای دوبلکس در لواسان

سبک های مختلف ویلا در لواسان

  • ویلاهای دارای سقف های شیروانی

از آنجایی که لواسان منطقه ای خوش آب و هوا و کوهستانی ست و می توان گفت باران خیز است و به همین علت ، ویلاهای زیادی در این منطقه با سقف شیروانی طراحی و ساخته می شوند و از نظر زیبایی هم مناسب منطقه هستند .

  • کلبه ی چوبی

کلبه های چوبی از گذشته طرفداران زیادی داشته اند و در مناطق جنگی و کنار تالاب ها هم تعداد زیادی از این کلبه ها ساخته می شده اند و هنوز هم ساخته می شوند . اما با گذشت روزها و امروزی شدن همه چیز ، کلبه ها هم با شیوه های خاص ساخته می شوند که طرفداران زیادی هم پیدا کرده اند . با این وجود که ساخت این سبک کلبه ها در یکسری مناطق خاص بیشتر صورت می گیرد ، اما در لواسان هم مشکلی ندارد و ساخته می شود و همچنین طرفداران خودش را دارد .

  • ویلاهای امروزی و لوکس

لواسان را می توان یکی از مراکز ویلاهای مدرن ، بزرگ و لوکس در کشور به شمار آورد . طراحی ویلا و ساخت آن در منطقه ی لواسان با سبک و روش های امروزی و خاص صورت می گیرد . اگر نگاهی به ویلاهای حاضر در لواسان بیاندازید ، تعداد زیادی از بروز ترین و لوکس ترین ویلاهای کشور را در آن جا مشاهده کرد .

  • ویلا با سبک و روش اسکیمویی

این سبک در واقع الهام گرفته از مکان زندگی اسکیموهایی ست که در برف ها زندگی می کنند . این سبک خانه ها بر خلاف چیزی که بنظر می آیند فضای داخلی گرمی را دارا هستند و بعد از ظهور این سبک ، انسان های زیادی در سرتا سر جهان خانه هایی به این سبک را ولی با متریال های دیگر ساختند . یکی از منطقه هایی که در ایران به این سبک طراحی ویلا صورت می گیرد و ساخته می شود لواسان است که به نوبه ی خود طرفداران زیادی هم دارد .

  طراحی دکوراسیون ویلای دوبلکس در لواسان

متریال های مهم و مورد نیاز برای ساخت و طراحی ویلا در منطقه ی لواسان

  • استفاده از متریال های با کیفیت
  • استفاده از پنجره ی دو جداره
  • نمای سنگی و ترکیبی با ترموود

 

 

کلام آخر

همانطور که گفته شد از آنجایی که این منطقه مزایای زیادی را داراست و نسبتا از تمامی جهات دارای نکات مثبتی است ، ویلاهای زیادی را در دل خود جای داده است و همچنین به این علت که این منطقه را می توان پاتوق ثروتمندان و هنرمندان دانست ، از ارزش اقتصادی زیادی برخوردار است و می توان گفت در این منطقه لوکس ترین و شیک ترین ویلاها با خاص ترین طراحی پلان و طراحی نماها و با استفاده از متریال های امروزی و خاص ساخته شده اند . اما صرفا داشتن زمین در یک منطقه ی لوکس و خوب به خودی خود باعث ساخت ویلایی لوکس نمی شود . باید با شرکت معماری و شرکت دکوراسیون حرفه ای مشورت صورت بگیرد و کارها به آن سپرده شود تا نتیجه ی خوبی حاصل شود که می توان به عنوان نمونه شرکت معماری هیرادانا که کارنامه ی موفقی دارد را در نظر گرفت .

6 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات