طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک با تم قرمز

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 13 اسفند 1398 در ساعت 14 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ایده و طراحی بوتیک

       این بوتیک که به مساحت: 90.0 متر مربع میباشد درسال2019 ساخته شده است. طراحی دکوراسیون داخلی  بر اساس مفهوم "Deriving"  میباشد که نشان دهنده تکامل و توسعه چیز جدیدی است. برای یک نام تجاری ، تولید مداوم کمک می کند که بتوان راحتتر تصمیم گرفت. نام تجاری trongyee است که در سال 1999 تاسیس شده و به فروش لباس زنانه مارک های مختلف اختصاص دارد. به پیشنهاد مجری دکوراسیون داخلیگفته شد که این شرکت را به ایجاد مجدد یک فروشگاه واقع در یک ساختمان تجاری شلوغ در مرکز شهر واگذار کنند. این فروشگاه به روز شده، قرار بود لباس هایی را بطور انحصاری از مارک های طراح ارائه دهد ، که از طریق آن امیدوار است تا دوباره هویت برند خود را فعال کند و نشاط جدیدی را به حوزه تجاری این شهر وارد کند.

طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک با تم قرمز

طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک

دکوراسیون تجاری بوتیک  مساحت 90 متر مربع را اشغال می کند. از روش طراحی تاسیسات هنری برای نزدیک شدن به پروژه ، تزریق کیفیت هنری و زیبایی شناسی مدرن به طرح استفاده کرده است. نمای مغازه قسمت مهمی است که باید با دقت مورد توجه قرار گیرد ، زیرا مستقیماً تصویر فروشگاه را نشان می دهد . مجری  دکوراسیون داخلی با استفاده از تفکر معکوس ، یک نمای مرتب و روشنایی کم نور را به تصویب رساند تا مستقیماً خط دید را به فضای داخلی هدایت کند. شیشه بسیار شفاف را برای فضای داخلی و در معرض دید قرار داده اند که عایق صوتی بالایی هستند. در مورد فضای داخلی ، طراحان از ایده طراحی "مسطح" متناسب با روندهای فعلی استفاده کردند. کف ، دیوارها و سقف از همان مواد استفاده کرده اند تا حس سه بعدی فضای را کاهش دهند. پله های قرمز به عنوان یک مسیر گردش عمودی کار می کنند ، که همچنین یک برجسته بصری میباشند. ترکیبی از سایه های زرق و برق دار و پر زرق و برق ، تنش چشمگیری را ایجاد می کند و باعث می شود فضایی آرام و در عین حال سرسام آور فضایی که از دیواره های اطراف جدا شده است را در بازسازی ساختمان به وجود بیاورد.

طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک با تم قرمز

شکل ها و منحنی های هندسی بهم پیوسته اند که فرم فضا را غنی تر کرده اند. در این فضا به طور گسترده از بلوک های مربعی معمولی استفاده شده است که توسط طاق های روی سقف و دهانه های قوس دار تکمیل می شوند. آن سازه های قوسی باعث آرامش فضا می شوند و خلق و خوی زنده به آنها میدهد. بوتیک فقط 2.2 متر ارتفاع دارد ، بنابراین تیم طراحی سقف خود را در یک ماده بازتابنده با الگوهای موج دار مانند می پوشاند ، که احساس سرکوبگرانه را از بین می برد و در عین حال مرز فضا را تار می کند. فضای کلی توسط یک رنگ خاکستری و قرمز روشن دکوراسیون لوکس شده است که  توسط سیمان نشان داده شده اند. این دو رنگ کنتراست شدیدی ایجاد می کنند و تصویری از برند برجسته را ارائه می دهند.

طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک با تم قرمز

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات