طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با پالت رنگی تیره

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 10 شهریور 1399 در ساعت 10 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بسیاری از افراد می خواهند در خانه ای با دکوراسیون مدرن و متفاوت زندگی کنند به همین دلیل به سراغ رنگ های تیره می روند ، البته این سبک دکوراسیون داخلی بیشتر مناسب خانه هایی است که سقف بلندی دارند و از نور طبیعی فراوانی بهره مندند. دکوراسیون داخلی تیره تصویری مدرن و متفاوت را از فضای داخلی منزل شما ترسیم می کند و به نمایش می گذارد اما بیشتر جلوه ی آن در ایجاد سایه ها ، طراحی نورپردازی هوشمندانه و ویژه و انتخاب مبلمانی با طراحی منحصر به فرد و متفاوت نمایان می شود ، پس در هنگام انتخاب این موارد و اجرای آن ها باید از یک گروه متخصص و افراد ماهر و توانا کمک بگیریم. گروه ما با گرد هم آوردن طراحان جوان و ماهر به شما در این زمینه کمک خواهد کرد و البته ما در شرکت معماری هیرادانا قصد داریم با بررسی و نشان دادن یک نمونه طراحی داخلی مدرن و موفق که به رنگ تیره طراحی شده است ، به شما ایده های جذاب و جدیدی را معرفی کنیم که با الهام گرفتن از آن ها می توانید بهترین و زیبا ترین دکوراسیون مدرن و تیره را برای خود و خانوادتان به طراحی کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با پالت رنگی تیره

چراغ های  LED

همان طور که گفته شد نورپردازی هوشمندانه در دکوراسیون داخلی این سبک خانه ها بسیار اهمیت دارد و باعث می شود فضای داخلی منزل شما با رنگ های تیره ای که به کار برده اید کوچک نشان داده نشود. شما می توانید با استفاده از این چراغ های نواری LED قسمت های مختلف را از هم جدا کنید. به طور مثال نورپردازی مخفی در طراحی داخلی این آپارتمان ورودی خانه و راهرو ورود به آشپزخانه را مشخص تر می کنند و همچنین این خطوط درخشان باعث جلوه ی بیشتر و نمایان شدن کابینت ها و قفسه ها می شوند.

مبلمان مدرن با طراحی منحصربه فرد

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با پالت رنگی تیره

یک چیدمان مبلمان مدرن به گونه ای که انگار جدا از هم هستند باعث ایجاد جذابیت بصری در دکوراسیون داخلی سالن نشیمن به سبک مینیمالیستی می شود.

چیدمان مبل می تواند به گونه ای انجام شود که مرکز و هسته ی اصلی در دکوراسیون خانه ای با طراحی باز قرار داده شوند. در این آپارتمان مدرن از دو بخش مبل مدرن استفاده شده است ، بخشی به طرف آشپزخانه قرار دارد و بخش دیگر به طرف سالن نشیمن.

استفاده از یک مبل خطی کشیده به رنگ تیره در پایین دیوار ذغالی ، می تواند یک ایده ی بسیار زیبا و مناسب برای طراحی داخلی و متفاوت منزل شما به حساب آید. برای برقراری تعادل بین سایه های تیره می توانید یک میز گرد چوبی اضافه کنید.

به کار بردن عناصر با تم گرم برای اضافه کردن گرمای بیشتر به دکوراسیون تیره

یکی از راه های اضافه کردن گرمای بیشتر به این گونه دکوراسیون های تیره رنگ ، استفاده از چوب است. به طور مثال در این طراحی با استفاده از کفپوش بلوط ، لهجه ای گرم به فضای تیره و دیوار های بتنی اضافه شده است.

آشپزخانه به رنگ تیره

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با پالت رنگی تیره

کفپوش چوبی باعث شده است دکوراسیون آشپزخانه تاریک با جزیره ای مرمری سیاه برجسته تر ظاهر شود. استفاده از قفسه های باز و قرار دادن ظروف تزئینی سفید  می تواند از فضای سنگین و تیره ی آشپزخانه ی شما بکاهد.

حمام به رنگ تیره

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با پالت رنگی تیره

سنگ مرمر سیاه به کار رفته در کف حمام ، انسجام و هماهنگی بصری زیبایی با آشپزخانه برقرار می کند. یک وان ساده و بی آلایش از دیوار شیشه ای عبور کرده و آن را به یکی از ویژگی های جذاب و منحصر به فرد سالن نشیمن تبدیل می کند.

انتخاب رنگ هماهنگ برای در و دیوارها

یکی از رازهایی که به عناصر داخلی منزل شما اجازه می دهند با جلوه ی بیشتری بدرخشند ، انتخاب درهای همرنگ با دیوار تیره است. با این راهکار درهای مشکی با دیوار ترکیب شده و عناصر و وسایل با طراحی منحصر به فرد و جالب تر منزل شما با جلوه ی بیشتری می درخشند.

و اما سخن پایانی ، این نوع دکوراسیون لوکس مناسب کسانی است که به دنبال یک محیط آرام و آرامش بخش می گردند ، زیرا این رنگ های چشم نواز همراه با نورپردازی ملایم ، آرامش ذهنی را برای شما و خانواده تان فراهم می آورند.

 

7 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات