طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی جواهرفروشی

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 13 اسفند 1398 در ساعت 13 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت معماری و طراحی داخلی  هیرادانا سعید داریم که بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم.این مقاله با موضوعی متفاوت برای شما عزیزان جمع آوری شده است. طراحی داخلی فضاهای تجاری همیشه چالش برانگیز هستند ولی فضاهای لوکس مانند گالری های طلا و جواهر فروشی ها دارای حساسیت های بالاتری هستند که در این جا به یکی از پروژه های برتر در طراحی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی میزنیم .

ایده اصلی طراحی داخلی

طراحی داخلی جواهرفروشی

     فروشگاه جواهرات الماس در نیویورک بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی شده است. موضوع اصلی طراحی فروشگاه ترکیبی از گذشته ، حال و آینده است "این پروژه از فلسفه طراحی ما پیروی می کند که به مدت دو دهه چراغ راهنمایی ما بوده است. ما در حالی که هر بینش متنی را بررسی می کنیم ، با ذهن باز به مشاهده و مشاهده می پردازیم." این دوئل سعی داشت تا با سبک معماری تزئینی ساختمانها در با فرایند تکنولوژیکی ساخت الماس در آزمایشگاه - به جای استخراج از زمین - در تضاد باشد.

آنها گفتند که ، نیویورک با طراحی مدرن و با الهام از این معماری بسیار زیبا ، جلوه ای کاملاً جدید به وجود می آورد و روح  را منعکس می کند. "

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی جواهرفروشی

    این فروشگاه علاوه بر کارکرد اصلی خود یک آزمایشگاهم در درون خود جای داده است که با دیوارهای استیل رنگی طراحی شده است. نمایش فولاد ضد زنگ در تضاد است. این ماده به دلیل صنعتی بودن در گذشته و ظاهر آن انتخاب شده است.دیوارهای فلزی نمایانگر سایه های ریخته گری از روکش های چدنی عایق بندی شده در اطراف محله منهتن است. در داخل فروشگاه مجموعه ای از میله های عمودی از کف تا سقف دکوراسیون لوکس  شده است تا به عنوان تقسیم کننده عمل کنند ، در حالی که قطعات جواهرات که همگی حاوی الماس مصنوعی هستند در ظروف شیشه ای شفاف به نام cloches  نمایش داده می شوند. یک دفتر ، فضای انباری ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی نیز در سطح پایین طراحی دکوراسیون داخلی شده است.

جزئیات طراحی

طراحی داخلی جواهرفروشی

    هر قطعه جواهرات به طور منحصر به فرد در داخل کپسول ها و دستمال های شیشه ای مدرن خود قرار گرفته اند و این احساس را دارند که به جای نمایش داده می شود ، سرو می شوند.

تخته های چوبی روی میزهایی با میز سفید و پایه های نقره ای قرار دارند که توسط معمار، طراحی و ساخته شده است. غرفه ها از جنس فلز هستند و در سبک های مختلف بازسازی ساختمان ، از حجم حجیم گرفته تا میله های باریک. همچنین از عطر برای تقویت تجربه حسی استفاده می شود و رایحه ای با رایحه های دودی و خاکی که توسط عطرسازی بریتانیایی ساخته شده است برای فروشگاه ساخته شده است.
طراح دکوراسیون تجاری گفت: "من می خواستم ذات الماس رو به رشد را از طریق لایه های صورت آن جلب کنم. "آمیختن نت های عطر ، در حالی که قرار گرفتن در معرض ، و تقویت جوهر لوکس از طریق بهترین مولکول ها در هوا."

در زیر زمین فضای خرده فروشی اصلی فروشگاه قرار دارد .زیرزمین حاوی یک فضای صندلی با صندلی ماسه ای رنگ و مبل  است که با فضای غیرمترقبه تاریک تضاد ایجاد میکند. یک راه پله صنعتی با نرده های میله سیاه دور یک ستون بازتابی پیچیده شده است. وسایل روشنایی آبی که از فروشگاهی معروف خریداری شده اند نیز بر روی دیوارها قرار دارند.

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات