طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون لاکچری منزل

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 23 آذر 1398 در ساعت 13 : 47 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از سبک هایی که امروزه طرفداران پر و پا قرصی در طراحی دکوراسیون داخلی پیدا کرده است فضاهای لوکس هستند و شرکت معماری و طراحی دکوراسیون داخلی هیرادانا با حضور افراد مجرب و حرفه ای توانسته است این خواسته ی مردم را جامه عمل بپوشاند و با طراحی های خاص خود در بازسازی ساختمان و بازسازی منزل ، دکوراسیون لوکس را برای خانه های مردم به ارمغان آورد .

یکی از مواردی که میتواند دکوراسیون لوکس را در فضای داخلی منازل ایجاد کند حضور عناصر و اشیایی است که این حس لوکس بودن را به فضای خانه منتقل میکنند . این عناصر و اشیا در کنار سایر ویژگی ها و شرایط برای طراحی یک دکوراسیون لوکس ، میتوانند به این شرایط کمک کنند و فضایی مناسب با خواسته ی مشتری به وجود آورند . در زیر به تعدادی از این عناصر که با حضور دقیق و مناسب در دکوراسیون داخلی منزل میتوانند در به وجود آمدن معماری داخلی لوکس نقش داشته باشند ، اشاره خواهیم کرد .

وسائل تزیینی

یکی از خصوصیات لازم برای ایجاد یک دکوراسیون لاکچری و شیک در فضای خانه ها حضور عناصر و اشیای دکوری  و تزئینی است . این عناصر میتواند در ایجاد یک دکوراسیون لوکس و لاکچری نقش بسیار مهمی داشته باشند و به فضا زرق و برق و جلوه ای دیگر ببخشند . مثلا حضور عناصر دکوری در یک قفسه دیواری بر روی یک دیوار میتواند نظر ها را به خود معطوف کند . یا حضور یک مجسمه میتواند حس اشرافی و تجملاتی را برای خانه به وجود آورد و به منحصر به فرد کردن فضای خانه بسیار کمک میکند .

در این مورد میتوان از وسایل دکوری به سبک و سیاق ایرانی استفاده کرد . وسایلی که ضمن اینکه سنتی هستند ، میتوانند برای دکوراسیون لاکچری خانه ی ما نیز بسیار مناسب  و زیبا باشند . رنگ بندی و طرح ها و نقش هایی که در این وسایل به سبک ایرانی وجود دارد میتواند حسی فوق العاده را برای منازل به وجود آورد .

لوستر ها

لوستر ها شاید در سبک مدرن نقشی نداشته باشند اما برای ایجاد سبک های کلاسیک و لاکچری در بازسازی منزل بسیار حضور مهم و ضروری دارند . لوستر ها با ایجاد نور های قوی و درخشان میتواند ضمن اینکه خود به عنوان یک عنصر لاکچری و شیک در خانه به نمایش میگذارند با ایجاد این نورهای مصنوعی ، فضایی پر ابهت و جذاب را برای دکوراسیون داخلی منازل به وجود آورد .

برای استفاده از لوستر ها در فضای خانه ها لوستر های شیشه ای به دلیل انعکاس مناسب نور و حالتی که برای فضا ایجاد میکنند میتوانند برای ایجاد فضای لاکچری بسیار مناسب باشند .

تابلوهای نقاشی

تابلوهای نقاشی در ابعاد بزرگ برای خانه های با مقیاس و وسعت بزرگ میتواند در به وجود آمدن فضایی لاکچری و شیک نقش مهمی داشته باشد .

خانه ای با یک دیوار وسیع سفید را در نظر بگیرید که تابلوهایی عظیم با نقاشی های جذاب و رنگی بر روی آن قرار گیرد . این دیوار میتواند یک نقطه عطف و یک برجستگی جذاب در فضای داخلی خانه باشد و فضایی لاکچری و شیک را برای منازل به وجود آورد .

مبلمان لوکس

برای ایجاد یک فضای لوکس مسلما مبلمانی که در آن فضا استفاده میشود نیز باید لوکس باشد . به عنوان مثال در بازسازی ساختمان برای یک اتاق خواب لوکس باید از یک تخت خواب لوکس به همراه متریال و تزئینات لازم برای آن استفاده کرد تا فضایی لاکچری را ایجاد کرده باشیم . به عنوان مثالی دیگر در طراحی سرویس بهداشتی استفاده از شیرآلات با کیفیت و لاکچری با رنگ و متریال جذاب و درخشان میتواند فضایی که دنبالش هستیم را برای ما ایجاد کند .

نقش متریال و رنگ را در این فضاهای نباید فراموش کرد . رنگ های طلایی و نقره ای برای این شیرآلات سرویس بهداشتی میتواند فضایی به شدت لاکچری و لوکس را برای ما به وجود آورد .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات