طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ طلایی

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 21 دی 1398 در ساعت 10 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

استفاده از رنگ ها در بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مهم و حائز اهمیت است و به وسیله آنها میتوان دکوراسیون داخلی منازل و دکوراسیون لوکس را به بهترین و زیباترین شکل در فضای منازل ایجاد کرد .

در مباحث گذشته در شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا به روانشناسی رنگ ها و نحوه ی استفاده از آنها در بازسازی ساختمان  پرداخته ایم . در این مقاله قصد داریم به نحوه ی استفاده ، ویژگی ها و نقاط مثبت و شرایط استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی منازل بپردازیم .

1 - سبک استفاده از رنگ طلایی

سبک استفاده از رنگ طلایی

بسیاری بر این باورند که رنگ طلایی به دلیل ماهیتی که دارد برای فضاهایی مجلل و برای نشان دادن تجمل و زرق و برق خانه های اشرافی و در سبک کلاسیک میتواند مناسب باشد .

اما با بررسی دقیق تر متوجه خواهیم شد که این رنگ میتواند احساس آرامش و صمیمت را در دکوراسیون داخلی منازل ایجاد کند و برای استفاده در سبک مدرن نیز میتوان با طراحی های اصولی و استفاده ی به جا و مناسب از این رنگ ، نمونه های زیبایی از رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی منزل را به وجود آوریم .

سبک های دیگری که میتوان از این رنگ در آنها استفاده کرد شامل سبک های اسکاندیناوی ، بویهمن ، نو کلاسیک ، آرت دکو و حتی سبک مینیمال است .

2 - ترکیب های رنگی طلایی

ترکیب های رنگی طلایی

برای این که از رنگ طلایی در دکوراسیون لوکس منازل استفاده کنیم باید بدانیم چه ترکیب های رنگی برای آن مناسب تر است .

میتوان گفت بهترین رنگ برای ترکیب با رنگ طلایی ، رنگ های سیاه و سفید است . رنگ های سفید و سیاه میتواند به عنوان یک رنگ پس زمینه ی عالی و منحصر به فرد برای رنگ طلایی در نظر گرفته شود .

از دیگر رنگ های مناسب میتوان به رنگ قرمز ، رنگ های تیره ، سبز و حتی آبی با طیف رنگی ملایم برای ترکیب با رنگ طلایی اشاره کرد .

3 - عناصری به رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی منازل

برای استفاده از رنگ طلایی در فضای داخلی منازل باید توجه شود چه عناصر و مبلمانی میتوانند به این رنگ در بیایند تا فضایی لوکس و شیک را بوسیله این رنگ در آپارتمان ها ایجاد کنیم .

  • منابع نوری و چراغ ها

برای با شکوه تر به نظر رسیدن فضاهای نشیمن یا اتاق خواب و طراحی و  اجرای دکوراسیون آشپزخانه ، استفاده از چراغ های سقفی و لوستر ها که کریستالی هستند و در بدنه ی آنها از رنگ طلایی استفاده شده است میتواند فضایی منحصر به فرد و خاص را به همراه نورهای منتشر شده از آنها ایجاد کند .

  • مبلمان طلایی

برای این که رنگ طلایی به طور گسترده و زیادی در مبلمان استفاده نشود تا باعث تو ذوق زدگی افراد نشود ، میتوان جزئیات مبلمان را به رنگ طلایی در آورد . مثلا بالشتک ها و کوسن های مبل به این رنگ در بیایند یا دسته های مبل رنگ طلایی به خود بگیرند تا در کنار ترکیب های رنگی دیگر مبلمانی خاص را جلوه گر شوند .

هم چنین برای میز ها نیز میتوان از این رنگ در پایه ها یا تزئینات آن استفاده کرد .

دکوراسیون داخلی رنگ طلایی

  • وسایل تزئینی

شاید بتوان گفت رنگ طلایی مناسب ترین رنگ برای تزئینات و عناصر دکوری در خانه به شمار میروند تا بر زیبایی آنها بیفزایند .

رنگ طلایی باعث درخشندگی بیشتر این عناصر میشوند و جلوه ای ویژه و خاص به آن ها میدهد . مجسمه طلایی یا ظروف تزئینی به رنگ طلایی را در نظر بگیرید که چه عنصر دکوری زیبایی برای خانه ها به حساب می آیند .

  • درب ها ، پنجره ها و پرده ها

رنگ طلایی میتواند برای چارچوب در ها و پنجره ها نیز به خوبی عمل کند .

اما یکی دیگر از عناصر طراحی داخلی خانه که میتواند رنگ طلایی گزینه ی مناسبی برای آن به شمار رود ، پرده های منازل هستند . پرده هایی که از ترکیب رنگ سفید و طلایی در آنها استفاده شده است میتواند به خانه حالتی لوکس بدهد و فضا را دلباز تر و روشن تر کند .

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات