طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون داخلی ثروتمندان

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 13 آبان 1398 در ساعت 11 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یک شرکت طراحی داخلی و مجری دکوراسیون داخلی در ابتدای کار طراحی یک ساختمان و بازسازی منزل باید به این نکته توجه کند که این خانه برای چه کسی یا کسانی قرار است ساخته شود و محل ساخت این خانه در کدام منطقه یا شهر قرار دارد . مسلما طراحی ساختمان در مناطق پولدارنشین با مناطق فقیر نشین یکسان نیست ، همین طور طراحی دکوراسیون داخلی این منازل تفاوت عمده ای با یکدیگر دارند .

یک طراح دکوراسیون داخلی میداند که برای یک ساختمان مجلل و اشرافی باید چه نکاتی را در فضای داخلی و خارجی آن رعایت کرد تا به آنچه مد نظر مشتری یا کارفرما است ، برسد .

تکنیک ها و روش هایی برای ایجاد دکوراسیون لوکس و شیک برای دکوراسیون داخلی خانه ثروتمندان و تعمیرات ساختمان آنها وجود دارد که سعی میکنیم در این مقاله به آنها اشاره کنیم .

مصالح پر زرق و برق

استفاده از مصالح زینتی و گران قیمت شاید در بسیاری از ساختمان ها به دلیل مخارج بالای آن امکان پذیر نباشد . اما برای دکوراسیون داخلی منازل ثروتمندان میتوان از آنها استفاده کرد . از جمله ی این مصالح مجلل میتوان به استفاده از طلا برای تزئینات داخلی خانه اشاره کرد . مثلا ستون های با سر ستون طلا ، شیر آلات طلایی و ... .  از دیگر مصالح میتوان به سنگ های زینتی که اغلب برای ساخت جواهرات استفاده میشود اشاره کرد . استفاده از سنگ های زینتی زمرد ، یاقوت ، یشم ، کهربا , عقیق ، مرمر و ... که میتوان از آنها در بخش هایی از خانه به عنوان تزئینات استفاده کرد . در سرویس های بهداشتی و حمام ، در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه  برای پیشخوان ها و یا از سنگ مرمر برای کف خانه ثروتمندان استفاده کرد که این حالتی مجلل را برای خانه ایجاد میکند .  شیشه نیز از دیگر مصالحی است که میتواند برای انعکاس و بازتاب فضاهای داخلی و تجملات آنها نقشی اساسی ایفا کند .

استفاده از مبلمان لوکس

یکی از مواردی که ثروتمندان دوست دارند برای بازسازی و دکوراسیون داخلی منازل آنها استفاده شود استفاده از وسایل آنتیک و قدیمی و به نوعی عتیقه است . این وسایل به فضای خانه حسی اشرافی و سلطنتی میدهد .

اما مبلمان لوکس و شیک میتواند نقش مهمی در لوکس بودن فضای داخلی خانه داشته باشد . از صندلی های مجلل و طلا کاری شده گرفته تا وسایلی که تزئینات فراوانی بر روی آنها به چشم میخورد . حضور لوستر ها و منابع نوری بزرگ با نور زیاد ، حضور عناصر و اشیایی که حالتی لوکس به خانه ها میدهد مانند حضور مجسمه های خشک شده حیوانات بر روی دیوار یا به صورت کامل بر روی زمین و حتی حضور فرش های دستبافت و گران قیمت با طراحی های خاص در وسعتی عظیم در خانه ، همه ی این مبلمان ها میتوانند با انتخاب رنگی مناسب و با استفاده از تزئینات متنوع و متعدد بر روی آنها دکوراسیون داخلی شیک و مجللی را برای خانه ها رقم بزند . باید توجه داشت که برای طراحی دکوراسیون مناسب ثروتمندان حضور متعدد و فراوان مبلمان و اشیا و عناصر بسیار ضروری است تا با یک نگاه کلی به خانه بتوانیم عناصر و اشیا گوناگونی را در یک فضای وسیع مشاهده کنیم .

نورپردازی های مجلل و درخشان

یکی از عواملی که باعث میشود فضای منازل ثروتمندان لوکس و اشرافی به نظر برسد استفاده از نورهای زیاد و متعدد در جای جای بازسازی منزل  است . این کار با حضور لوستر های شیشه ای  با تزئیاتی در ابعاد وسیع در خانه ایجاد خواهد شد . این لوستر ها میتوانند نور زیادی را در محیط پراکنده کنند و خانه را درخشان و پر زرق و برق نشان دهند . هم چنین طراحی نورهای سقفی و استفاده از آباژورهای لوکس در خانه باعث میشود بازتاب و انعکاس نور در برخورد با متریالی مانند شیشه یا آینه های خانه یا حتی کف مرمرین خانه ، درخشندگی و عظمت خاصی را به خانه ببخشد .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات