طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری پست مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 20 اسفند 1398 در ساعت 15 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در طراحی داخلی اداری باید توجه داشته باشیم که کارمندان در آن محیط احساس خوبی را داشته باشند.طراحی فضا،دید و منظر،انتخاب رنگ در محیط عواملی هستند که در یک طراحی موفق نقش به سزایی دارند.در این قسمت یکی از ساختمان هایی را که از هرنظر جلوه زیبایی دارد را مورد بررسی قرار میدهیم.دفتر مرکزی در بالای یک ساختمان قدیمی در منطقه مرکزی Belo Horizonte واقع شده است و دارای نمای دیدنی 360 درجه ای از شهر است. از بالای این ساختمان ، موقعیت ممتاز آن امکان دیدن چندین نقطه مهم از شهر ، مانند پارک شهری ، مرکز شهر با نقاشی های دیواری، محله سانتا ترزا و همچنین ساختمان های پست مدرن را دارد.

تقسیم بندی فضاهای اداری

طراحی دکوراسیون اداری پست مدرن

برنامه بازسازی ساختمان در این پروژه اساساً شامل سه فضای اصلی است: یک اتاق کار بزرگ ، یک اتاق جلسات و تراس. اتاق کار از یک جدول مشترک تشکیل شده است که نشان دهنده هم افزایی کار است. کف بنفش ساخته شده از رنگ اپوکسی که یکی از عناصر اصلی است و به فضا  شخصیت اداری می بخشد و به آرم مارک اشاره می کند.

یک اتاق جلسات در یک انتهای تراس ساخته شده است و دارای منظره پانوراما از BH است که قسمتی از دکوراسیون لوکس اداری میباشد. جدول آن نیز از همان خط آلی مانند جدول اتاق کار پیروی می کند. کف از عرشه چوبی اجرا شده است که امکان تخلیه باران را فراهم می کند. در کنار پنجره این اتاق یک تخت گل مرتفع قرار دارد که انواع مختلف ادویه جات در آن کاشته شده است.

سقف به عنوان شبکه ای از کابل های فولادی طراحی شده است که روح شرکت را بیان می کند که "شبکه ای از اتصالات وکلا" است و وظیفه انعطاف پذیری زیرساخت های برقی و تثبیت گیاهان مختلف را دارد که در کل فضا پراکنده هستند. دیوارها همه با تخته سفید پوشانده شده میباشند تا بتوان روی آنها نوشت.

تراس هافضاهایی هستند که هویت بیشتری به مکان می دهند. این مناطق که کل دفتر را احاطه کرده است ، به عنوان فضاهای باز برای رفع فشارکاری برای کارمندان طراحی دکوراسیون داخلی شده است.

جزئیات دکوراسیون اداری

طراحی دکوراسیون اداری پست مدرن

بسیاری از مواد اولیه حفظ شده است ، که با مبلمان ساخته شده از یک تخته چوبی و گلدان های درخت میوه به فضا اضافه شده اند.. جلدهای فولادی سرخابی یک آشپزخانه کوچک و فضاهای مکمل آن را در خود دارد. همچنین شبکه ای از مربعهای پارچه ای که از سیم های فولادی پشتیبانی شده است نیز برای ریختن سایه ها و ایجاد محیط برای استفاده در روزهای آفتابی لذت بخش است. بسیار جالب بود که برای اختصاص این فضاها توسط کارمندان ، که از آن به عنوان یک وعده غذایی استفاده می کنند ، برای معاشرت و داشتن جلسات غیررسمی استفاده می شود.سرانجام ، طراحی معماری مجری دکوراسیون داخلی نشان می دهد که ممکن است محیط کسب و کار خنک باشد ، برای کارمندان ارزش قائل شود ، خلاقیت را افزایش دهد و در غیر این صورت بدون آلوده کردن فضای کاری جدی باشد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد در دکوراسیون اداری ،اضافه کردن گیاهان به محیط کاری است.در اینجا گیاهان را میبینیم که به شبکه هایی در سقف نصب شده اند و برای جهت گیری گیاهان آنها را در بین شبکه فلزی هدایت میکنند.

ساختمان اداری از چهار طرف نورگیر میباشدکه همین امر باعث شده که نور مصنوعی کمتری به کاربرده شود.از همین جهت یک فضای آزاد در گوشه ای از شرکت تعبیه و دکوراسیون شده است که کارمندان برای ناهار ،عصرانه یا برطرف کردن خستگی خود به آنجا میروند.و دکوراسیون آن با نیمکت های چوبی و گلدان های سیمانی است که درون آنها درختچه قرار دارد.

طراحی دکوراسیون اداری پست مدرن

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات