طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

تاثیر دکوراسیون در کار

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 31 فروردین 1396 در ساعت 12 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تاثیر دکوراسیون در کار

تصور کنید شما برای بستن یک قرار داد مهم وارد یک شرکت می شوید و به طور حتم پیش از ورود مواردی را به طور پیش فرض نسبت به طراحی دکوراسیون شرکت در ذهن خود تصور می کنید ، وقتی وارد شرکت می شوید با یک کف پوش نا مناسب و قدیمی بر خورد میکنید در این لحظه چه حسی به شما دست میدهد ؟ بی شک تا حدودی دلسرد و نا امید می شوید اما بالعکس تصور کنید که در هنگام ورود با یک کف پوش زیبا و مناسب ، میز و مبلمان اداری مناسب و هماهنگ با دکوراسیون و حتی یک گلدان بزرگ که طراوت و تازگی را برای محیط به ارمغان آورده است روبرو می شوید و طرح ها و ایده هایی نو و خلاقانه را بر روی دیوار ها و جداره ها مشاهده میکنید . حال نا خوداگاه یک حس رضایت و خوشنودی از انتخاب شرکت مورد نظر در ذهن شما ایجاد شده است و دلیل آن هم این است که : سازمان مورد بحث قدم اول یعنی جلب رضایت مشتری و احترام گذاشن به شان ارباب رجوع را برداشته اند پس به طور کلی اولین گام برای رونق بخشیدن به کسب و کار ایجاد حس اعتماد در ناخوداگاه مخاطبین است .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/ahr3579029-5.jpg

هرچند که دکوراسیون داخلی شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است به همان میزان لازم است تا برای رسیدن به هدف بهتر که چیزی نیست جز بهبود بخشیدن به کسب و کار و بالا بردن اعتبار کاری ، توجه و زمان لازم را به این کار اختصاص دهیم .

ما در سایت هیرادانا قصد داریم تا شما را با انواع دکوراسیون اتاق مدیر و جلسات و در مجموع با طراحی دکوراسیون اداری مدرن آشنا کنیم تا با انتخاب دکوراسیون مناسب گام موفقی در راستای رسیدن به اهداف شرکت و سازمان بردارید . 

از پروژه های بازسازی ساختمان و دکوراسیون لوکس هیرادانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات