طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ترندهای طراحی و دکوراسیون در اروپا و بررسی آنها

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 31 مرداد 1400 در ساعت 11 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با شیوع روز افزون کرونا در سرتاسر جهان ، مردم مجبور به گذراندن وقت بیشتری در منزل خود شده اند . این روزها کارها و آموزش ها همه در منزل صورت می گیرد و به همین علت است که مردم به این فکر افتاده اند که بهتر است منزل را جای مناسب تری برای گذران زندگی خود کنند و شرایط زندگی در آن را بهبود ببخشند تا خستگی از یکجا ماندن کمتر به سراغشان بیاید که این تفکر باعث ایجاد ترندهای جدیدی در دکوراسیون داخلی گشته است .

نکاتی که امروزه در طراحی داخلی اروپا ترند است :

  • استفاده از رنگ های خنثی و گرم

همانطور که می دانیم به طور کلی در سال 2021 رنگ زرد ترند است و به این جهت که تمایل طراحان و مردم به این سمت می رود که با توجه به شرایط ، خانه تبدیل به فضایی دلبازتر و با نشاط تر شود ، در دکوراسیون داخلی هم ترند شده است و استفاده های مفیدی از آن می شود .

  • استفاده از منحنی و انواع اشکال ارگانیک

در گذشته از خطوط تیز و مستقیم جهت نشان دادن حس قدرت و پایداری استفاده می شد ، ولی امروزه فکرها سمت این موضوع رفته است که منحنی ها را در جای جای خونه بپذیریم تا حس راحتی و نرمی و آرامش بیشتری به فضا القا شود .

ترندهای طراحی و دکوراسیون در اروپا و بررسی آنها

  • استفاده از نوستالژی ها

این روزها خیلی از چیزهایی که در قدیم در انواع زمینه ها مد بودن در حال دوباره ترند شدند و این قضیه در دکوراسیون داخلی هم مستثنا نیست . استفاده از ظروف قدیمی ، دکوراسیون کلاسیک ، کاشی های طرح قدیم و یا وسایل دکوری نوستالژی چیزهایی هستند که به خوبی در دکوراسیون امروزی می توانند استفاده شوند و زیبایی و حس خاصی را به منزل ببخشند .

  • استفاده از اشیای زیاد ولی به صورت درست

برای رفع نیازها و با نشاط تر کردن فضاها نیازمند اکسسوری ها و وسایل بیشتری هستیم که استفاده از آن ها می تواند مفید باشد ولی حتما باید دقت شود که به صورت درست و به اندازه استفاده شود وگرنه ممکن است صرفا باعث شلوغی و هرج و مرج در منزل شما شود .

 

  • استفاده از طبیعت

استفاده از پنجره های دلباز ، بالکن و حتی داشتن گلخانه ای کوچک در منزل و آوردن گلدان ها و گیاهان به داخل منزل این روزها در سرتاسر جهان ترند است و طرفداران خودش را دارد . چرا که هم در روحیه و هم در زیبایی و حس و حال داخل خانه تاثیر بسزایی دارد .

ترندهای طراحی و دکوراسیون در اروپا و بررسی آنها

  • استفاده از متریال های متفاوت

دیوارهای ساده با رنگ های ساده دیگر این روزها طرفداران زیادی ندارد و استفاده از دیوارهایی با رنگ های متفاوت و یا استفاده از متریال های متفاوت در دکوراسیون داخلی مانند آجر ، بتن اکسپوز و ... دارد طرفدارهای بیشتری پیدا می کند و ترند است . همچنین به صورت جزیی تر استفاده از بافت ها و الیاف متفاوت در دکور مبلمان ، سرویس خواب و ... نیز طرفداران زیادی دارد .

  • ایجاد محلی به عنوان محل کار

از آنجایی که امروزه زمان زیادی را در خانه می گذرانیم پس به محل های متفاوتی برای انجام کارهای مختلف نیازمندیم که شاید در گذشته نیازی به بودنشان در خانه نبود . محل کار را می توانیم یکی از این محل ها بدانیم . استفاده از نور طبیعی و گیاهان و رنگ های روشن و غیر تکراری در دکوراسیون داخلی این محل جهت رفع خستگی و دلزدگی ، این روزها ترند است .

  • توجه به گوشه ها

استفاده از رنگ متفاوتی در کنج دیوارها و تبدیل آن ها به یک فضای دنج و جدا از مابقی فضاها این روزها ترند است . فضایی مانند محل کار یا محل مطالعه ، استراحت و ... .

 

سبک های ترند در دکوراسیون داخلی اروپا  :

  • دکوراسیون داخلی به سبک روستیک
  • دکوراسیون کلاسیک
  • سبک ماکسیمالیسم
  • دکوراسیون داخلی با استایل لوکس
  • دکوراسیون داخلی به سبک اکو شیک
  • دکوراسیون به سبک کهنه نما ولی شیک

 ترندهای طراحی و دکوراسیون در اروپا و بررسی آنها

کلام آخر

همانطور که گفته شد این روزها سرتاسر جهان درگیر شیوع کرونا هستند و در پی این اتفاق همه به دنبال آسایش و آرامش بیشتر در منزل و همچنین فراهم نمودن محیطی که از همه لحاظ نیازهای خانواده را تامین کند هستند و به این منظور همه بیش از گذشته به دکوراسیون داخلی خانه ی خود اهمیت می دهند و از ترندهای روز دنیا و به خصوص اروپا که ترند ساز کل جهان است استفاده می کنند . اگر شما طراح یک شرکت دکوراسیون هستید و یا کسی در فکر با نشاط تر کردن منزل خود ، پیشنهاد می کنم ترندهای روز اروپا را دنبال کنید . شرکت دکوراسیون هیرادانا نیز آماده خدمات رسانی در دوران شیوع بیماری کرونا میباشد .

6 / 10
از 14 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات