طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

راه دکوراسیون لوکس با کمترین هزینه همراه هیرادانا

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 24 مهر 1402 در ساعت 13 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

راهکار دکوراسیون لوکس با کمترین هزینه ها با هیرادانا

امروزه نسبت به گذشته دکوراسیون داخلی از اهمیت بیشتری برخوردار است و به همین علت افراد هم به دکوراسیون داخلی منزل و هم به دکوراسیون اداری شان اهمیت زیادی میدهند و در سدد ایجاد دکوراسیونی برای فضای خود هستند که هم بتوان گفت این دکوراسیون لوکس است و هم بتوان گفت کاملا به فضا می آید و مناسب معماری ساختمان است. با گذشت زمان علاوه بر دکوراسیون کلاسیک، سبک های دیگری هم در طراحی داخلی به وجود آمده اند و کاربردهای بسیاری دارند و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا در میان هنر دوستان و علاقمندان به معماری و همچنین افراد خوش ذوق و سلیقه دارند که ما در مطالب زیر به معرفی چند سبک پرداخته ایم. اما تمام اینها باعث از بین رفتن علایق افراد به دکوراسیون کلاسیک نشده است و این سبک همچنان طرفداران خود را در سرتاسر دنیا دارد.

معماری مینیمال

دکوراسیون داخلی یک فضا اگر متناسب، دارای سبک مشخص و دارای هارمونی با فضا باشد و تصادفی تشکیل نشده باشد، باعث زیباتر دیده شدن فضا و جلوه ی بیشتر آن در نزد بینندگان می شود. در فضاهای تجاری و اداری نیز می تواند باعث جلب بیشتر مشتری شود و سود زیادی را به صاحب اداره برساند.

 تغییر دکوراسیون میز

انواع سبک های دکوراسیون داخلی:

  • طراحی داخلی به سبک مدرن
  • طراحی داخلی به سبک کلاسیک 
  • طراحی داخلی به سبک روستیک 
  • طراحی داخلی به سبک مینیمال 
  • طراحی داخلی به سبک صنعتی 
  • طراحی داخلی به سبک سنتی غربی 
  • طراحی داخلی به سبک ایرانی 
  • طراحی داخلی به سبک شرقی 
  • طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی 
  • طراحی داخلی به سبک یونانی 
  • طراحی داخلی به سبک فرانسوی 

تغییر دکوراسیون قدیمی به جدید

میل ما به ایجاد تغییر در دکوراسیون چه در طراحی ویلا، دکوراسیون اداری و چه در طراحی داخلی منزل و ... می تواند دلایل متفاوت و متنوعی داشته باشد. از کهنه شدن و از بین رفتن وسایل گرفته تا ایجاد تنوع و به مد روز بودن، همه ی این ها می توانند دلایل خوبی برای ایجاد تغییرات در فضاهای ما باشد. به هر حال شاید همه ی ما توانایی پرداخت هزینه های گزاف جهت خرید وسایل جدید و تغییر اساسی در دکوراسیون خود را نداشته باشیم و نیازمند راه حل هایی ساده و قابل دسترس تر و همچنین مقرون به صرفه تر جهت تغییر دکوراسیون فضای خود باشیم. به همین علت است که شرکت معماری هیرادانا در این مقاله سعی در توضیح یکسری راه های ساده و قابل انجام برای همگان دارد.

اتاق خواب مدرن لوکس

راهکارهایی ارزان برای تغییر دکوراسیون از زبان شرکت معماری هیرادانا:

  • دیوار ها را رنگ کنید 

تغییر رنگ دیوار ها و عناصر مختلف، همیشه می تواند حس و حالی تازه به فضایتان بدهد و همچنین حال شما را هم بهتر کند. اینبار برای تغییر دکوراسیون خود می توانید با توجه به سبک دکوراسیونی که در فضایتان استفاده شده است برای دیوار ها از رنگ ها و کاغذ دیواری های جسورانه تری استفاده کنید تا تغییر بزرگتری رخ دهد. حواستان به ترند های روز دنیا هم باشد تا بتوانید انتخاب بهتر و جدیدتری داشته باشید. اگر سبک کارتان کلاسیک است از خدمات پتینه کاری و اگر مدرن است از نقاشی های دکوراتیو استفاده کنید.

  • روکش های مبل و رنگ صندلی ها را تغییر دهید 

تغییر رنگ وسایل چوبی و فلزی ای که در فضای داخلیتان مورد استفاده است، مانند میز و صندلی ناهار خوری و ... می تواند جلوه ای جدید به طراحی داخلی نشیمن و اتاق خواب هایتان بدهد. همچنین تغییر رنگ مبل ها از آنجایی که مبل ها یکی از اصلی ترین عناصر در دکوراسیون داخلی خانه هستند نیز، تاثیر زیادی در تغییر نشیمنتان خواهد گذاشت، طوری که انگار مبل هایی کاملا نو تهیه کرده اید.

نقاشی کردن کمد قدیمی

  • از قفسه ها استفاده کنید 

اگر فضای شما کوچک است و نیاز دارید که وسایل زیادتان را جایی جای بدهید، می توانید از قفسه های ایستاده و یا دیواری به خوبی استفاده کنید که هم این روزها ترند است و باعث بروز تر شدن چیدمان خانه و اداره تان می شود و هم هزینه ی کمتری نسبت به ساخت کمد دارد و وسایل زیادی را نیز در خود جای می دهد. قفسه ها را در هر جنس و ابعاد و طرحی که بخواهید میتوانید از هیرادانا سفارش دهید.

  • در اتاق ها از آینه استفاده کنید 

در فضاهایی که مساحت زیادی ندارند، ولی نیاز و علاقه شما این است که آن ها را بزرگتر جلوه دهید، می توانید از آینه بر رو یکی از دیوارها استفاده کنید. همچنین برای جلوه بخشیدن به دیوار و فضایتان نیز میتوانید از انواع اشکال آینه ها به عنوان عنصری تزیینی استفاده کنید. رنگ های شامپاینی، دودی، طلایی و نقره ای از انواع رنگ های آینه های محبوب و لوکس میباشند.

  • از وسایل تزیینی جدید استفاده کنید 

از گلدان ها، تابلوهای جدید، ساعت ها و ... میتوانید به عنوان عناصر تزیینی جدید، متناسب با چیدمان فضایتان استفاده کنید و تغییراتی کوچک ولی تاثیر گذار در طراحی داخلی منزل و یا اداره ی خود ایجاد کنید.

دکور مینیمال اتاق خواب

  • چراغ هایتان را عوض کنید 

با عوض کردن مدل چراغ ها، لوستر و چراغ خواب ها شما می توانید کمی احساس تغییر در فضا کنید و حس و حالی جدید و با نشاط را در فضای خود تجربه کنید. امروزه لوستر های بسیار مدرن و جذابی موجودند که هیرادانا هر طرحی بخواهید برای شما فراهم کرده و حتی میسازد.

  • از دست دوم فروشی خرید کنید 

خیلی از وسایل ها مثل قفسه ها، میز و صندلی، کمدهای چوبی و ... را می توان از دست دوم فروشی ها به قیمت ارزان تر خریداری کرد و با زدن رنگ و کمی رسیدگی بهشان، آن ها را تبدیل به وسایلی زیبا و کاربردی برای طراحی داخلی منزل و یا دکوراسیون اداری کرد و کمال استفاده را از آن ها برد. البته این آخرین پیشنهاد ما به شما است اگر اولا بودجه کافی ندارید و ثانیا سبک منزلتان روستیک است.

  • استفاده از پارچه های جدید 

برای تغییر یک دکوراسیون در حالی که هم ارزان باشد و هم به چشم بیاید، اولین کار تغییر رنگ سطوح مختلف است. تغییر پرده هم مانند تغییر روکش های مبل و صندلی ها می تواند بسیار جلوه ی جدیدی به فضا ببخشد و حس نو بودن را به شما القا کند.تغییر پارچه های مبلی شاید از موثر ترین رهکارها برای تغییر فضای نشیمن است.

  • تغییر جای عناصر مختلف 

با تغییر دادن جای جزییات کوچک خانه مانند تابلوها، گلدان ها و حتی طرز چیدمان مبل ها، شما می توانید خیلی سریع و بدون پرداخت هزینه ای تغییر دکوراسیون دهید و به ایجاد تنوع بپردازید.

 بازسازی کمد سرویس بهداشتی

سخن نهایی

همانطور که در مطالب بالا گفته شد این روزها دکوراسیون داخلی از اهمیت زیادی برخوردار است و با توجه به اینکه امروزه به علت بیماری کرونا که سرتاسر جهان را گرفتار کرده است، خیلی از افراد در خانه هم زمان استراحت خود را می گذرانند و هم زمان کاری را و نیازمند وجود فضاهایی هستند که دارای تنوع است و باعث نشاط آن ها می شود تا کمتر حوصله شان سر برود و انرژی بیشتری را در طول روز داشته باشند، باید به دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی خانه ها توجه نشان داد. با توجه به این نکته از آنجایی که تغییر کلی دکوراسیون و یا حتی فضا می تواند هزینه ی زیادی را بر دوش افراد بیاندازد باید از راهکارهایی استفاده کرد که هم بتوان تنوع ایجاد کرد و هم به صرفه باشند که در مطالب بالا کاملا به آن ها اشاره شد.

تغییر دکوراسیون یکی از ابتدایی ترین و راحت ترین کارهایی که شما می توانید برای عوض شدن حالتان و ایجاد تنوع انجام دهید، که همانطور که گفتیم نسبت به خرید خانه ای جدید و کلا تغییر فضا بسیار به صرفه تر است. شما باید برای تغییر دکوراسیون خود با یک شرکت معماری موفق در این زمینه مشورت کرده و از طراحی ها و راهنمایی های آن ها بهره ببرید که یکی از این شرکت های موفق در سطح کشور، شرکت معماری هیرادانا میباشد.

شرکت معماری هیرادانا در سطح کشور پروژه های متعدد زیادی را در زمینه ی طراحی ویلا، بازسازی منزل، دکوراسیون اداری، طراحی داخلی و تغییر دکوراسیون و ... انجام داده است و میتوان به جرات گفت که از کارنامه ی پربار و موفقی برخوردار است و شما می توانید با خیال راحت از آن ها کمک بگیرید و از نتیجه ی کار خود مطمئن و راضی باشید.

بازدید و مشاوره رایگان: 09125754921

6 / 10
از 5 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات