طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون منزل رنگ طوسی

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 3 دی 1398 در ساعت 12 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای بازسازی منزل به سبک مدرن استفاده از رنگ های خنثی پیشنهاد میشود . رنگ های خنثی میتوانند فضاهایی شیک را در کمترین ترکیبهای رنگی  و به دور از تجملات در سبک مدرن به وجود آورند .

شاید استفاده از رنگ سفید برای دکوراسیون داخلی منازل برای خیلی ها تکراری و خسته کننده به نظر برسد . ما در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا استفاده از رنگ طوسی را به جای رنگ سفید به شما پیشنهاد میکنیم . قابلیت رنگ های خنثی این است که به راحتی میتوانند با رنگ های دیگر ترکیب شوند و احساس های مختلفی را در محیط به وجود آورند و فضاها را آنچنان که مورد پسند کارفرما است ایجاد کند .

رنگ طوسی در بین رنگ های خنثی سازگاری و هماهنگی بسیار زیادی با رنگ های دیگر دارد و میتواند گزینه ی اول طراحان و معماران برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه و بازسازی ساختمان باشد .

روانشناسی رنگ طوسی

رنگ طوسی رنگی بین مشکی و سفید است و از همین رو میتوان آن را نماد تعادل ، صلح و دوستی دانست . این رنگ نه درخشندگی زیاد رنگ سفید را دارد و نه تاریکی رنگ مشکی را ، پس میتوان خونسردی و آرامش را از آن کسب کرد .  این رنگ خنثی به دلیل اینکه احساسات افراد را بیش از اندازه تحریک نمیکند و هیجانات را میتواند کنترل کند میتواند حس آرامش و راحتی بیشتری را برای فضا و بازسازی ساختمان به وجود آورد .

طیف های رنگی طوسی

رنگ طوسی در منزل

این رنگ نیز مانند دیگر رنگ ها دارای طیف های رنگی مختلفی با درجه تیره و روشنی کم تا زیاد است که میتواند برای فضاهای مختلف کاربردهای متنوعی داشته باشد .

طوسی نقره ای : این رنگ که درجه ی روشنی بیشتری دارد برای روشن کردن فضاهای نشیمن میتواند گزینه ی مناسبی باشد . این رنگ میتواند ترکیب مناسبی برای رنگ سفید باشد . عناصر دکوری با متریال هایی به این رنگ میتواند به لوکس شدن فضا کمک فراوانی بکند .

طوسی بژ : این رنگ تلفیقی از رنگ بژ و طوسی است و باعث گرما بخشیدن به محیط میشود . توصیه میشود از این رنگ برای فضاهای کاری یا اتاق های کار در منزل استفاده شود .

ترکیب رنگ طوسی با دیگر رنگ ها

طوسی زرد

یکی از بهترین رنگ ها برای ترکیب با رنگ طوسی ، رنگ زرد است . این دو رنگ در کنار یکدیگر میتوانند فضاهایی زیبا در سبک مدرن را به وجود آورند مخصوصا برای فضاهایی که میخواهیم از شلوغی و اضافات به دور باشد . حالت ایده آل برای طراحی فضاهایی با استفاده از این رنگ در فضای نشیمن مبلمانی به رنگ طوسی و با کوسن هایی زرد رنگ است یا دیوار هایی طوسی با پرده هایی زرد رنگ .

طوسی بنفش

این ترکیب میتواند برای دکوراسیون لوکس و شیک بسیار مناسب باشد . انتخاب طیف رنگی تیره برای رنگ بنفش و طیف رنگی روشن برای طوسی میتواند کنتراست جذابی را برای فضاهای داخلی خانه به وجود آورد .

طوسی آبی

برای به وجود آوردن حس آرامش در محیط ترکیب این دو رنگ میتواند عالی عمل کند . آبی در دو طیف روشن و تیره خود میتواند با رنگ طوسی ترکیب شود . اما برای اینکه فضا خسته کننده و بی روح نشود استفاده از رنگ هایی زرد یا نارنجی برای برجسته کردن قسمت هایی از خانه یا استفاده از متریال هایی مانند چوب که گرما به فضا میدهد ، میتواند مفید باشد .

طوسی سفید

این دو رنگ میتوانند فضاهایی روشن و درخشان را در خانه ها ایجاد کنند و برای آپارتمان هایی کوچک میتواند باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا شود . اما برای این که این دو رنگ فضای سرد و کسلی را ایجاد نکنند بهتر است از یک رنگ سوم مانند قرمز یا قهوه ای استفاده کرد .

طوسی قرمز یا طوسی نارنجی

رنگ های نارنجی و قرمز رنگ هایی هستند که شور و هیجان را به محیط اعمال میکنند . ترکیب این رنگ خنثی در کنار این رنگ های پر حرارت میتواند برای تمام فضاها از جمله نشیمن ، طراحی دکوراسیون آشپزخانه و اتاق خواب به کار رود و باعث به وجود آمدن نقطه کانونی و برجستگی در خانه میشود .

دکوراسیون طوسی

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات