طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون کلاسیک در منطقه یک تهران

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 در ساعت 11 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

منطقه 1 تهران یکی از لوکس ترین مناطق شهر است که املاک آن گران قیمت و وسیع هستند. ساکنین این منطقه از شهر تهران سبک زندگی مجللی داشته و برای چیدمان منازل خویش از هنر معماران حرفه ای استفاده می نمایند تا از تناسب دقیق بین ملک و دکوراسیون داخلی آن بهره مند گردند. همچنین به دلیل ارزش بالای ملک در این منطقه ، اهمیت نگهداری و بازسازی ساختمان بسیار بیشتر از سایر مناطق است و مالکین در فواصل زمانی کوتاه تری اقدام به نوسازی و بازسازی دکوراسیون منزل خویش می نمایند .

با توجه به اینکه دکوراسیون کلاسیک جلوه شکوهمندی به فضا می بخشد، انتخاب این سبک از طراحی در منطقه 1 تهران بسیار متداول و مرسوم است . به طور کلی ساختمان هایی که از این سبک طراحی بهره مند هستند ، متقاضیان بیشتری دارند و تمایل به زندگی در این گونه ساختمان ها بیشتر است .

سبک کلاسیک در طراحی دکوراسیون

دکوراسیون کلاسیک در منطقه 1 تهران

معماری در سبک کلاسیک برگرفته از اصالت است و فضایی مجلل و با شکوه را خلق می نماید . علاقه مندان به محیط های زیبا و اشرافی به راحتی می توانند از این سبک طراحی بهره گرفته و دکوراسیون داخلی منزل خود را با این سبک طراحی چیدمان نمایند . شکوه و جلال دکوراسیون کلاسیک مرهون استفاده از گچبری های هنرمندانه و ظریف و تجهیزات فاخر و لوازم دکوراتیو لوکس است .

طراحی به سبک کلاسیک در نگاه اول آسان و ساده است . اما نکات ظریفی سبب ایجاد طرح های خاص و جلوه های بی نظیر در دکوراسیون منزل می شود . رعایت این نکات برای طراحی کلاسیک در منطقه 1 تهران کاملا ضروری است زیرا کوتاهی در این موارد سبب بروز فضایی نامناسب خواهد شد که فاصله زیادی با سبک کلاسیک اصیل در دکوراسیون دارد .

ویژگی های دکوراسیون کلاسیک در منطقه 1 تهران

دکوراسیون کلاسیک در منطقه 1 تهران از ویژگی های اصلی این سبک پیروی می کند . توجه به نکاتی که در سبک کلاسیک به عنوان اصل در نظر گرفته می شود، در منطقه 1 تهران بسیار سخت گیرانه تر و دقیق تر انجام می شود . حساسیت و توجه به نظم ، تقارن ، ترکیب رنگ و نوع تجهیزات در دکوراسیون کلاسیک منطقه 1 تهران در سطح بالایی بوده و این امر در کوچکترین بخش ها نیز به درستی اجرا می گردد .

نظم در تمام اجزا و قسمت های ساختمان های با طراحی کلاسیک به دقت لحاظ می گردد و وجود هر گونه شلوغی در طراحی فضای کلاسیک غیر ممکن است. قرینگی چیدمان در بیشتر بخش های طراحی در نظر گرفته می شود و مولفه تقارن حتی در گچبری های روی سقف و دیوار به صورت کاملا ملموس و مشهود قابل رویت است .

رنگ دکوراسیون کلاسیک در منطقه 1 تهران

رنگ های به کار رفته در سبک کلاسیک بسیار غنی بوده و به رنگ های فاخر شهرت دارند . در طراحی داخلی منزل به سبک کلاسیک رنگ غالب به کار رفته بیشتر کرم و بژ و طیف های منحصر به فردی از رنگ قهوه ای است . البته استثائاتی نیز در این زمینه وجود دارد و انتخاب رنگ دکوراسیون با سلیقه کارفرمایان و مالکین صورت می گیرد .

دکوراسیون کلاسیک در منطقه 1 تهران

تجهیزات دکوراسیون کلاسیک

تجهیزات به کار رفته در دکوراسیون کلاسیک دارای یک ویژگی مشترک هستند. کلیه تجهیزات از مبلمان تا لوازم آشپزخانه از انواع فاخر و لوکس در نظر گرفته می شوند. طراحی کابینت آشپزخانه می تواند تاثیر زیادی در حصول نتیجه مطلوب از طراحی دکوراسیون کلاسیک داشته باشد و نقش المان هایی همچون لوستر های ارزشمند در آشپزخانه بسیار پر رنگ خواهد بود .

دکوراسیون کلاسیک در منطقه 1 تهران

مبلمان استیل و نفیس ، فرش های دستباف ابریشمی اصیل ایرانی ، تابلو فرش های منحصر به فرد و نقاشی های قدیمی گیرایی سبک کلاسیک را دوچندان می نمایند . استفاده از اشیا عتیقه و 'گران قیمت نیز در دکوراسیون کلاسیک به وفور وجود دارند و جلوه بصری مجذوب کننده ای به فضا می دهند . پرده ها نیز در دکوراسیون نقش تایین کننده ای دارند. جنس پرده های به کار رفته در پوشش پنجره منازل منطقه 1 تهران  از ابریشم و یا مخمل اعلا می باشد .

دکوراسیون کلاسیک در منطقه 1 تهران

نکته مهم در طراحی منازل منطقه 1 تهران به سبک کلاسیک این است که علی رغم وسعت فضاهای در اختیار ، طراحی کلیه بخش های منزل از هماهنگی و همخوانی کاملا ایده آلی برخوردار هستند . هیچ تضادی در اجرا و طرح ریزی محیط های با کاربری متفاوت وجود ندارد .

8 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات