طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی هوم آفیس قسمت اول

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 20 آبان 1399 در ساعت 10 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ارگونومی دفتر کار خانگی شما بسیار مهم است زیرا احتمالاً بیش از هر زمان دیگری در خانه کار می­کنید. و واقعیت برای بسیاری این است که آنها در آینده احتمالا به کار خود در خانه ادامه خواهند داد ، اگر شما هم از آن دسته افراد هستید ، بهتر است یک دکوراسیون و طراحی داخلی برای دفتر خانگی یا فضای کاری خانه خود در نظر بگیرید.

  •   در نظر گرفتن یک فضای مشخص

کنار پنجره اتاق مورد علاقه خود، کنار میز آشپزخانه، یا آن گوشه اتاق خواب شما در حال خاک خوردن است اگر دفتر کار جداگانه ندارید، همه اینها می­توانند فضای کاری عالی در خانه ایجاد کنند. کافیست آستین بالا بزنید و آن مکان را بازسازی کنید. روش­های زیادی وجود دارد که می­توانید فضای بسیار خوبی را در میان بسیاری از نقاط خانه خود ترتیب دهید. 6 کلید برای تعیین مکان مناسب عبارتند از:

  1. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی پریز دارد.
  2. مطمئن شوید که نور طبیعی کافی دارید، نزدیک نور مصنوعی است یا راهی برای افزودن نور دارید.
  3. این مکان از هرج و مرج دیگران در خانه شما دور است.
  4. فضای کافی برای انجام کارهایتان فراهم است.
  5. هنگامی که کار نمی­کنید، کار/ اوراق/ تجهیزات شما از چشم پنهان است.
  6. اتصال به اینترنت شما قوی است

برای آن دسته از افرادی که فضای بیشتری دارند، تهیه محصول در فضا و دکوراسیون اداری اختصاصی خود کاملاً مناسب از نظر بهره­وری است. همچنین داشتن یک فضای جداگانه برای افرادی که مشاغل مستقر در خانه دارند، تصمیم مالی خوبی است زیرا می­تواند به عنوان معاف از مالیات و اجاره قرار گیرد. همراه با پاداش مالی، یک دفتر خانگی طراحی شده به شما کمک می­کند تا سالم بمانید زیرا:

  1. لازم نیست هر روز نظافت و مرتب کاری کنید که هر روز باعث اتلاف وقت کاری شود.
  2. می توانید از فعالیت دیگران در خانه و حتی سر و صدای خیابان دور شوید.
  3. می­توانید برای همه پرونده­ها، لوازم اداری و تجهیزات یک مکان مشخص داشته باشید، بنابراین به شما امکان دسترسی به موارد مورد نیاز را در صورت نیاز می­دهد.
  4. کار شما از آن طرف اتاق نشیمن به شما خیره نشده است. بنابراین، در پایان روز کاری خود (حداقل از نظر جسمی) می توانید از کار خود دور شوید.

  هوم آفیس

  •   صندلی دفتر خانگی

مشکلی نیست که لپ تاپ خود را بیرون آورده و مدتی بیرون روی زمین یا مبل راحتی بنشینید، اما یکی از مهمترین وسایل در دفتر خانگی، صندلی دفتر شما است. از آنجا که بسیاری از مطالعات به این نتیجه رسیده­اند که زمان زیاد نشستن برر روی صندلی برای سلامتی ما مضر است، بسیار مهم است که زمانی که در صندلی می­گذرانیم راحت باشد و متناسب با نیازهای ما باشد. بنابراین، خواه یک فضای اداری جداگانه داشته باشید یا نه، یک صندلی اداری مناسب مهم است! ملاحظات اصلی برای صندلی اداری عبارتند از:

  1. امکان تنظیم گودی کمر
  2. امکان تنظیم ارتفاع
  3. امکان چرخش یا حرکت در داخل، خارج و اطراف میز
  4. بالشتک گذاشتن در نشیمنگاه به حفظ گردش مناسب (نه خیلی سفت، نه خیلی نرم)

صندلی شما، همراه با میز کار شما، باید اطمینان حاصل کنید که:

  1. لازم نباشد قوز کنید
  2. زیر پاهای شما را پشتیبانی می­کند
  3. در حین کار قادر به داشتن شیب سر و گردن طبیعی هستید
  4. پشت شما به درستی پشتیبانی می­شود و ...

از همه مهمتر، شما باید بتوانید آن را بدون ریسک امتحان کنید. مطمئن شوید که از یک شرکت دکوراسیون داخلی معتبر سفارش داده­اید که می­توانید صندلی را به مدت یک هفته امتحان کنید و اگر مناسب شما و نیاز شما نیست، آن را پس دهید.

  •   میز دفتر خانگی

وقتی فضای کار شما با فضای زندگی­تان ترکیب شود، احتمالاً میز تحریر L مانند کار نمی­کند. خوشبختانه، تعداد زیادی گزینه برای فضاهایی وجود دارد که دارای اهداف دوگانه هستند:

  1. یکی از موارد مورد علاقه من میز آویز است. برخی از آنها با اضافات سازمانی مانند تابلوی اعلانات برای یک سطح کار باز می­شوند، در حالی که برخی دیگر مانند یک قفسه اما عمیق­تر هستند که عملکردی خوب و فضای کاری زیبا را ایجاد می­کنند.
  2. همچنین ممکن است یک گاری روی غلطک در نظر بگیرید که می تواند از مکانی به مکان دیگر منتقل شود و محل کار شما هر کجا که احساس کنید می تواند باشد.
  3. برای خرید قطعات مختلف مبلمان منحصر به فرد، به یک فروشگاه عتیقه یا دست دوم نگاه کنید که ممکن است به عنوان یک فضای کاری عالی و مبلمان جذاب به نظر برسد.

میزهای مستطیلی سنتی با فضای کشو و سطح کار زیاد به یک دلیل محبوب هستند. همچنین تعدادی گزینه دیگر وجود دارد میزهای L شکل و T شکل و U شکل.

انواع میز در هوم آفیس

مدتی را صرف ارزیابی نحوه استفاده از میزکار و آنچه دوست داشته­اید و آنچه در گذشته آرزو کرده­اید، کنید. هنگام انتخاب شکل و ابعاد میز کار، اندازه و شکل اتاق را نیز در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که هر آنچه را که تصمیم می­گیرید، فضای کار و فضای کافی در اطراف آن داشته باشد تا احساس تنگی، بهم ریختگی و استرس نداشته باشید.

انواع میز در هوم آفیس

 

6 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات