طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی مدرن با چوب

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 29 دی 1398 در ساعت 9 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پروژه ای که امروز میخواهیم در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون منزل خانه ای در سنگاپور میباشد . این خانه یکی از مدرن ترین طرح ها در سال 2016 میباشد . بازسازی ساختمان  و طراحی دکوراسیون داخلی  این خانه 300 متر مربعی را باهم بررسی میکنیم . شرکت معماری و طراحی داخلی با توجه به نیاز ها و درخواست های خانواده ساکن در خانه سعی در به وجود اوردن محیطی برای تفریح و بازی کودکان ، فضایی آرامش بخش برای والدین ، تفکیک حریم های شخصی افراد خانه و در عین حال فضایی برای با هم بودن و دورهمی ها خانوادگی و حتی برگزاری مهمانی های دوستانه ، داشته است .

1 - فضاهای شخصی

بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی مدرن با چوب

مجری دکوراسیون لوکس با طراحی سه اتاق خواب برای کودکان و یک اتاق خواب مستر برای والدین و قرار دادن آنها در قسمت شرقی خانه برای گرفتن نور مناسب و تفکیک فضاهای اتاق خواب از فضاهای جمعی ، توانسته است به خوبی فضاهایی برای حفظ حریم شخصی افراد را در دکوراسیون داخلی منزل به وجود آورد .

ایده جذاب دیگر معمار برای این فضاها استفاده از صفحاتی چوبی برای تفکیک محیط بین فضاهای شخصی و فضاهای جمعی بوده است . این چارچوب ها ضمن اجرای این عمکرد مهم با حضور در فضای نشیمن ، زیبایی و جذابیت خاصی را برای فضای عمومی خانه نیز فراهم کرده است . این چارچوب ها میتوانند در مواقع لزوم بسته یا باز شوند تا هم تهویه مناسب و نور از لابلای آنها در سراسر خانه در گردش باشد و هم یک فضای بازی و سرگرمی را برای کودکان در این قسمت ها ایجاد کرده باشد . هم چنین این صفحات چوبی بر کم کردن سر و صدای محیط نیز اثر گذار هستند.

2 - فضاهای عمومی و خانوادگی

بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی مدرن با چوب

در قسمت دیگر طراحی آپارتمان با پشت سر گذاشتن اتاق خواب ها به فضاهی جمعی خانه میرسیم . این بخش شامل دو فضای نشیمن بزرگ که یکی برای دورهمی های خانوادگی و صمیمی تر و فضای نشیمن دیگر برای برگزاری مهمانی ها استفاده میشود . یک سالن غذاخوری با میز و صندلی های زیاد فضایی مناسب برای غذاخوردن چه به صورت خانوادگی و چه برای استفاده در مهمانی ها به وجود آمده است . در طراحی دکوراسیون آشپزخانه نیز یک فضای غذاخوردن صمیمی تر و دنج تر با طراحی یک پیشخوان چوبی به وجود آمده است . یک بالکن سرتاسری و بزرگ در جنوب خانه ، فضایی منحصر به فرد را برای جمع شدن اهالی خانه در سرتاسر روز فراهم میکند و فضاهای خدماتی مانند قسمت رختشویی نیز در کنار آن ایجاد شده است .

بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی مدرن با چوب

3- متریال چوب

بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی مدرن با چوب

برای ایجاد دکوراسیون لوکس در این خانه ی مدرن ، طراح از متریال چوب به عنوان عنصری که فضا را گرم و زنده نگه میدارد ، استفاده کرده است . معمار برای این خانه از حداقل پالت رنگی و متریالی استفاده کرده است تا هم سبک مدرن را به درستی در محیط جاری کند و هم بدون شلوغ کردن آپارتمان از این عناصر ، کیفیت فضایی را برای این خانواده افزایش دهد .  رنگ سفید به عنوان ماده ی ترکیب کننده در کنار چوب به کار رفته است تا خنثی بودن این رنگ بتواند جلوه ی بهتری از این متریال در خانه ایجاد کند .  در آخر نیز سنگ مرمری که در کف فضا قرار گرفته است ، صیقل داده شده است و انعکاس مناسبی را از نور خورشید وارد شده از پنجره ها و منابع نوری مصنوعی به آپارتمان میدهد و در کنار چوب ، فضای داخلی خانه را روشن و گرم نگه میدارد .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات