طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه با ایده های جدید در جزیره

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 15 ارديبهشت 1399 در ساعت 10 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هنگام تصور یک آشپزخانه ی رویایی ، ذهن افراد بیشتر به سمت آشپزخانه هایی که به سبک طراحی باز ساخته می شوند و شامل یک جزیره ی مرکزی اند می رود. بنابراین ما در این مقاله ، در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا قصد داریم به طراحی آشپزخانه هایی بپردازیم که در آن ها جزیره ها ، نقطه کانونی آشپزخانه به حساب می آیند.

جزیره آشپزخانه چیست؟

قبل از شروع باید بگویم که جزیره ها امروزه به یک عضو ضروری در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تبدیل شده اند. حداقل کاربرد آن ها اضافه کردن یک پیشخوان اضافی  به منظور ایجاد کردن فضایی بیشتر ، برای قرار دادن وسایل آشپزخانه است اما با اضافه کردن صندلی و سینک ظرف شویی یا اجاق گاز می تواند به مرکز فعالیت های زیادی در آشپزخانه تبدیل شود. جزیره ها به شکل های متفاوتی از جمله گرد ، باریک ، دراز ، منحنی ، تی شکل ، ال شکل ، چرخ دار و ... در آشپزخانه ها به کار می روند. مهم نیست آشپزخانه ی شما بزرگ باشد یا کوچک. زیرا این جزیره ها می توانند در آشپزخانه های کوچک جمع و جور اجرا شوند و در آشپزخانه های بزرگ پهناور ساخته شوند.

با طراحی جزیره ی آشپزخانه به این سبک مانند یک آشپز در تلویزیون به نظر برسید !

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه با ایده های جدید در جزیره

همان طور که گفته شد شما می توانید به این جزیره ها سینک ظرف شویی و یا اجاق گاز اضافه کنید ، با این کار شما قادر خواهید بود در هنگام ظرف شستن و یا غذا خوردن با مهمانان شام و یا اعضای خانواده ی خود گپ بزنید و صحبت کنید.

طراحی آشپزخانه ای پنهان در عین حال مدرن !

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه با ایده های جدید در جزیره

امروزه برخی از طراحی های مدرن آشپزخانه ها به صورتی اجرا می شوند که کاملا پنهان به نظر می رسند به گونه ای که شما به سختی متوجه می شوید که آشپزخانه ای در این جا وجود دارد.

آشپزخانه ای لوکس با جزیره ای مرمری

با طراحی جزیره ی آشپزخانه با سنگ مرمر ، همراه با شیر آب طلایی ، لوستر طلایی ، صندلی و نوارهای طلایی که مابین سنگ های مرمر کف به کار رفته است ، آشپزخانه ای با یک دکوراسیون لوکس ، مدرن و زیبا برای خود و افراد خانواده خلق کنید.

جزیره ی آشپزخانه حتما لازم نیست جلوه ی اصلی طراحی آشپزخانه ی ما باشد !

جزیره ی آشپزخانه می تواند به بهترین شکل و ساده طراحی شود. این دلیل که شما فضای مورد نیاز برای اجرای آن ها را دارید به این معنی نیست که باید دکور و جلوه ای عجیب و متفاوت در جزیره ها ایجاد کنید. به عنوان مثال با به کار بردن جزیره ای سفید و ساده در آشپزخانه ای سفید که دیواری منحصر به فرد و چشم گیر با طراحی قفسه باز ایجاد کرده است ، جزیره به بهترین شکل ساده به کار رفته است.

استفاده از ستون ها در طراحی جزیره ی آشپزخانه

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه با ایده های جدید در جزیره

اجازه ندهید موانع در هنگام طراحی داخلی با استفاده از جزیره ها بر سر راه شما قرار بگیرند. به عنوان مثال از ستون ها به عنوان عنصری زیبا در طراحی جزیره ها استفاده کنید. همچنین به نظر می رسد با استفاده از صندلی های مستطیلی شکل تیره می توان به هماهنگ کردن کل اعضا در کنار هم کمک کرد.

طراحی جزیره ی آشپزخانه به سبک اوریگامی همراه با نورپردازی قرمز

اگر می خواهید کمی گرما به دکوراسیون آشپزخانه ی خود اضافه کنید ، از رنگ قرمز در آشپزخانه ی خود به کار ببرید. نورپردازی قرمز رنگ در کنار کاشی ها سیاه رنگ به همراه جزیره ای که به سبک اوریگامی اجرا شده است ، جلوه ای زیبا و چشم گیر در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به وجود آورده اند.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه با ایده های جدید در جزیره

 

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات