طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی منزل چه میزان هزینه بر است

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 17 مهر 1402 در ساعت 14 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

عملیات بازسازی خانه چقدر هزینه میخواهد؟

دلایل بسیاری جهت بازسازی منزل وجود دارد. از جمله مهمترین این دلایل می‌ توان به قدیمی و کهنه و فرسوده شدن خانه، بهبود کیفیت زندگی، دکوراسیون داخلی به روز تر و زیباتر، افزایش ارزش ملک و فروش راحت تر اشاره کرد.

در واقع می‌ توان گفت که بزرگترین دغدغه برای اغلب افراد برای بازسازی منزل هزینه آن می باشد. عوامل بسیاری در هزینه‌ های بازسازی خانه تاثیر گذار می باشد. بازسازی خانه ما در این مقاله از شرکت معماری هیرادانا قصد داریم نکاتی را درباره هزینه ‌های بازسازی منزل به شما عزیزان ارائه دهیم.

بازسازی خانه شامل

تغییرات ساختار های داخلی

سیستم های برقی

لوله کشی و تاسیسات

رنگ امیزی

پتینه کاری کلاسیک یا نقاشی مدرن

نورپردازی

تعویض کفپوش ها

تغییر دیوارپوش ها

تعمیرات سقف و تغییرات آن

آشپزخانه

تخریب و دکور حمام و سرویس بهداشتی و تغییر دیوار و کفپوش های آن

نصب تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

تغییرات پلان اتاق ها و بهبود فضا

تغییرات کابینت ها و تعویض آنها

دیزاین تی وی وال و ... میباشد.

شرکت معماری هیرادانا همواره در تلاش است با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات در کنار مناسب ترین قیمت در بازسازی منزل همراه شما عزیزان باشد.

استعلام قیمت بازسازی تضمینی: 09125754921

بازسازی آشپزخانه زیبا

هر پروژه بازسازی منزل دارای اجزای خاص و منحصر به فرد خود میباشد. بنابراین طبیعی است که هزینه بازسازی خانه ها با توجه به این اجزا متغیر است. در واقع عوامل بسیاری در بازسازی منزل تاثیر گذار می باشد. بنابراین نمی توان یک فرمول کلی جهت محاسبه هزینه های بازسازی خانه ارائه داد. اما به طور کلی از مهم‌ ترین عواملی که می‌ تواند در هزینه بازسازی خانه شما تاثیرگذار باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

بازسازی خانه کلاسیک

متراژ خانه شما

اندازه و متراژ فضایی که قصد بازسازی آن را دارید، یکی از مهمترین پارامترهای تاثیرگذار در هزینه نهایی بازسازی ساختمان و تعمیرات شما می باشد و طبیعتا هرچه متراژ منزل شما بالاتر باشد هزینه بیشتری نیز در بر خواهد داشت.

علاوه بر متراژ سال ساخت خانه نیز در هزینه بازسازی آن تاثیر گذار می باشد. البته این عامل به کیفیت ساخت نیز بستگی دارد و اگر کیفیت ساخت بنای شما بالا باشد، مسلماً این هزینه ها کاهش می یابد اما به طور کلی در اغلب موارد ساختمان های قدیمی تر هزینه نسبتاً بالاتری را دربر دارد.

بازسازی لاکچری خانه

انتخاب سبک دیزاین خانه

انتخاب سبک نیز جزء مواردی می باشد که تاثیر بسیار چشمگیری در هزینه بازسازی منزل شما میگذارد.

دکوراسیون داخلی با استفاده از انواع سبک های مختلفی قابل طراحی و اجرا می باشد که هر یک از این سبک ها هزینه های مختلفی را در بر دارد.

البته انتخاب سبک علاوه بر بودجه به دیگر عوامل از جمله تعداد افراد خانواده، سلیقه شخصی و غیره نیز بستگی دارد.

از پرکاربردترین سبک ها در دکوراسیون داخلی می توان به طراحی به سبک مدرن، سبک کلاسیک، سبک نئوکلاسیک و خصوصا سبک مینیمال که این روزها طرفداران زیادی دارد، اشاره کرد.

هر یک از این سبک ها ویژگی های مختص خود را دارد که شرکت معماری هیرادانا در سایر مقالات خود به معرفی هر یک از این سبک ها پرداخته است. پیشنهاد میکنیم پیش از انتخاب سبک برای طراحی داخلی منزل خود حتماً این مقالات را مطالعه فرمایید تا بتوانید با اطلاعات بیشتری سبک مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بازسازی خانه لوکس

دکور کلاسیک خانه بازسازی شده

به طور مثال افرادی که علاقمند به فضاهای بسیار مجلل و باشکوه هستند، توصیه ما استفاده از سبک کلاسیک جهت دکوراسیون داخلی می باشد. اگرچه متراژ بنا در انتخاب این سبک مهم است که بهتر است که کوچکتر از 100 متر نباشد.

دکوراسیون کلاسیک از زمان های گذشته تا به امروز یکی از مجلل ترین و باشکوه ترین سبک ها در طراحی داخلی بوده و همواره در میان افراد محبوب و پرکاربرد می باشد.

از مهمترین ویژگی های دکوراسیون کلاسیک می توان به ایجاد تقارن در طراحی، استفاده از رنگ های لوکس و غنی، ایجاد طرح های زیبا و پیچیده، استفاده از قاب های دیواری، استفاده از متریال های طبیعی و غیره اشاره کرد.

در این سبک با ایجاد طرح های متقارن زیبا و پیچیده می توان فضای فوق العاده زیبا و لاکچری را ایجاد کرد. لازم به ذکر است که این سبک به دلیل ویژگی های خاص و مختص خود که به آن اشاره کردیم هزینه بسیار بالایی را نیز در بر دارد. اما اگر شما بودجه کافی داشته و فضای منزل شما بزرگ است، می توانید از این سبک جهت طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کنید. اما اگر منزل شما کوچک می باشد پیشنهاد می کنیم که از این سبک جهت طراحی دکوراسیون داخلی استفاده نکنید. زیرا این سبک به دلیل استفاده از طرح‌ های شلوغ و پیچیده باعث می‌ شود که فضای منزل شما کوچک تر به نظر آید.

بازسازی خانه زیبای قدیمی

سبک مدرن در بازسازی خانه

برای طراحی دکوراسیون فضاهای کوچک اولین پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از سبک مدرن یا مینیمال برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. البته از این سبک می توان برای فضاهای بزرگ نیز استفاده کرد و فضای فوق العاده شیک و لوکسی را ایجاد کرد. در حقیقت انتخاب سبک علاوه بر میزان فضا به سلیقه شخصی افراد نیز بستگی دارد و افرادی که علاقمند به ایجاد فضاهای ساده و شیک می باشند می توانند از سبک مدرن برای طراحی دکوراسیون داخلی فضای منزل خود استفاده کنند. در این سبک فرم از عملکرد پیروی کرده و فضاها بسیار ساده و کاربردی طراحی می شوند.

هزینه دکور مدرن در بازسازی

عوامل زیادی جهت تخمین هزینه های این سبک برای طراحی داخلی وجود دارد. از جمله تاثیرگذارترین این عوامل می‌ توان به انتخاب متریال، متراژ، تعداد و نوع اکسسوری ها و غیره اشاره کرد. اما به طور کلی در سبک مدرن به دلیل سادگی در طراحی و غیره نسبت به سبک کلاسیک هزینه کمتری در بر دارد.

به طور کلی طرح های مینیمال نسبت به طرح های کلاسیک و نئوکلاسیک هزینه کمتری در بر دارند.

قبل و بعد یک بازسازی خانه عالی

کیفیت مصالح و متریال

یکی دیگر از عواملی که تاثیر بسیار چشمگیری در هزینه‌ های بازسازی منزل دارد، نوع و کیفیت مصالح و متریالی میباشد که برای بازسازی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و طبیعتاً هرچه از مصالح به روز تر و با کیفیت بالاتری استفاده شود هزینه بالاتری نیز در بر دارد. برای مثال سنگ گران تر از سرامیک و کاشی است. یا پارکت گران تر از لمینت است. پس با توجه به پیشنهاد طراحان هیرادانا و سلیقه کارفرما بعد از اتمام طراحی سه بعدی میتوان هزینه را براورد کرد.

مسلماً هرچه کیفیت مصالح به کاربرده شده بالاتر باشد، باعث افزایش طول عمر ساختمان و همچنین افزایش کیفیت اجرای کار نیز می گردد و اگر از مصالح با کیفیت پایین استفاده شود باعث می شود در چند سال بعد دوباره مجبور به بازسازی منزل خود شوید.

قبل و بعد بازسازی حمام

نحوه مدیریت هزینه ها و زمان

این مهارت یک معمار و دیزاینر است که کم ترین هزینه را برای یک خروجی عالی انجام دهد. ما در هیردانا از صفر تا صد کار بازسازی را براورد کرده و طی قرارداد با کارفرما تایید میگیریم. افزایش هزینه بالاتر از 5 درصد را که زیر یک درصد محتمل است پیش بیاید خودمان به عهده میگیریم. همانطور که میدانید یک تیم متبحر در کوتاه تر زمان کار شما را انجام داده و به علت کوتاه تر کردن زمان بازسازی هزینه ها را کاهش میدهد. زیرا هرچه زمان باز تر باشد با توجه به افزایش روز به روز هزینه ها، هزینه نهایی شما بیشتر میشود.

بازدید و مشاوره رایگان با هیرادانا

9 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات