طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون اداری سفید

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 6 آذر 1398 در ساعت 10 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یک شرکت و اداره در صورتی میتواند به موفقیت دست پیدا کند و بازدهی بالایی داشته باشد که کارمندان آن دفتر یا اداره وظایفی که به آنها محول شده است را به درستی انجام دهند و فعالیت مثمر ثمری را در داخل شرکت داشته باشند .

اما سوالی که مطرح میشود این است که کارمندان چه موقع میتوانند این وظایفشان را به درستی انجام دهند ؟

جواب این سوال را میشود اینگونه داد که هر موقع کارمندان در داخل دفتر بتوانند در فضایی پر از آرامش و راحتی و آسودگی خاطر به انجام امور خود بپردازند آنموقع میزان رضایت آنها از محیطی که در آنجا کار میکنند افزایش پیدا میکنند و میتوانند به درستی کار خود را انجام دهند .

فضایی در بازسازی ساختمان میتواند برای یک شرکت مناسب باشد که کارمندان در آنجا هیچ استرس کاری را کسب نکنند و فضایی پر از آرامش و راحتی را در آن تجربه کنند .

ما در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با سالها تجربه در این زمینه و مطالعات مفید در این زمینه توانسته ایم چنین فضاهایی را در دفاتر و شرکت ها به وجود آوریم .

عوامل متعددی میتواند در شکل گیری یک دکوراسیون اداری مناسب و راحت نقش داشته باشند ، رنگ ، متریال ، نورپردازی ، مبلمان و موارد دیگر .

یکی از این موارد رنگی است که در یک شرکت و اداره به کار برده میشود . این رنگ برای سطوح مختلف ، نورپردازی آنجا ، مبلمان به کار برده شده در آن محیط نقش دارد .

در این مقاله در شرکت طراحی داخلی قصد داریم نقش رنگ سفید در به وجود آوردن فضایی مناسب و راحت و دکوراسیون لوکس در داخل یک دفتر را با یکدیگر بررسی کنیم .

انتخاب رنگ سفید متناسب با کاربری اداره

در انتخاب رنگ سفید برای ادارات باید به کاربری و نوع عملکردی که آن اداره دارد توجه کنیم ، که این اداره و شرکت در چه زمینه ای فعالیت میکند . سپس اگر موانعی برای استفاده از رنگ سفید برای آن اداره وجود نداشت از آن رنگ برای این ادارات استفاده کرد .

حس آرامش و پاکیزگی

همانطور که گفته شد برای یک شرکت یا اداره خیلی مهم است که فضایی پر از آرامش و راحتی در آن حکم فرما باشد . یکی از رنگهایی که میتواند این حس آرامش و آسایش را در فضا پراکنده کند ، رنگ سفید است . رنگ سفید به علت ماهیت شفاف و روشنی که دارد میتواند حسی خالص و شفاف را به بیننده و کارمندان منتقل کند . شما با دیدن یک صفحه سفید و روشن آرامش بیشتری را کسب میکنید تا رنگ هایی دیگر . هم چنین رنگ سفید رنگ پاکیزگی و تمیزی نیز به شمار میرود و شما با حضور در محیطی سفید احساس پاکیزگی و روشنی را از محیط دکوراسیون داخلی اداری دریافت میکنید .

بزرگ نشان دادن فضا

رنگ سفید ماهیتی منعکس کننده دارد و به همین خاطر برای فضاهای اداری که ابعاد کوچکی دارند بسیار مناسب است و میتواند فضا را بزرگ تر جلوه دهد .

این رنگ میتواند فضا را روشن و بزرگ تر از میزان واقعی اش در چشم بیننده نشان دهد . پس اگر دارای اداره یا دفتری کوچک هستید و میخواهید که دفتر شما روشن و بزرگ نشان داده شود ، رنگ سفید را فراموش نکنید .

رنگ سفید برای مبلمان

همانطور که رنگ سفید برای سطوح دفاتر اداری کاربرد دارد برای صندلی ها و میزهای اداری نیز بسیار مناسب است . این رنگ میتواند تمیزی و شفافیت را برای میزهای کاری ایجاد کند . اما نکته ای که نباید فراموش شود این است که استفاده از رنگ سفید برای همه مناطق طراحی دکوراسیون اداری نیز مناسب نیست و باید ترکیبهای رنگی دیگری نیز در کنار رنگ سفید به کار برده شود تا هارمونی رنگی مناسبی را ایجاد کند . هم چنین میتوان از عناصر و رنگ هایی استفاده کرد که بتواند در کنار رنگ سفید تضاد و کنتراست و برجستگی فضایی را ایجاد کند که این به جذاب شدن و مطبوع شدن فضای اداری بسیار کمک میکند .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات