طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون داخلی اتاق خواب آرامش بخش با پالت رنگی آبی

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 16 شهریور 1399 در ساعت 10 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

رنگ آبی نشانگر امنیت و آرامش است. این رنگ بسیار زیبا و ملایم یادآور حس زیبای امواج دریا ، تعطیلات ساحلی و زیباترین دریاچه های جهان می باشد. چه رنگ آبی فیروزه ای روشن ، چه آبی رویال و یا چه رنگ آبی پاستلی ، به راحتی همه ی آن ها می توانند آرامش و زیبایی را به اتاق خواب شما تقدیم کنند.

این چند اتاق خواب آبی ، فضایی آرامش بخش و ساکت را برای صاحبان خود خلق کرده اند و آرامش ذهنی را در هنگام استراحت برای آن ها برقرار می کنند. ما در شرکت معماری هیرادانا قصد داریم سری به دکورسیوان داخلی این اتاق خواب های آبی رنگ بزنیم تا ببینیم چگونه عناصر موجود در این سایه های سرد می توانند به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

ایده ی رنگ آبی برای اتاق خواب ، یک ایده ی بسیار خوب و فوق العاده به حساب می آید زیرا در عین آرامشی که در فضای استراحت شما به وجود می آورد می تواند نشاط و سر زندگی را به شما هدیه دهد اما نکته ی استفاده از این رنگ در بازسازی منزل و بلاخص اتاق خواب آن است که باید به گونه ای اجرا شود که هم آرامش بخش بوده و هم با لوازم و مبلمان دیگر اتاق خواب هماهنگ باشد ، لذا این طراحی گروهی هنرمند ، توانا و با تجربه را می طلبد که با رعایت نکات و اصول خاص ، اتاق خوابی منحصر به فرد و لذت بخش را مطابق با سلیقه ی شخصی شما خلق کنند.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب آرامش بخش با پالت رنگی آبی

استفاده از طیف های مختلف آبی برای طراحی یک اتاق خواب!

یکی از راه های طراحی داخلی جذاب اتاق خواب ها ، ترکیب چند طیف متفاوت از رنگ آبی می باشد تا یک اتاق خواب منسجم را شکل دهند. در این اتاق خواب رنگ دیوارهای مقابل میز خاکستری رنگ با کفپوش ، کمی متفاوت تر از رنگ آبی به کار رفته در کل اتاق ، به صورت هماهنگ انتخاب شده و همچنین دیوارها و بالشتک های آبی پر رنگ ، حس آرامش بخش امواج دریا را به ما یاد آور می شوند.

مانند یک شاهزاده خانم در اتاق خواب خود استراحت کنید.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب آرامش بخش با پالت رنگی آبی

به وسیله یک سایبان با پارچه ای ابریشمی بر روی یک تخت خواب فرانسوی در یک اتاق خوابی آبی و سبز ، اتاق خواب خود را به سبک طراحی داخلی کلاسیک دیزاین کنید. میزهای سفید رنگ در دو طرف تخت خواب ، روتختی طرحدار بسیار زیبا و یک بالش با نقش گل و گیاه ، حس آرامش بیشتری به این اتاق خواب آبی می بخشند.

آیا اتاق خواب کوچکی دارید؟

دکوراسیون داخلی اتاق خواب آرامش بخش با پالت رنگی آبی

اگر اتاق خواب شما بسیار کوچک است و نمی دانید چطور آن را طراحی کنید که فضا بزرگ تر جلوه داده شود و از آنچه که هست کوچک تر دیده نشود ، راه حل ما به شما استفاده از رنگ های آبی روشن و سفید می باشد. دیواری به رنگ آبی آسمانی ، کمد و قفسه های سفید رنگ و نورپردازی مناسب در حالی که یک لحاف فیروزه ای تخت را می پوشاند به زیبایی و جلوه ی اتاق خواب می افزایند. در پایان یک پرده به رنگ آبی پر رنگ طراحی این اتاق خواب را تکمیل می کند.

به ترکیب رنگ های هوشمندانه تر فکر کنید.

انتخاب رنگ آبی در کنار رنگ بژ می تواند یک انتخاب هوشمدانه برای اتاق خواب شما به حساب آید یا حتی یک اتاق خواب آبی و بنفش می تواند حال و هوای کاملا متفاوتی را ایجاد کند. همچنین چوب سفید و روشن کاملا مکمل این طراحی داخلی مدرن آبی رنگ است.

اتاق خواب های آبی فقط مناسب بزرگسالان نیستند.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب آرامش بخش با پالت رنگی آبی

این اتاق خواب آبی رنگ برای یک کودک پر هیجان و شلوغ طراحی شده است. از آبی روشن برای رنگ آمیزی قفسه های کتاب و میز کنار تخت خواب استفاده شده است در حالی که بقیه قسمت ها را رنگ های سفید و بژ  پر می کنند. برای هیجانی تر کردن اتاق خواب این کودک ، یک دکور هواپیمای زرد رنگ به این دکوراسیون آبی اضافه شده است.

آیا می خواهید اتاق خواب ساحلی داشته باشید؟

این اتاق خواب روستایی به گونه ای طراحی شده است که انگار درست در کنار دریا قرار دارد. دیوار چوبی آبی رنگ ، سه چراغ آویز فلزی ، یک لحاف آبی طرحدار و چند بالشتک بر جلوه ی این اتاق خواب می افزایند

 

4 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات