طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

شرکت معماری تهران

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 5 آذر 1398 در ساعت 15 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا با تکیه بر سالها تجربه و بهره مندی از تیم معماری ، طراحی و اجرای حرفه ای و با تجربه و استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته و مدرن توانسته است بهترین خدمات را در زمینه بازسازی منزل ، تعمیرات ساختمان ، طراحی دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون اداری و طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه  را برای شما عزیزان فراهم کند .

اما برای اینکه با روند اجرای پروژه ها و بازسازی ساختمان در شرکت های معماری که در تهران مشغول به فعالیت هستند بیشتر آشنا شوید ، ما در این مقاله سعی خواهیم کرد این روند را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید برای اجرای پروژه های ساختمان و دکوراسیون داخلی منازل بهترین مجری دکوراسیون  در این زمینه را انتخاب کنید و پروژه های خود را به آنها بسپارید .

مشاوره ، مشاهده و برداشت نقشه ها 

شرکت های معماری تهران برای جلب نظر هر چه بیشتر مشتری روش های متفاوتی را دنبال میکنند . اما مواردی که در اکثر آنها میتواند مشترک باشد ارائه خدمات مشاوره رایگان قبل از انجام هر کاری است .

این شرکت ها در ابتدای کار میتوانند شما را در زمینه بازسازی منزل یا طراحی دکوراسیون داخلی مشاوره دهند تا بتوانید تصمیم درستی در این زمینه را بگیرید . آنها شرایط و مزیت ها و معایب کار را برای شما تبیین میکنند تا بتوانید انتخاب درستی در این زمینه داشته باشید . سپس با اعزام تیم های طراحی و معماری خود بر سر ساختمان مورد نظر به صورت مستقیم آسیب های منازل را اگر نیاز به بازسازی دارد را مشاهده میکنند و اگر قصد طراحی دکوراسیون و تغییر آن را دارید به صورت مستقیم شرایط و چگونگی انجام کار را برای شما بازگو میکنند و پس از آن در صورت تایید و رضایت کارفرما ، شروع به برداشت پلان میکنند . به این صورت که ابعاد و اندازه و مقیاس فضاها را با استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته اندازه گیری و برداشت میکنند تا بتوانند بر اساس اندازه های دقیق پلان و نقشه ساختمان را برای کارهای بعدی تهیه کنند .

طراحی و مدل سازی

پس از برداشت پلان ، تیم معماری شروع به کشیدن نقشه ها میکنند و پس از این مرحله و براساس پلان شروع به طراحی و مدل سازی 3 دی میکنند تا ایده ها و نظرات تیم معماری بصورت یک مدل و برای کارفرما قابل فهم باشد . در این قسمت تمام جزئیات و نکات کلیدی طرح بیان میشود و ایده های درخشان برای بازسازی منزل و طراحی دکوراسیون لوکس به کارفرما پیشنهاد میشود تا در روند تمام مراحل قرار بگیرد .

کارفرما در این قسمت میتواند مواردی را که پس از اجرای طرح قرار است برای ساختمان او اتفاق بیفتد را بصورت سه بعدی مشاهده و تمام جزئیات و مراحل آن را زیر نظر داشته باشد .

متریال هایی که قرار است برای سطوح مختلف استفاده شود ، رنگ هایی که قرار است در داخل یا خارج ساختمان به کار برده شود ، مبلمان خانه و تمام جزئیاتی که قرار است در خانه حضور داشته باشد را به طور دقیق مشاهده خواهد کرد و میتواند حتی نظرات و ایده هایی را که مد نظر خودش هست را نیز در پروژه با مشاوره با تیم معماری در  طرح بگنجاند تا آنچه که مورد نیاز او است اعمال شود و در نتیجه رضایت کارفرما را به دنبال داشته باشد .

عقد قرار داد و اجرای طرح

در این مرحله پس از رضایت و تایید کارفرما از نقشه ها و طرح ها ، قیمت ها و هزینه های تخمینی تمام مراحل بازسازی ساختمان و اجرای طرح برای کارفرما بیان میشود تا بتواند با توجه به بودجه خودش مخارج را کنترل کند .

سپس قراردادی با رعایت تمام موارد قانونی بین کارفرما و شرکت های معماری در تهران بسته میشود تا هم خیال کارفرما و هم شرکت معماری از روند اجرای پروژه راحت شود .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات