طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون اداری لوکس با چندین راهکار ساده

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 7 اسفند 1400 در ساعت 9 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
کارکنان یک اداره ساعات طولانی از روز را در فضاهای اداری و محیط‌ های کاری به سر می ‌برند . بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی آن باید به گونه‌ ای باشد که افراد هنگام حضور طولانی مدت در آن محیط احساس خستگی نکنند و بتوانند در محیطی آرام بخش و کارآمد مشغول به کار شوند . فضاهای اداری جزو مکان هایی می باشند که طراحی دکوراسیون داخلی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .
طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای اداری و شرکت ها نیازمند این است که فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید تا کارکنان بتوانند بدون هیچ مشکل و مانعی به کار و فعالیت خود بپردازند ، طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای اداری باید درست و اصولی و توسط افراد متخصص و با تجربه در این زمینه انجام گیرد . از این رو شرکت دکوراسیون هیرادانا گروهی از مهندسین با تجربه و متخصص در زمینه دیزاین و طراحی فضاهای اداری در نظر گرفته است تا بتوانند با توجه به عملکرد فضاهای اداری ، متراژ و ... بهترین طرح ها را خدمت شما عزیزان ارائه دهند .
دکوراسیون اداری لوکس با چندین راهکار ساده
بازسازی و طراحی دقیق و اصولی مطابق با قوانین و استانداردها باعث افزایش میزان بهره وری کارمندان ، بهبود عملکرد کارکنان و … می شود .
یکی از مهمترین اهداف طراحی دکوراسیون اداری افزایش عملکرد و راندمان کارکنان می‌ باشد ، با در نظر گرفتن اصول طراحی فضاهای اداری ، استفاده از عناصر طبیعی ، ایجاد هارمونی در طرح و رنگ ، ارتباط درون و بیرون ، استفاده از سبک مناسب و کاربردی می توان کیفیت محیط شرکت و ادارات را بالا برد و دستیابی به این هدف را ممکن ساخت .

● مزایای طراحی دکوراسیون اداری چیست ؟

طراحی داخلی اداری اگر توسط افراد ماهر در این زمینه انجام‌ شود ، باعث ایجاد فضایی آرام بخش برای کارکنان و مراجعین ، افزایش بهره وری کارکنان ، ایجاد فضای کاربردی و عملکرد گرایانه میگردد .
علاوه بر موارد نام برده شده با بهینه سازی فضاهای اداری می توان محیط کاربردی تری ایجاد کرد و از حداقل فضا بیشترین استفاده را برد . به این نکته توجه داشته باشید که نظم و ساماندهی محیط باعث می‌ شود که افراد با تمرکز بیشتری به کار خود ادامه دهند و همین امر باعث افزایش راندمان و بهبود عملکرد کارمندان می گردد . برای این کار باید ابتدا برای کارمندان فضای کافی و قفسه بندی مناسب قرار دهید تا بتوانند وسایل و مدارک خود را در آن قرار دهند دسترسی به آرشیو و فایل های مورد نیاز کارکنان باید به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود یعنی باید قفسه بندی در فاصله کمی از میز و صندلی کارمندان قرار گیرد تا به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به آن دسترسی داشته باشند .

● انواع سبک های طراحی داخلی اداری چیست ؟

طراحی دکوراسیون اداری با استفاده از انواع سبک های مختلفی قابل طراحی و اجرا می باشد ، برای انتخاب سبک مناسب برای دیزاین شرکت و ادارات باید به این نکته توجه داشته باشید که طراحی باید با توجه به نیاز مراجعین و کاربرد و عملکرد فضا ، سبک مناسب را برای دکوراسیون داخلی انتخاب نمایید .
بر خلاف فضاهای اداری ، فضاهای مسکونی تنها مطابق با سلیقه شخصی افراد طراحی نمی‌ شود و با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع فعالیت و کاربری شرکت و ... سبک مطابق با فضا انتخاب و مطابق با اصول آن سبک فضای مورد نظر طراحی می گردد .
یکی از سبک های پر کاربرد در طراحی فضا های اداری طراحی به سبک مدرن می باشد ، دکوراسیون مدرن فضایی بسیار کاربردی و عملکرد گرایانه ، آرامبخش و با ظاهری زیبا ایجاد می کند . از مهمترین مزایای این سبک می توان به عملکرد گرایانه بودن آن اشاره کرد .
از این سبک می توان برای دیزاین ادارات با هر متراژی استفاده کرد ، این سبک یکی از بهترین گزینه ها برای دیزاین و طراحی ادارات با متراژ پایین می‌ باشد .
از مهمترین مزایای این سبک می توان به ایجاد فضایی ساده بدون طرح های شلوغ و پیچیده ، پیروی فرم از عملکرد ، ایجاد فضای کاربردی و ... اشاره کرد .
دکوراسیون اداری لوکس با چندین راهکار ساده
سبک کلاسیک یکی دیگر از سبک های محبوب و پرکاربرد در زمینه طراحی فضاهای اداری می باشد ، توجه داشته باشید که سبک کلاسیک مناسب فضاهایی با متراژ بالا است و برای فضاهایی که دارای متراژ پایین و فضای کوچکی هستند اصلا گزینه مناسبی نیست .
سبک‌ کلاسیک فضایی رسمی در محیط ایجاد می‌ کند و از مهمترین ویژگی های این سبک می توان به ایجاد فضایی باشکوه و مجلل ، تقارن ، استفاده از طرح‌ های زیبا و پیچیده ، استفاده از رنگ‌ های گرم و غنی ، استفاده از متریال های طبیعی با کیفیت بالا و ... اشاره کرد .
به این نکته توجه داشته باشید که اگر قصد استفاده از این سبک برای دیزاین فضا های داخلی را دارید باید بودجه کافی برای این کار در نظر داشته باشید . زیرا هزینه نسبتا بالایی در بر دارد .
یکی دیگر از سبک های محبوب و متفاوت در طراحی فضاهای اداری طراحی به سبک صنعتی می باشد . در سبک صنعتی تجهیزات اداری حجیم و بزرگ می باشد و تمام فضا با وسایل و لوازم زیبا با رنگ های تند و پر حرارت چیدمان می شود .
از مهمترین ویژگی های این سبک می توان به قابل مشاهده بودن تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی مربوط به تاسیسات بنا و استفاده از خرپا های آهنی یا چوبی در سقف ، استفاده از دیوارهای بتنی ، آجری یا کاشی کار شده ، به کارگیری از رنگ های تیره مانند رنگ خاکستری ، سیاه ، نارنجی سوخته و قهوه‌ ای اشاره کرد .

● چه رنگ هایی مناسب طراحی فضاهای اداری هستند ؟

رنگ ها تاثیر چشمگیری بر روحیه و خلق و خوی افراد می گذارند . بنابراین باید هوشمندانه و با دقت بالایی آنها را انتخاب کنید و با ترکیب رنگ های مناسب در کنار هم فضایی آرام بخش با ظاهری زیبا ایجاد نمایید ، در انتخاب رنگ برای فضاهای اداری بهتر است خلاقانه عمل کنید . به عنوان مثال می توان از ترکیب رنگی برای دیزاین فضاهای داخلی استفاده کنید که آرم شرکت به آن رنگ طراحی شده باشد و یا رنگ را با توجه به نوع کاربرد و عملکرد اداره انتخاب کنید .
به طور کلی از پرکاربردترین رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی شرکت ها و ادارات می توان به رنگ سفید ، آبی ، سبز ، قهوه ای ، طوسی و ... اشاره کرد .

● پارتیشن اداری چیست ؟

پارتیشن اداری وسیله ای است برای تفکیک فضاهای مختلف اداری که به منظور بهینه سازی فضا و افزایش راندمان کاری کارمندان مورد استفاده قرار می گیرد .
یکی از مزایای پارتیشن های اداری ایجاد حریم خصوصی و نیمه خصوصی برای کارکنان میباشد که به این ترتیب بتوانند با تمرکز بیشتری به کار خود ادامه دهند . از دیگر مزایای پارتیشن های اداری می توان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آن ها اشاره کرد .
استفاده از پارتیشن ها با توجه به هر فضا و نوع عملکرد آنها متفاوت می باشد . به عنوان مثال اگر در محیط سکوت و تمرکز بسیار مهم است باید از پارتیشن هایی استفاده شود که عایق صوتی نیز می باشد .
دکوراسیون اداری لوکس با چندین راهکار ساده

● نورپردازی در فضاهای اداری به چه صورت است ؟

یکی از مهمترین مراحل در طراحی دکوراسیون اداری ، طراحی نورپردازی صحیح و متناسب با نیاز افراد می باشد .
رعایت قواعد و اصول اولیه نورپردازی در ادارات می‌ تواند باعث افزایش راندمان کارکنان شود . میزان نور موجود در یک محیط باید به اندازه مورد نیاز افراد باشد و کمتر یا بیشتر بودن آن قطعاً مشکلاتی ایجاد می کند و باعث می شود که به نتیجه مطلوبی دست پیدا نکنید .
بهره مندی از نور طبیعی در یک فضای اداری می تواند تاثیر چشمگیری بر روی افراد بگذارد . البته به این نکته توجه داشته باشید که در شرایطی خاص به دلیل محل قرارگیری ساختمان و ... ممکن است نور طبیعی تمام قسمت ها در دسترس نباشد و همین امر باعث می شود که از نور پردازی مصنوعی برای تامین نور مورد نیاز افراد استفاده کنید .
نورپردازی مصنوعی باید به گونه ای طراحی و اجرا شود که علاوه بر تامین نور مورد نیاز افراد باعث زیباتر شدن فضاهای داخلی نیز شود .
میزان نور مورد نیاز افراد در بخش های مختلف با توجه به کاربرد آن متفاوت می باشد ، واحد سنجش سطح نور لوکس می باشد ، طبق تحقیقات انجام شده میزان نور کافی در فضا های اداری که کارکنان آن ملزم به استفاده از رایانه هستند حداقل ۵۰۰ لوکس است اما افزایش نور تا مرز ۱۰۰۰ لوکس هم مجاز و قابل طراحی می باشد .
جالب است بدانید که افزایش میزان نور البته تا حد مجاز آن می‌ تواند تاثیرات مثبتی بر سرعت پردازش اطلاعات و دقت بینایی انسان بگذارد .
دکوراسیون اداری لوکس با چندین راهکار ساده
شرکت دکوراسیون هیرادانا از صفر تا صد طراحی و اجرای دکوراسیون اداری شما را به انجام میرساند و تضمین دکوراسیونی لوکس و متفاوت را به کارفرمایان خود میدهد . از طریق شماره 09125754921 با هیرادانا در ارتباط باشید .
9 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات