طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری و جلسات

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 14 اسفند 1398 در ساعت 10 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه محیط های اداری برای جلسات و قرارهای مهم کاربرد زیادی دارد.این محیط ها باید به گونه ای دکوراسیون اداری شوند که رسمی بودن فضا به چشم بیاید و آن را بتوان حس کرد. ما در شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا سعی داریم تا یک دفتر اداری را در این مقاله برای شما عزیزان  بررسی کنیم. مساحت  دفتر 80 متر مربع میباشد که در سال 2019 در برزیل ساخته شده است.

نظریه مجری دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون اداری و جلسات

   از نظر مجری دکوراسیون داخلی ، آثار باید سازگار و ماندگار باشند. در این پروژه ،او به دنبال تعادل در نسبت هست و چند مبلمان را انتخاب کرده است که زیبایی و ظرافت را به ارمغان میاورد.از نظر وی دکوراسیون اداری باید لوکس انتخاب شوند و ترکیب دو رنگ متضاد را برای اجرای دکوراسیون اداری قرار دهند.

بر خلاف روند حداکثر گرایی و ازدیاد رنگ در طراحی داخلی ، بر روی سبک کلاسیک رنگ های سیاه و سفید را برای دکوراسیون لوکس انتخاب کرده اند، اما از طریق سایه ها ، بافت ها و مواد مختلف از یک روش معاصر بهره برداری شده است. فضای داخلی به طورمنحصر به فرد با مبلمان کلاسیک طراحی شده است . از  شیشه و سنگ مرمر و سایه های تیره چوب که روشی کاملاً متفاوت از آنها استفاده کرده اند را برای طراحی دکوراسیون داخلی انتخاب کرده اند.

فضای داخلی

طراحی دکوراسیون اداری و جلسات

بنا را بدون هیچ اختلاف ارتفاعی بر روی کد 0.00 بازسازی ساختمان کرده اند. فضای داخلی چشم انداز است و هیچ چیز واضح نیست ، در طراحی با انتخاب متریال متفاوت ، چیدمان رسمی با مبل راحتی در فضا شکسته شده است ، که دارای پشتی های گشاد و فضاهای کوچک زندگی است. عنصر اصلی این پروژه میز ناهار خوری Hold است که دارای شش متر طول و سنگی با بافت برجسته است و ظاهری طبیعی تر به خود می گیرد.این میز از دو عدد میز سه متری تهیه شده است. در پس زمینه ، دیوار تاریک تخته های بتونی را میبینیم که خودنمایی میکند . ارتفاع  بلند اتاق فضای زندگی را با گردش خون تقسیم می کند که توسط قفسه Icon به طول 5 متر میباشد و دسترسی مستقیم دارد. مجری دکوراسیون داخلی با روشنایی دنج کار کرده است ، با چراغ های غیرمستقیم از طریق نور آویز ، لامپ های دیواری ، کف و لامپ های میز. تمام این قطعات همچنین برای دکوراسیون لوکس طراحی شده اند. برای دکوراسیون اداری  عایق صوتی را به گونه ای طراحی کرده اند که صوت کمی وارد دفتر اداری میشود.سرویس بهداشتی و یک آشپزخانه کوچک در گوشه ای از فضای دفتر به صورت مخفی طراحی شده اند. سرویس را از سنگ مرمر سیاه طراحی کرده اند و متریال با کیفیت بالا  را در طراحی خود استفاده کرده اند.

طراحی دکوراسیون اداری و جلسات

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات