طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

شرکت معماری و بازسازی لوکس

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 21 آبان 1398 در ساعت 11 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه دکوراسیون لوکس به یکی از پرطرفدارترین سبک های معماری در ایران تبدیل شده است . در بازسازی ساختمان و بازسازی منزل نیز خیلی ها میخواهند فضای قدیمی و سنتی خانه خود را تبدیل به خانه ای لوکس و شیک کنند .

شرکت معماری هیرادانا برای این که بتواند فضایی لوکس را بعد از تعمیرات ساختمان به وجود آورد ایده های گوناگونی را برای این کار در نظر دارد .

این ایده ها خود را در فضاهای مختلف خانه به نمایش میگذارند . از فضای نشیمن گرفته تا اتاق خواب ها ، طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه و سرویس ها و حمام .

یکی از این فضاها که مجری دکوراسیون داخلی جای کار زیادی برای اجرای ایده های خود در آن را دارد فضای آشپزخانه است . میتوان با ممتاز کردن فضای آشپزخانه جلوه ای زیبا به کل فضای خانه داد . برای اینکه فضای آشپزخانه را به فضایی لوکس تبدیل کنیم ایده ها و طرح های متنوعی برای آن میتوان به کار برد . از تغییر متریال های آشپزخانه تا رنگ های به کار رفته در آن و موارد دیگر . یکی از این ایده ها که امروزه بسیار پرکاربرد شده است تبدیل سبک آشپزخانه های سنتی به آشپزخانه های جزیره ای است .

دکوراسیون آشپزخانه لوکس

آشپزخانه جزیره ای آشپزخانه ای است که یک پیشخوان کاملا مستقل از فضاهای دیگر آشپزخانه و کابینت ها دارد و اغلب در وسط آشپزخانه طراحی میشود . دلیل نام گذاری آن هم به همین دلیل است که انگار این پیشخوان مثل یک جزیره از اطرافش جداست .

این پیشخوان جزیره ای کاربرد های زیادی دارد . علاوه بر این که میتوان وسایل و خوراکی ها را روی آن قرار داد ، میتوان با قرار دادن سینک ظرفشویی یا گاز از این پیشخوان استفاده ای دو چندان کرد . این پیشخوان ضمن این عملکردهای ممتازی که برای آشپزخانه دارد ، فضای آشپزخانه را نیز جذاب تر و دلنشین تر میکند .

بازسازی ساختمان آشپزخانه جزیره ای برای آشپزخانه های بزرگ بسیار مناسب است و میتوان آن را در وسط فضای آشپزخانه طراحی کرد . در طراحی این پیشخوان جزیره ای باید توجه شود که مسیرهای گردش و رفت و آمد افراد در اطراف این پیشخوان مناسب باشد و مزاحمتی ایجاد نکند . هم چنین عناصر و وسایلی که در کنار دیوار آشپزخانه قرار دارند باید فاصله ی مناسبی با این پیشخوان داشته باشند .

ابعاد این پیشخوان به نوع کاری که قرار است روی آن انجام شود ، بستگی دارد . این فضا ممکن است فقط به عنوان فضایی برای سینک و نگهداری وسایل به کار رود . یا ممکن است با قرار دادن گاز بر روی آن وظیفه پخت و پز نیز به آن اضافه شود . یا حتی از این پیشخوان میتوان در بازسازی منزل به عنوان مکانی برای صرف صبحانه و غذا برای جمع خصوصی و صمیمی خانواده استفاده کرد . با توجه به نوع کاری که قرار است روی آن انجام شود ابعادی متفاوتی را برای این پیشخوان میتوان در نظر گرفت .  معمولا ابعاد مناسب برای این پیشخوان به این صورت است که ارتفاعی بین 90 تا 105 سانتی متر داشته باشد که آن هم بستگی به ارتفاع صندلی هایی که قرار است پشت آن اضافه شود ، دارد . سینک ظرفشویی که اغلب برای این پیشخوان ها ضروری است و انواع مختلف یک سینک و دو سینک را میتوان روی آن کار گذاشت . ماشین ظرفشویی و یخچال هایی وجود دارند که میتوان انها را زیر این پیشخوان قرار داد و فضای آشپزخانه را جذاب تر کنند .آخرین عنصری که میتواند به این جزیره حالتی زیبا ببخشد گاز است که روی آن قرار میگیرد که میتواند فضایی جذاب و دیدنی را برای خانه به وجود آورد .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات