طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری مدرن و کلاسیک

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 19 خرداد 1400 در ساعت 12 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای این که بتوانیم یک دکوراسیون داخلی اداری مناسب را برای فضاهای اداری و شرکت ها ایجاد کنیم باید بدانیم که میشود از سبک ها و روش های متفاوتی برای طراحی و اجرای این فضاها استفاده کرد .

استفاده از روش ها و سبک های مختلف با توجه به سبک کاری و اداری دفتر می تواند تاثیر بسیار زیادی بر عملکرد و کارایی دفتر و کارمندان داشته باشد و هم چنین عامل مهمی در جذب و ترغیب ارباب رجوع برای این ورود به این محیط ها است .

طراحی دکوراسیون اداری مدرن و کلاسیک

در این مقاله از شرکت معماری هیرادانا انواع سبک های مورد استفاده برای دکوراسیون اداری را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد .

دکوراسیون اداری مدرن

طراحی دکوراسیون اداری مدرن و کلاسیک

طراحی داخلی مدرن اداری دارای شکل و شمایلی ساده و روان است . فضاها در این روش به گونه ای طراحی میشود تا محیطی صمیمی و دلنشین را بین کارمندان و مدیران و ارباب رجوع ها ایجاد کند .

در این سبک معماری اداری سعی میشود از رنگ های ساده و یکپارچه استفاده شود تا فضایی مدرن را به وجود آورد . در طراحی فضاهای اداری از پنجره های بزرگ و مناسب برای ورود نور طبیعی روز استفاده میشود و می توان تمام فضاها را از این نور طبیعی خورشید بهره مند کرد . نور طبیعی روز میتواند گرما و صمیمت را در فضای دفتر ایجاد کند . در کنار این نور طبیعی ، استفاده از نورپردازی های مناسب میتواند بر جذابیت دفتر بیفزاید .

هم چنین در طراحی مبلمان سبک مدرن ، مبلمان کاملا ساده و به دور از پیچیدگی است . مبلمان انتخابی در این سبک کاملا منطبق با اصول طراحی میزها و صندلی های مناسب برای فعالیت و کار کارمندان است .

در این سبک بازسازی ساختمان که معمولا از پلان های باز برای آنها استفاده میشود سعی شده است با انتخاب این پلان باز ، کارمندان در فضاهای کاری مشترک ضمن حفظ حریم خصوصی هر فرد بتوانند ایده ها و تفکرات خود را با یکدیگر به بحث و تبادل نظر گذارند .

طراحی دکوراسیون اداری مدرن و کلاسیک

در این سبک استفاده از عناصر و المان ها می تواند تاثیر مثبتی در فضا داشته باشد . می توان با حضور گیاهان و گلدان هایی با ایده های متنوع مانند گیاهان آویزان از سقف یا گیاهان کوچک بر روی میزهای کار فضا را مطبوع و دلنشین تر کرد . انتخاب متریال مناسب برای سقف و کف فضا میتواند این سبک مدرن را جذاب تر کند .

دکوراسیون اداری کلاسیک

طراحی دکوراسیون اداری مدرن و کلاسیک

عنصری که در این سبک بیشتر به چشم میخورد حضور مبلمانی کلاسیک در این فضاهای اداری است . این مبلمان ها حالتی رسمی تر از حالت مدرن دارند و با تزئینات متنوع میتوان آنها را آراست .

از دیگر اصول طراحی داخلی کلاسیک حضور رنگ های گرم در محیط است . در طراحی این فضاها سعی میشود به جزئیات بیشتر پرداخته شود و تقارن و نظم در آن به وفور یافت می شود .

متریالی که در این سبک کاربرد بیشتری دارد چوب است . چوب میتواند هم به فضا و هم به مبلمان حالتی کلاسیک ببخشد . به این منظور در طراحی این فضاهای اداری کفپوش ها از جنس چوب هستند تا هم گرمای فضا را حفظ کنند و هم به فضا و مبلمان حالتی کلاسیک بدهد .

هم چنین این سبک کلاسیک باعث می شود ارباب رجوع ها حس قدرت و نظم را در فضا احساس کنند و به آن جذب شوند .

با استفاده از نورپردازی های مناسب این فضاهای اداری حالتی درخشان و روشن تر به خود میگیرند و دکوراسیون لوکس را برای شرکت ایجاد می کند .

2 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات