طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 13 آذر 1398 در ساعت 14 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای طراحی آرایشگاه های زنانه باید به این نکته توجه شود که بانوان به دنبال سالن های آرایشی هستند که بهترین کیفیت را داشته باشد . اما در بازسازی ساختمان و تعمیرات ساختمان برای آرایشگاه های زنانه ، ضمن این که بانوان به دنبال فضایی هستند که بالاترین کیفیت در خدمات رسانی را به انها بدهد ، بیشتر جذب سالن های آرایشی میشوند که طراحی دکوراسیون داخلی و فضای مطبوع و مناسب را در داخل سالن به وجود آورده باشند تا بتوانند حسی جذاب و خوشایندی را از آن کسب کنند .

دلیل این امر نیز این است که چون مدت زمان زیادی را در این فضاها میگذرانند یا منتظر نوبت هستند یا پروسه آرایش و پیرایش را سپری میکنند ، پس شرکت معماری و طراحی داخلی باید با ایجاد یک دکوراسیون لوکس  فضایی جذاب را برای مشتریانش ایجاد کند . ضمن اینکه این فضا باید برای خود کارکنان این سالن ها و آرایشگاه های زنانه نیز مناسب باشد تا با حس قوی و منحصر به فردی که از محیط دریافت میکنند کیفیت کاری آنها را نیز افزایش دهد .

 در این مقاله سعی داریم با طراحی دکوراسیون آرایشگاه های زنانه بیشتر آشنا شویم .

طراحی فضاهایی با عملکردهای متنوع

در طراحی آرایشگاه های زنانه باید بدانیم که فضاهایی که در این آرایشگاه ها و سالن ها وجود دارد چه فضاهایی هستند . به طور مثال اکثر آرایشگاه های زنانه ضمن آرایش و پیرایش مو و صورت ، خدمات دیگری در زمینه زیبایی و آراستگی را نیز ارائه میدهند . پس در طراحی دکوراسیون داخلی این سالن های آرایشی زنانه ، مجری دکوراسیون داخلی باید تمام این فضاها را در یک محیط واحد در کمال نظم و ترتیب کنار یکدیگر جمع کند تا همه ی خدمات بتواند بهترین کیفیت را برای مشتریان رقم بزنند .

طراحی های مدرن و خاص

برای طراحی آرایشگاه های زنانه باید از طرح هایی مدرن و خاص استفاده کرد . این طراحی در زمینه انتخاب رنگ و متریال ، مبلمان ، عناصر تزئینی و کاربردی خود را نشان میدهد .

برای مثال استفاده از آینه های با فرم های خاص برای فضای داخلی آرایشگاه ها میتواند بر جذب مشتری اثر مثبتی بگذارد . در کنار آن استفاده از مبلمانی خاص و راحت میتواند بر زیبایی کار بیفزاید .

نورپردازی

یکی از عناصر مهم در طراحی دکوراسیون داخلی این فضاها ، نورپردازی مناسب و ممتاز در داخل این محیط ها است . فضایی پر نور و درخشان میتواند برای کارکنان و کار آنها بسیار مناسب باشد . هم چنین این فضاها با نور مناسب میتواند برای مشتریان نیز رضایت بخش باشد و برای آنها حس راحتی و آرامش را به همراه داشته باشد .

در طراحی منابع نوری مصنوعی نیز میتوان از انواع و اقسام نورپردازی ها و شکل های لامپ ها و منابع نوری استفاده کرد . لامپ های فلوئور سنت و لامپ های دیواری یا ایستاده میتواند در طراحی این فضا بسیار مناسب باشد .

رنگ

همانطور که گفته شد برای طراحی و بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی آرایشگاه های زنانه از طراحی های مدرن و خاص باید استفاده کرد . لزومی ندارد از رنگ های خنثی و معمول استفاده کنید . بلکه رنگ های نامتعارف و غیر معمول قرمز ، نارنجی و رنگ های این چنینی یا استفاده از رنگ های مشکی و سفید و ترکیب های رنگی جذاب از این رنگ ها میتواند در به وجود آمدن فضایی مدرن و شیک نقش مهمی را ایفا کنند.

تمیزی و نظم

سالن های آرایشی به دلیل نوع فعالیتی که در آنها انجام میشود باید همیشه تمیز و بهداشتی باشد و این حس باید از همان بدو ورود به مشتری داده شود . چدمان درست فضایی و مبلمان های انتخاب شده میتواند نظم و ترتیبی مناسب و زیبا را در چیدمان فضای داخلی آرایشگاه های زنانه را به وجود آورد .

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات