طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بهترین شرکت در دکوراسیون مطب

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 7 مهر 1400 در ساعت 12 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مطب پزشکان جزو یکی از پر رفت و آمد ترین فضاها می باشد . دکوراسیون مطب باید به نوعی باشد که بتوان همواه این محیط را از هر آلودگی پاک کرد .

 در این مقاله از شرکت دکوراسیون هیرادانا ، شما کاربران محترم را با نحوه ی چیدمان مطب و ویژگی های آن آشنا کند .

استفاده از رنگ های شاد

در دکوراسیون مطب ، بهتر است که از رنگ های روشن و شاد نظیر سفید استفاده کنید . زیرا در این صورت بیماران آرامش بیشتری خواهند داشت . هم چنین رنگ روشن آلودگی را بسیار زود نشان می دهد . از این جهت پروسه ی نظافت مطب با دقت بیشتری انجام خواهد شد .

لازم به ذکر است که اگر قصد چیدمان دکوراسیون مطب کودکان را دارید ، بهتر است از رنگ های شاد نظیر صورتی و یا زرد استفاده کنید .

اکسسوری

استفاده از گیاهان می تواند یکی از بهترین اکسسوری های موجود برای دکوراسیون مطب باشد . گل و گیاه همواره حس آرامش را به انسان انتقال می دهد . از این جهت برای آرام کردن بیمار در محیط استرس زای مطب بسیار مناسب خواهد بود . آکواریوم نیز می تواند یکی دیگر از اکسسوری های مناسب با این فضا باشد .  جالب است بدانید می توان با توجه به حوزه ی کاری پزشک اقدام به انتخاب اکسسوری کرد . برای مثال در مطب اطفال بهتر است از اسباب بازی به عنوان اکسسوری استفاده شود .

کفپوش

برای کفپوش بهتر است از متریالی استفاده کنید که به آسانی قابل تمیز شدن باشد . از انتخاب های مناسب آن سرامیک است . متریال پی وی سی به دلیل تنوع بالا در رنگ نیز می تواند یکی دیگر از گزینه های موجود باشد .

بهترین شرکت در دکوراسیون مطب

اتاق انتظار

لازم است به اندازه ی مناسب در اتاق انتظار مبل یا صندلی قرار دهید ، تا بیماران در آرامش باشند . هم چنین برای خارج کردن اتاق انتظار از یکنواختی می توانید یک تلویزیون نیز در این محیط قرار دهید . به یاد داشته باشید در مطب هایی که بیماران آن ها زنان باردار و یا افراد سالمندان هستند ، از صندلی راحتی استفاده کنید تا این افراد دچار مشکل نشوند . شما می توانید چندین مجله در زمینه های مختلف نیز در اتاق انتظار قرار دهید تا بیماران بتوانند از آن ها استفاده کنند .

کاغذ دیواری

استفاده از رنگ های ملایم و طرح های مینیمال برای کاغذ دیواری مطب ، می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد . هم چنین استفاده از کاغذ دیواری با طرح های عروسکی در مطب زنان زایمان و اطفال گزینه ی بسیار مناسبی است .

اتاق پزشک

در دکوراسوین مطب اتاق پزشک باید به گونه ای طراحی شود که عموم مردم به این منطقه دید نداشته باشند تا حریم خصوصی بیمار حفظ شود .

در این اتاق لازم است بخشی را به میز پزشک اختصاص دهید . هم چنین می توانید در قسمت دیگر اتاق ، وسایل مورد نیاز پزشک را بچینید . شما کاربران محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین ما در شرکت دکوراسیون هیرادانا ارتباط برقرار کنید .

میز منشی

بهتر است میز و صندلی منشی در مرکز اتاق نشیمن و نزدیک به اتاق پزشک قرار بگیرد تا بیماران بتوانند به راحتی با منشی صحبت کنند .

نور پردازی

در دکوراسوین مطب لازم است نور به صورت نرمال قرار بگیرد . می توان از چراغ های فانتزی نیز به این منظور استفاده کرد . زیرا علاوه بر تامین نور ، جلوه ی زیبایی نیز برای مطب ایجاد خواهد کرد .

بهترین شرکت در دکوراسیون مطب

 اتاق استراحت

در دکوراسیون مطب لازم است تا یک اتاق به منظور زمان استراحت پزشک و منشی اختصاص داده شود . این بخش باید جایی دور از دید عموم قرار بگیرد .

اتاق کودکان

اگر فضای مطب شما به اندازه کافی بزرگ است ، خوب است تا قسمتی را برای انتظار کودکان اختصاص دهید در این قسمت می توانید با قرار دادن کتاب داستان و یا عروسک ، فضایی دلچسب را برای کودکان ایجاد کنید در این شرایط کودکان نیز اضطراب کمتری خواهند داشت .

کلام آخر :

در این مقاله شما کارمندان محترم را با چیدمان دکوراسیون مطب و نکاتی در این باره آشنا کرده ایم . شرکت دکوراسیون هیرادانا با به کارگیری افراد مجرب توانسته در این زمینه بسیار حرفه ای عمل کند . از این رو شما می توانید در صورت نیاز با مشاورین ما در این شرکت ارتباط برقرار کنید .

5 / 10
از 16 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات