طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

شرکت دکوراسیون و معماری هیرادانا در استانبول

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 8 آبان 1400 در ساعت 13 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

این روزها تمام مردم دنیا گرفتار مشکلات و دلایل زیادی برای ناراحتی و داشتن غم و غصه هستند و به همین دلیل است که یکی از اهداف مهندسین و طراحان در شرکت های دکوراسیون ، انجام دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف به صورتی است که انرژی افراد را بیشتر و از دلایل ناراحتی آن ها حتی اگر برای چند ساعت شده کم شود و شادی را برای آن ها به ارمغان بیاورد و حالشان را بهتر کند .

کشور ترکیه کشور دوست و همسایه ی کشور ما ایران است ، از نظر جغرافیایی در شمال کشور ما قرار دارد . این کشور به دلیل هم مرز بودن با کشورهای مهم خاورمیانه همچون ایران و از آن طرف بخاطر داشتن ارتباط قوی با کشورهای اروپایی به پیشرفت های قابل توجهی در صنعت های مختلف به ویژه هنر و صنعت معماری و دکوراسیون داخلی رسیده است و معماران و هنرمندان و همچنین شرکت های مهندسی بزرگی را در دل خود جای داده است . این کشور توانسته است کارهای قابل توجهی در این صنعت انجام دهد و اسمی برای خود در دنیا در کند که در مقاله ی زیر به بعضی از نکات آن ها اشاره می کنیم .

دکوراسیون اداری

به طور کلی اداره ، شرکت و یا یک سازمان جایی است که یک انسان ساعات زیادی از عمرش را در آنجا می گذراند و مشغول به کار است . به همین دلیل حائز اهمیت است که به تک تک جزییاتی که در این مکان استفاده می شود توجه نشان داده شود ، تا افراد شاغل در آن بتوانند بهترین خود را گذاشته تا در آخر اداره بتواند بهترین نتیجه را بگیرد و به یک پیشرفت و سود نهایی برسد . وقتی سخن از جزییات به میان می آید یعنی از رنگ شیشه ی پنجره ها گرفته تا نور لامپ ها و جنس مبلمان و ابعاد میزها و متریال کفپوش ها و ... ، همه و همه را شامل می شود و باید به همه ی این ها توجه کرد . علاوه بر موضوع رضایت و آسایش کارمندان ، از آنجایی که تمامی شرکت های بزرگ و بروز دنیا دارای دکوراسیون داخلی شیک و منحصر به فرد در سبک های مختلف مانند دکوراسیون کلاسیک ، دکوراسیون مدرن و ... هستند که نظر مشتری ها را بیش از پیش به خود جلب می کنند بهتر است که شرکت های دیگری هم که تا الان به فکر داشتن یک طراحی داخلی مناسب نیفتاده اند برای عقب نماندن و از دور خارج نشدن زودتر دست به کار شوند چرا  که یک مشتری اولین چیزی که از شرکت شما میبیند و قضاوت می کند ظاهر شرکت شماست . البته که برای داشتن یک طراحی داخلی خوب خودتان به تنهایی نمی توانید یک تصمیم درست و مناسب و عالی بگیرید و بهتر است که با یک شرکت دکوراسیون مشورت کنید .

سبک های مختلف دکوراسیون اداری در ترکیه :

  • دکوراسیون کلاسیسک
  • دکوراسیون مدرن
  • دکوراسیون اسپورت
  • دکوراسیون مینیمال
  • و ...

فضاهای مهم در طراحی داخلی یک اداره در ترکیه از زبان شرکت دکوراسیون و معماری هیرادانا :

  • طراحی پذیرش
  • طراحی راهرو
  • اتاق جلسه
  • اتاق مدیر و اتاق معاون
  • فضایی برای استراحت
  • آشپزخانه و فضای ناهارخوری
  • سالن اصلی

شرکت دکوراسیون و معماری هیرادانا در استانبول

ترند های بروز دکوراسیون داخلی در ترکیه :

  • استفاده از مبلمان و میز و صندلی های استاندارد و شیک

استاندارد بودن میز و صندلی ها از آنجای که کارمندان ساعات زیادی را پشت آن ها می نشینند یکی از اصول های اولیه ی دکوراسیون اداری است ولی با توجه به اینکه مبیز و صندلی یکی از اصلی ترین و در دید ترین عناصر موجود در یک شرکت در تمامی سبک های دکوراسیون چه دکوراسیون کلاسیک و چه دکوراسیون مدرن و چه دیگر سبک ها می باشد باید توجه داشت که علاوه بر استاندارد بودن ، شیک و زیبا و منحصر به فرد هم باشند .

  • ایجاد فضایی برای استراحت

اغلب شرکت های بزرگ در سرتاسر دنیا این روزها در طراحی داخلی خود فضایی را جدا از محیط کاری و اداری شرکتشان برای استراحت و گذراندن تایمی برای یافتن آرامش کارمندانشان تهیه می کنند که حتی گاهی در همین فضا جلسات هم برگزار می شود و کارمندان با هم گپ و گفت داشته و کارهای مختلف خود را انجام می دهند تا حس و حالی عوض کرده و با انرژی دوباره به ادامه ی کار خود  در پشت میز خود برگردند .

  • استفاده از پارتیشن بندی برای جدا سازی فضاها

از آنجایی که امروزه کلا فضاها به سمت مدرن تر شدن و به دنبال آن ساده تر شدن و برداشتن دیوارهای اضافی می روند ، مهندسین در شرکت دکوراسیون در طراحی داخلی ادارات برای جداسازی فضاهای مختلف دیگر از دیوارهای سازه ای و ... استفاده نمی کنند و بیشتر از انواع پارتیشن ها که تنوع زیاد و قابل توجهی هم دارند استفاده می کنند که هم جلوه ی خاصی به فضا می بخشد و هم تیم را بیشتر کنار یکدیگر نگه می دارد و حس کار تیمی را در بین آن ها ایجاد می کند .

  • به کار بردن عناصر طبیعی در اجرای دکوراسیون داخلی

استفاده حداکثر از نور طبیعی و همچنین استفاده از گیاهان و انواع دیگری از عناصر طبیعی در دکوراسیون داخلی یک اداره باعث ایجاد حس نشاط و سرزندگی در آن اداره و بالا رفتن انرژی کارمندان می شود و از آنجایی که امروزه آدم ها نیاز به داشتن مقدار نشاط و انرژی زیادی هستند بهتر است که از این عناصر به درستی استفاده شود .

  • استفاده از رنگ های شاد

دیگر وقت استفاده از رنگ های صرفا تیره و خسته کننده و قدیمی برای فضاهای اداری سر رسیده است . شرکت های ترکیه ای و اروپایی این روزها از رنگ های شاد برای مبلمان ، رنگ دیوار ها و ... در دکوراسیون داخلی خود استفاده می کنند تا با استفاده از این روش بتوانند دکوراسیون داخلی اداره ی خود را منحصر به فرد و ویژه جلوه دهند .

  • استفاده از طرح های ساده

طرح های ساده از آنجایی که هیچوقت قدیمی نمی شوند ، همیشه روی بورس هستند و امروزه هم به همین دلیل طرح های مینیمال در ترکیه و سرتاسر جهان ترند هستند . القای حس آرامش با استفاده از خطوط نرم و واضح و مشخص و احجام سیال و نرم و ساده ، به دور از پیچیدگی و عدم استفاده از جزییات پیچیده و سخت ، چیزهایی است که این روزها هدف طراحی مدرن و مینیمال محسوب می شود .

 نکاتی که در دکوراسیون اداری باید به آن توجه کرد :

  • توجه به بودجه ی کارفرما و دکوراسیون با توجه به آن
  • توجه به سبک انتخابی کارفرما
  • توجه به عملکرد شرکت
  • توجه به نورپردازی
  • ایجاد فضاهای خلاقانه

شرکت دکوراسیون و معماری هیرادانا در استانبول

کلام آخر :

همانطور که در مطالب بالا گفته شد کشور ترکیه یکی از کشور های پیشرفته در صنعت و هنر معماری و دکوراسیون داخلی است و همچنین شرکت های بزرگ بسیاری دارد که طراحی های داخلی بسیار زیبایی دارند . همچنین باید توجه داشت که طراحی داخلی یک اداره از آنجایی که مراجعه کنندگان بسیاری دارد باید طوری باشد که نظر اکثر افراد را به خود جلب کند و باعث بالا رفتن رضایت مشتریان از آن شرکت بشود و این خود کار بسیار سختی است . برای رسیدن به همچین دکوراسیونی بهتر است که تمام نکات و شرایط و اصول طراحی کوراسیون اداری را بدانید و با توجه به تک تک آن ها شروع به طراحی جزییات و کلیات کنید . نرمال است که شما قرار نیست همه چیز را بدانید به همین علت بهتر است با یک شرکت دکوراسیون و معماری که در زمینه ی طراحی داخلی ، دکوراسیون اداری ، طراحی ویلا و بازسازی ساختمان کارنامه ی موفق و تجربه های زیادی دارد و می تواند تمام کارهای روز دنیا را برای شما به اجرا در بیاورد ، مانند شرکت معماری هیرادانا ، مشورت گرفته و کارهای خود را به آن ها بسپارید تا بهترین نتیجه ای را که می توانید تصور کنید با توجه به بودجه تان دریافت کنید .

7 / 10
از 6 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات