طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن آپارتمان

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 6 ارديبهشت 1399 در ساعت 11 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه یکی از دغدغه های افراد ، طراحی دکوراسیون داخلی لوکس  و مدرن فضای داخلی منزل است. ما در این مقاله سعی داریم با نشان دادن نمونه ای از طراحی دکوراسیون داخلی لوکس به شما ایده هایی جدید بدهیم. پس با ما در شرکت معماری هیرادانا همراه باشید تا با استفاده از مطالب مطرح شده ، دکوراسیونی لوکس و مدرن برای خود و خانواده طراحی کنید که از زندگی کردن درآن لذت ببرید.

 این آپارتمان مدرن 320 متری واقع در مسکو برای یک خانواده ی جوان به صورت پلان آزاد طراحی شده است که تشکیل شده از یک اتاق نشیمن باز برای وقت گذراندن در کنار هم ، اتاق خواب اصلی ، یک اتاق کودک دخترانه ی بسیار زیبا و یک اتاق کودک پسرانه ی هیجان انگیز که به هم راه دارند و ... . این فضاها به صورت کاملا زیبا و لوکس طراحی شده اند که در ادامه به توضیح عناصر به کار رفته در این فضاهای لوکس خواهیم پرداخت.

متریال در بازسازی ساختمان

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن آپارتمان

ترکیب متریال های سنگ مرمر و چوب ، یک طراحی بسیار شگفت انگیز و لوکس برای ما به ارمغان می آورند. همان طور که مشاهده می کنید در طراحی داخلی این آپارتمان 320 متری ، از سنگ مرمر خیره کننده در ترکیب با تخته های چوبی ، فضایی بسیار لوکس و مدرن خلق شده است که چشم هر بیننده ای را به سوی خود جذب می کند. به این صورت که سنگ مرمری در جزیره ی آشپزخانه و پله های تراس استفاده شده است که دارای رگه های سبز زیتونی است. رنگ این رگه های موجود در سنگ مرمر در درهماهنگی با رنگ صندلی های میز ناهار خوری ، انتخاب شده است. همچنین انتخاب میز ناهار خوری چوبی در کنار جزیره ای مرمری یک ترکیب زیبا و لوکس در آشپزخانه به وجود آورده است. از نکات دیگری که در آشپزخانه برای طراحی داخلی آپارتمان استفاده شده است ، به کار بردن قفسه های باز است. این قفسه ها با نمایش ظروف دکوری و زیبا ، در کنار نورپردازی ویژه با استفاده از نوارهای ال ای دی ، جلوه ای زیبا و چشمگیر به آشپزخانه بخشیده است.

علاوه بر به کارگیری این ترکیب زیبا ، ایجاد بافت و تکسچر در دیوارها و انتخاب مبلمان شیک ، از عوامل لوکس بودن این آپارتمان به شمار می روند.

همان طور که گفته شد ، با ایجاد بافت و تکسچر ، دیوارهای این آپارتمان طراحی شده است. به طور کلی ، اساس طراحی دکوراسیون داخلی این آپارتمان رنگ سفید است. بنابراین برای ایجاد بافت و گرما به این فضا از متریال چوب در کف و دیوارها استفاده شده است. همچنین از صفحه نمایش ویدئو پروژکتور به جای تلویزیون استفاده شده است تا رنگ سفید دیوار بدون وقفه باقی بماند.

چیدمان در طراحی داخلی

مبلمان در وسط آپارتمان قرار گرفته است. چیدمان این مبلمان در این بازسازی ساختمان  به گونه ای انجام شده است که به عنوان جدا کننده بین آشپزخانه و سالن نشیمن به کار رفته است.همچنین برای این که انسداد بصری در موقعیت مرکزی سالن نشیمن به وجود نیاید از مبلمان دارای شکاف استفاده شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن آپارتمان

در اتاق خواب اصلی نیز دیوارها مانند سالن ، بافت دار طراحی شده اند تا جلوه ای از یک پرده ی موج دار در اطراف تخت خواب به وجود آورند. همچنین از یک آیینه ی بدون قاب در اتاق خواب استفاده شده است که اتاق خواب را بزرگتر جلوه می دهد. در مقابل تخت خواب یک تلویزیون قرار داده شده است که با نور پردازی ویژه به کار رفته در گوشه ی سقف ، بافت دیوار پشت تلویزیون جذاب تر و برجسته تر نمایش داده شده است.

در فضای باز این مجموعه با استفاده از چیدمان صندلی های زیبا و مدرن و دیوارهای سبز ، فضایی روباز مدرن ، زیبا و سبز را برای اهالی خانه به ارمغان آورده است.

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن آپارتمان

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات