طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی منزل و ایجاد حس های متفاوت

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 13 اسفند 1398 در ساعت 10 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت معماری  هیرادانا سعی داریم که موارد خاص را برای شما مورد بررسی قرار دهیم.در این مقاله نگاهی به خانه ای در برزیل که در سال 2019 ساخته شده است می اندازیم. علاوه بر این ، مشتری ها می خواستند در بازسازی  منزل ، هویت برازیلیا در طراحی حفظ شود و ویژگی های اصلی ساختمان مدرنیسم در طراحی جمع آوری ،و اعمال شود که ساختمان در سراسر شهر  برجسته باشد.

بازسازی منزل و ایجاد حس های متفاوت

وقتی از طراح دکوراسیون منزل سؤال شد چگونه تصور می کنید که آپارتمان "طعم" خواهد داشت؟  مشتری جواب داد: "اویامی". اویامی ششمین عطر و طعم محسوب می شود که باعث تقویت و متحدشدن بین سایر طعم ها می شود. سپس این پروژه از این مفهوم متولد شد ، جایی که مناطق زندگی در اولویت قرار دارند و آشپزخانه مانند طعم اویامی این قدرت را دارد که همه افراد را در اطراف خود متحد کند.. ساکنان این آپارتمان فضایی منعطف و یکپارچه را می خواستند که در آن آشپزخانه قلب خانه باشد. این آپارتمان باید شامل دو اتاق خواب ، اتاق تلویزیون ، اتاق نشیمن ، آشپزخانه و اتاق خشکشویی باشد. مساحت این خانه 141مترمربع میباشد.

طراحی دکوراسیون داخلی

بازسازی منزل و ایجاد حس های متفاوت

در نتیجه ، ساختار و ویژگی های آپارتمان اصلی مشخص شد تا شخصیت اصلی این پروژه  بازسازی ساختمان شود.  اتاق نشیمن و آشپزخانه برای ایجاد فضای وسیع تر ، تهویه متقابل و نور طبیعی و همچنین تحریک جلسه بین افراد و فعالیت های مختلفی که به طور همزمان انجام می شود ، ادغام شده اند. اتاق تلویزیون ، که قبل از اجرای دکوراسیون منزل یک اتاق خواب سوم بود ، از طریق یک درب کشویی به اتاق نشیمن و آشپزخانه نیز باز شده بود و به ساکنان این امکان را می داد تا بین حریم شخصی یا ادغام یکی را انتخاب کنند. یک قفسه آهنی با نفوذپذیری ، همه بخش هایی را که همه اتاق ها را کنار یکدیگر متحد می کند ، نشان میدهد ، که ارتباط بین کلیه فعالیت های موجود در محل زندگی را تقویت می کند. در طراحی دکوراسیون داخلی کف چوبی ، از بهترین مواد اولیه و طبیعی استفاده شده اند.

چیدمان داخلی

بازسازی منزل و ایجاد حس های متفاوت

      مبلمان و قطعات معاصر دهه 60 در اتاق نشیمن با هم مخلوط شده اند و علاوه بر این ، جزئیات رنگارنگ و متناقضی با زنگ زدگی و سردی بتن وجود دارد. آشپزخانه باز از ویژگی های صنعتی برخوردار است و جزیره فولادی ضد زنگ آن ، درهای آهنی و شیشه ای و نصب های برقی در معرض دید آن است. علاوه بر این ، کف کابینت طبیعی و کابینت های گرافیتی دارای رنگ تیره تری نسبت به اتاق نشیمن هستند و یک انتقال ظریف را بین دو فضای ایجاد می کنند.. حمام و کمد از جنس آهن و شیشه است و با سیمان سوخته روکش شده است و یک حجم مکعب را نشان می دهد که از بقیه ساختمان ها  متمایز است. در طراحی داخلی منزل  آینه را در پشت حمام قرار داده اند که احساس جادار بودن را ایجاد می کند و پوشش گیاهی را از خارج به منطقه حمام می آورد. سیمان به کار رفته در هر دو کف و دیوار یک تجربه حمام کردن روستایی و طبیعی را به انسان میدهد که با سنگ مرمر و لوازم حمام کلاسیک در تضاد است. نتیجه یک محیطی است که در آن مواد طبیعی با بافتها و اشکال متضاد دکوراسیون لوکس  می شوند و تجربه ای غنی در سبک مدرنیسم را ایجاد می کند.

بازسازی منزل و ایجاد حس های متفاوت

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات