طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس در ارومیه

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 16 ارديبهشت 1399 در ساعت 16 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر شما در ارومیه زندگی می کنید و به دنبال یک شرکت بازسازی ساختمان ماهر برای طراحی دکوراسیون لوکس در ارومیه می گردید ، باید به شما بگویم که می توانید این کار را بر عهده ی نیروهای جوان و ماهر شرکت معماری ساختمان هیرادانا در شعبه ی ارومیه قرار دهید.

ویژگی های یک دکوراسیون لوکس

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس در ارومیه

اتاق نشیمن لوکس در تخیل افراد می تواند بسیار متفاوت باشد. نکته ی مهم اینجاست که قبل از شروع به طراحی باید ببینید چه سبکی را دوست دارید. ممکن است شما طراحی داخلی را در یک اتاق سنتی با پرده های سنگین و دیوارها ، لوستر و مجموعه های چوبی  تزیین شده ببینید و یا سالن پذیرایی لوکس و مجلل رویایی شما فضایی مدرن و شیشه ای باشد که دارای مبلمان مدرن ، زیبا و برجسته است. اگر از آن دسته از افراد هستید که اتاق ایده آل شان ، سالن هایی با سقف بلند است ، ما در این مقاله سعی داریم با معرفی طراحی های لوکس و مجلل موفق این مدل نشیمن ها ، به شما ایده هایی با طیف گسترده از طراحی های لوکس ، نورپردازی پر زرق و برق ، مبلمان خیره کننده ، پرده های مجلل و... بدهیم که می توانید مطابق با سلیقه ی خود فضای داخلی منزل خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. پس با ما در شرکت معماری هیرادانا همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس در ارومیه

همان طور که گفته شد موضوع بحث ما برای طراحی دکوراسیون داخلی  در ارومیه مربوط به خانه های لوکسی می شود که سقف نشیمن بلندی دارند. شما باید این اتاق های با سقف بلند را تا آخر با وسایل های دکوری و دیگر وسایل مختلف که در ادامه به نمونه ای از آن ها اشاره خواهیم کرد به صورت هنرمندانه ، پر کنید. یکی از این ایده ها که به طراحی داخلی نشیمن هایی با سقف بلند کمک می کند ، استفاده از قفسه بندی کتابخانه برای کتاب ها است به این صورت که در دو طرف دیواری که تلویزیون بر روی آن قرار گرفته است اجرا شده اند و به سمت بالا صعود می کنند مخصوصا اگر اهل کتاب و کتاب خوانی باشید این ایده بسیار جلوه ای لوکس و زیبا به اتاق نشیمن شما می بخشد که با دیدن آن لذت خواهید برد. مورد بعدی که جلوه ی این مدل سالن های نشیمن را چند برار می کند استفاده از یک لوستر بزرگ و مجلل است. حتی شما می توانید مانند تصویر از سه لوستر استفاده کنید. در طراحی این نشیمن علاوه بر آن که سطح کف با چیدمان صحیح مبلمان پر شده است ، به طراحی لوکس و مدرن قسمت های فوقانی نیز توجه شده است و همان طور که گفته شد با استفاده از سه لوستر هماهنگ و هم شکل که در ارتفاعات متفاوتی قرار دارند یک فضای لوکس خلق شده است. از نکات دیگری که در انتخاب لوستر برای این اتاق ها باید در نظر گرفت ، انتخاب نوری مناسب با توجه به ارتفاع اتاق است.

همچنین بازسازی ساختمان در این اتاق های نشیمن که ارتفاع زیادی دارند اندازه گیری پرده برای پنجره ها ضروری است. اگر می خواهید به فضایی زیبا و لوکس برسید ، نگذارید که پرده های پنجره های بلند ، کوتاه انتخاب شوند حتی شما می توانید اندازه ی این پرده ها را کمی بلند تر انتخاب کنید تا بر روی کف زمین شما کمی شناور شوند. با این کار ظاهری لوکس و چشمگیر را در فضای نشیمن خود به وجود آورده اید.

سعی کنید با فضای باز ارتباط بر قرار کنید

طراحی نشیمن خود را به گونه ای انجام دهید که به فضای باز و طبیعت عالی بیرونی دید داشته باشد. اگر بودجه ی شما اجازه می دهد با استفاده از یک دیوار شیشه ای یا دیوارهایی که قابلیت جمع شدن دارند ، این فضای لوکس رویایی را به واقعیت تبدیل کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس در ارومیه

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات