طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی در زعفرانیه

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 1 آبان 1398 در ساعت 15 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای اینکه در بازسازی منزل بتوانیم پس ازطراحی دکوراسیون داخلی فضایی مناسب برای زندگی در شمال تهران و در منطقه زعفرانیه ایجاد کنیم باید طراحی را در همه بخش های خانه به مرحله اجرا در آوریم . اینگونه میتوانیم با یک روند مناسب تمام بخش ها را در یک ترکیب رنگی و متریالی با یکدیگر هماهنگ کنیم و فضا را به بهترین شکل ایجاد کنیم .

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل باید همه ی فضاهای داخلی خانه را به خوبی بشناسم ، با عملکردها و کارایی های آن آشنا شویم تا بتوانیم فضایی مناسب را با استفاده از متریال ها ، پوشش ها ، رنگ ها وعناصر طراحی کنیم .

در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا ما این فضاها و بهترین متریال ها و رنگ ها برای به کار بردن در آن فضاها را برای شما معرفی میکنیم تا بتوانیم طراحی مناسبی را در مناطق شمال تهران و در منطقه زعفرانیه به مرحله اجرا در آوریم .

یکی از بخش های مهم در منازل ، آشپزخانه ی آن است . آشپزخانه به نوعی قلب خانه معرفی میشود . فضایی برای پخت و پز ، دورهمی های خانوادگی در ساعات طولانی در طول روز است که میتواند فضایی آرامش بخش و مناسب برای خانواده ها را فراهم کند .

در دکوراسیون لوکس منازل و در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه ایده های متعددی وجود دارد که میتواند فضای آشپزخانه را ایده آل تر کند . در زیر به نکته هایی در این زمینه اشاره میکنیم .

استفاده از متریال چوب در آشپزخانه های زعفرانیه

چوب میتواند گرما و روشنی را به فضای آشپزخانه های زعفرانیه و شمال تهران منتقل کند . چوب یکی از محبوب ترین متریال ها از گذشته تا به امروز است . امروزه متریال چوب در انواع اقسام و در رنگ های روشن تا تیره در اختیار طراحان قرار گرفته است تا آنها نیز بتوانند از این متریال در شکلی درست استفاده کنند .

استفاده از متریال فولاد ضد زنگ در طراحی آشپزخانه

متریال فولاد ضد زنگ میتواند فضایی براق و درخشان را در آشپزخانه ایجاد کند . تم رنگی خنثی و خاکستری این فولاد ها آشپزخانه ای مدرن و شیک را به وجود می آورد .

آشپزخانه های رنگی در زعفرانیه

معمولا اکثر آشپزخانه ها از تم رنگی سیاه و سفید یا خنثی استفاده می کنند . اما میتوان با استفاده از روانشناسی رنگ ها و شناخت آنها ، رنگ هایی که مناسب فضای آشپزخانه هستند را انتخاب کرد تا بتواند در ترکیب با دیگر فضاهای خانه و عناصر آشپزخانه فضایی جذاب را ایجاد کند .

حضور عناصر برجسته و شاخص در آشپزخانه

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه های شمال تهران و منطقه زعفرانیه میتوان از عناصری قوی و مدرن بهره جست . این عناصر میتواند یک هود باشد که از سقف آویزان است و جلوه ای خاص به آشپزخانه بخشیده است یا لامپ ها و منابع نوری با طراحی های خاص و شیک باشد که میتواند فضای آشپزخانه را روشن و دلباز کند ، حضور یک پنجره قدی و بزرگ که نور طبیعی روز را بر روی کابینت ها و فضا آشپزخانه به ارمغان می آورد ، همه ی اینها میتواند عناصر قوی و شاخص در آشپزخانه باشند که آنرا در فضای خانه برجسته میکند .

طراحی های متفاوت آشپزخانه

روش های گوناگونی برای طراحی آشپزخانه وجود دارد . امروزه آشپزخانه های قدیمی بسته طرفداران زیادی ندارند و به جای آن آشپزخانه های باز و اوپن مورد علاقه ی عموم جامعه است . این آشپزخانه ها میتوانند فضایی دلباز تر را برای ساکنان خانه ایجاد کنند .

روش طراحی دیگر در آشپزخانه ، استفاده از شیوه ی جزیره ای است . در این روش یک پیشخوان بزرگ در مرکز آشپزخانه قرار دارد که میتواند گاز و سینک روی آن طراحی شود . هم چنین میتواند به عنوان محلی برای پخت و پز یا حتی محلی برای غذاخوردن های خصوصی و صمیمی تر خانواده باشد .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات