طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون داخلی فانتزی

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 11 آبان 1398 در ساعت 10 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه برای طراحی دکوراسیون داخلی ، مجری دکوراسیون لوکس در شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا  میتواند انواع و اقسام ایده ها را برای منازل پیشنهاد دهد و آنها را طراحی و اجرا کند .

معماری امروز بسیار متنوع است و مطابق با نظر و خواسته های مشتری و افراد میتوان آنها را طراحی کرد ، اما باید توجه داشت که اصول و قواعد این سبک ها را به طور دقیق و مناسب رعایت کرد تا بتوان در بازسازی منزل ، فضایی مطابق خواسته ی مشتری ایجاد شود .

سبک های معماری به عناوین و بخش های گوناگونی تقسیم میشود از سبک کلاسیک گرفته تا سبک های نوین و مدرن امروزی که میتوان آن را در تمام بخش های بازسازی ساختمان با استفاده از یک مجری دکوراسیون داخلی حرفه ای  طراحی و اجرا کرد .

یکی از این سبک ها که امروزه طرفداران قابل توجهی هم در جهان و هم در ایران پیدا کرده است طراحی دکوراسیون منازل به سبک فانتزی است .

دکوراسیون فانتزی ایده آل برای کودکان

اتاق خواب فانتری کودکان

این سبک جز  سبک هایی است که کودکان به آن بسیار علاقه مندند . طراحی های فانتزی برای کودکان بسیار مناسب است و میتواند باعث رشد و شکوفایی خلاقیت آنها شود . پس میتوان بدون آنکه بخواهیم کل فضای خانه را به سبک فانتزی طراحی کنیم ، تنها اتاق خواب مخصوص کودکان را به شیوه ی فانتزی ایجاد کنیم .

اما برای ایجاد اتاقی فانتزی و مدرن برای کودکان چه ویژگی هایی را باید در نظر بگیریم ؟

برای این که بتوانیم اتاقی فانتزی برای کودکان تهیه کنیم باید به این نکته توجه داشت که سلیقه و علایق کودک خود را بشناسیم و سپس با توجه به آنها ، بازسازی و دکوراسیون فضایی متناسب با علایق او طراحی کنیم . هم چنین توجه به جنسیت کودک نیز بسیار مهم است چون میتواند فضاهایی متفاوت را برای آنها در نظر گرفت .

اما چه عناصری میتوانند فضایی فانتزی را برای کودکان ایجاد کند ؟

رنگ مناسب

رنگ نقش مهمی در ایجاد فضایی فانتزی در خانه دارد . استفاده از رنگ های شاد و مناسب با روحیه کودکان در این خصوص توصیه میشود . استفاده از رنگ های مورد علاقه ی کودکان نقش مهمی را ایفا میکند . معمولا رنگ های صورتی و بنفش و آبی برای اتاق خواب دختران و رنگ های قرمز ، نارنجی و زرد برای اتاق خواب پسران مناسب است .

استفاده از ترکیب های رنگی و پالت های رنگی میتواند به فانتزی کردن بیشتر فضا کمک کند . علاوه بر استفاده از رنگ ، استفاده از کاغذ دیواری هایی مدرن که در انواع و اقسام طرح ها و شخصیت های کارتونی ایجاد شده اند نیز میتواند گزینه ی مناسبی برای پوشش دیوار های اتاق خواب کودکان باشد.

مبلمان و عناصر فانتزی

برای سبک فانتزی در بازسازی منزل میتوان از مبلمانی فانتزی نیز استفاده کرد . مثلا میتوان تخت خواب کودکان را به شکل ماشین یا کشتی طراحی کرد . ایجاد قفسه های کتاب برای کودکان با سبک و سیاق فانتزی میتواند ضمن علاقه مند کردن آنها به مطالعه و کتابخوانی ، زمینه را برای شکوفایی استعداد ها و خلاقیت آنها ایجاد کرد تا بتوانند ایده ها و الهامات خود از فضا را به نمایش گذارند .

حضور عناصر با رنگ های متنوع ولی با حفظ هارمونی رنگی فضا در کنار این مبلمان فانتزی میتواند اتاق خوابی ایده آل و فانتزی را برای کودکان به وجود آورد .

نورپردازی مناسب

استفاده از منابع نوری مصنوعی مانند لامپ ها و آباژور هایی به سبک و سیاق فانتزی ضمن اینکه به دلچسب شدن فضا کمک فراوانی میکند با بازتاب نور میتواند فضایی فانتزی را برای اتاق خواب ایجاد کند . چیدمان درست و منظم این نورها و منابع نوری و استفاده از رنگ مناسب برای آنها در کنار رنگ ها و عناصر فانتزی به کار رفته در داخل اتاق میتواند فضایی منحصر به فرد را برای کودکان رقم بزند .

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات